2011-05-04, 20:54
Medlem
SpanJoe-Jays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zenon88
Finns de nån app som man kan fjärrstyra nå multimedia program med sin mobil, typ winamp lr wmp så man kan byta låt när man sitter på ballkongen
Kolla in gmote.
Citera
2011-05-04, 20:56
Medlem
pingvinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodMode
jasså kan man "jailbreaka" android telefoner?

Nej, men man kan "roota" dem. Är ingen äpple-boy men antar att det är ungefär samma sak
Citera
2011-05-04, 21:01
Medlem
Nån so, vet en app som gör att man kan synca 2 android telefoner med gps till varandra så man ser hela tiden vars den andra är?
Citera
2011-05-04, 21:54
Medlem
WhiskeyXrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil1
Nån so, vet en app som gör att man kan synca 2 android telefoner med gps till varandra så man ser hela tiden vars den andra är?

Finns stöd för detta i Google Maps, kommer inte ihåg vad det heter just nu, men leta lite inne i Google Maps så hittar du nog rätt snabbt var du aktiverar och delar din position med dina kompisar.
Citera
2011-05-04, 22:05
Medlem
wootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyXray
Finns stöd för detta i Google Maps, kommer inte ihåg vad det heter just nu, men leta lite inne i Google Maps så hittar du nog rätt snabbt var du aktiverar och delar din position med dina kompisar.
Latitud. En annan asbest app för att dela position är glympse. Allt dina vänner då behöver för att se din position är en fungerande webläsare.
Citera
2011-05-04, 22:38
Medlem
miloudots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wooten
Latitud. En annan asbest app för att dela position är glympse. Allt dina vänner då behöver för att se din position är en fungerande webläsare.

Instämmer, Glympse är riktigt bra!
Citera
2011-05-04, 22:54
Medlem
angående Maps, varför i helvete står de att ja befinner mig i Sjöbö när jag befinner mig i Yngsjö? den prickar asså snöpligt fel på min position, nån som vet hur man kan fixat?
Citera
2011-05-05, 12:02
Medlem
Jospans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodMode
jasså kan man "jailbreaka" android telefoner?
Jag har inte rootat min Android. Jag tankade bara ner cracken på Navigon och körde

F.ö. tvivlar jag på att du kan använda samma app från iPhone till Android, tyvärr.
Senast redigerad av Jospan 2011-05-05 kl. 12:07.
Citera
2011-05-05, 19:13
Medlem
kortets avatar
Hej!

Någon app som kan fixa en mapp där man kan lägga in andra appar? Likt den som finns i IOS4.
Citera
2011-05-05, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kortet
Hej!

Någon app som kan fixa en mapp där man kan lägga in andra appar? Likt den som finns i IOS4.
Jag kör LauncherPro och där kan du håll in på skärmen och sen kan du välja att lägga en mapp på hemskärmen iaf.
Citera
2011-05-05, 21:26
Medlem
pingvinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil1
Jag kör LauncherPro och där kan du håll in på skärmen och sen kan du välja att lägga en mapp på hemskärmen iaf.

funkar för mig också, men sedan? En tom mapp öppnas, men det verkar omöjligt att skapa saker i mappen utom att dra dit redan befintliga ikoner.
Citera
2011-05-06, 11:23
Medlem
miloudots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kortet
Hej!

Efter att ha testat nästan alla appar som finns för detta så har jag beslutat mig sedan en tid tillbaka att köra på SimiFolder som jag tycker är snyggast och bäst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in