2011-09-17, 14:55
Medlem
Herblaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Ingen app som dödar Winamp, men denna kanske duger lika bra? http://forum.mobilism.org/viewtopic.php?f=399&t=237064

Alltså de behöver inte just vara winamp, bara en task killer med timing på. Vet att task killer pro har den funktionen men den kostar pengar o ja vill inte ge ut mitt kontokort på market. Länken du postade är inte de ja är ute efter om ja förstod description rätt.
Citera
2011-09-17, 15:44
Medlem
MisterMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herblaw
Alltså de behöver inte just vara winamp, bara en task killer med timing på. Vet att task killer pro har den funktionen men den kostar pengar o ja vill inte ge ut mitt kontokort på market. Länken du postade är inte de ja är ute efter om ja förstod description rätt.
http://forum.mobilism.org/viewtopic....ask+killer+pro
Citera
2011-09-17, 16:24
Medlem
Naturballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bzero
Varenda jävla kotte fuskar ju numera så det är knappt någon idé... Det var sjukt kul förut dock.

Jasså? Jag tror inte jag har spelat mot någon som fuskat i alla fall... Men lira med polarna, det lär väl märkas om man fuskar liksom?
Citera
2011-09-17, 16:40
Medlem
Walkman1337s avatar
Citat:

Tanka en piratversion så får du programmet och du slipper ge ut kortnumret?
Citera
2011-09-17, 18:11
Medlem
Herblaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walkman1337
Tanka en piratversion så får du programmet och du slipper ge ut kortnumret?

Är väldigt ny inom smartphone's, kan man köra piratversion utan att roota mobilen?

Tack, MisterMonkey ska installera de nu,.
Citera
2011-09-17, 18:49
Medlem
Lullebulle1s avatar
Citat:
Är väldigt ny inom smartphone's, kan man köra piratversion utan att roota mobilen?

Tack, MisterMonkey ska installera de nu,.
Ja.
Citera
2011-09-19, 21:14
Medlem
didierdrogbas avatar
Yo

Har en Motorola Defy,och plötslig när jag nu försöker lasta appar,så står det nu "hämtningen har pausats",Varför? Någon?

Btw,är det någon som vet om det finns nån app som funkar så här: Du kan rigga telefonen på nåt ställe i ett rum och när någon kommer in i rummet så startar telefonen att filma,typ som en övervakningskamera med rörelsedetektor. Finns det ingen så borde någon styra upp en
Citera
2011-09-19, 23:16
Medlem
miloudots avatar
Tänkte passa på att tipsa om en fantastisk gratisapp som jag hittade av en slump, Androidlost.

Installera appen och gå sedan in på www.androidlost.com och logga in med ditt Googlekonto. Sen kan du fjärrstyra de flesta funktioner från vilken dator som helst från var som helst.

Funktioner:

Den ballaste funktionen tycker jag är fjärrstyrningen av kameran, alltså, se vad din mobil ser från datorn från både fram- och bak-kameran.

En ball funktion som är under uppbyggnad är att man ska kunna höra vad din mobil hör. Can't wait
Citera
2011-09-19, 23:57
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miloudot

Riktigt smidig app, tack för tipset
Citera
2011-09-20, 00:00
Medlem
Pasiphaes avatar
Någon som fått widget nr2 på denna bild att fungera? Det är ifrån Weather Widgets men... när jag laddat ner den så kan jag inte hitta den trots att det står att den ska vara med. Gör jag något fel?

EDIT: Appen hade fel namn när man väl laddat ner den. Fixade det.
Senast redigerad av Pasiphae 2011-09-20 kl. 00:06.
Citera
2011-09-20, 00:00
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pasiphae
Någon som fått widget nr2 på denna bild att fungera? Det är ifrån Weather Widgets men... när jag laddat ner den så kan jag inte hitta den trots att det står att den ska vara med. Gör jag något fel?

Vilken bild?
Citera
2011-09-20, 08:06
Medlem
Hur avinstallerar man skiten sen då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in