2011-02-19, 11:47
Medlem
occzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pingvinen
Gingerbread keyboard (finns i bl.a Darkys for SGS) har stöd för flera språk. Du byter genom att dra horisontellt på space-bar.

Det ska finnas på market också.
Citera
2011-02-19, 19:50
Medlem
Lagergrens avatar
Har en Galaxy S och använder dClock, är väldigt nöjd med utséendet på det, men finns det kanske en likadan som visar dagarna i rätt ordning? på min börjar den på en söndag, sen mån tis osv.. eller går det att fixa?

http://data.fuskbugg.se/skalman02/SC20110213-022710.png

Tack! :)
Senast redigerad av Lagergren 2011-02-19 kl. 19:52. Anledning: länk
Citera
2011-02-19, 20:00
Medlem
vinolias avatar
Mitt ex flyttar snart utomlands för jobb och då brukar vi hålla kontakten via Skype.

Om man har surfabonnemanget som har en maxtaxa på 9 kr/dygn innebär det då att jag kan ringa honom via Skype i mobilen till hans Skype och i princip prata hur länge som helst för max 9 kr?
Hemma använder jag det trådlösa nätverket men jag menar om jag inte har tillgång till WiFi.

Någon som vet?
Citera
2011-02-19, 20:11
Medlem
pingvinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinolia
Mitt ex flyttar snart utomlands för jobb och då brukar vi hålla kontakten via Skype.

Om man har surfabonnemanget som har en maxtaxa på 9 kr/dygn innebär det då att jag kan ringa honom via Skype i mobilen till hans Skype och i princip prata hur länge som helst för max 9 kr?
Hemma använder jag det trådlösa nätverket men jag menar om jag inte har tillgång till WiFi.

Någon som vet?

Du besvarade frågan själv. Du har ju en maxtaxa för 3G trafik, och om inte wifi finns tillgängligt så används ju 3G. Eller hur?
Citera
2011-02-19, 20:21
Medlem
vinolias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pingvinen
Du besvarade frågan själv. Du har ju en maxtaxa för 3G trafik, och om inte wifi finns tillgängligt så används ju 3G. Eller hur?

Det var ju det som jag var osäker på eftersom att det inte gäller all datatrafik tydligen. -Enligt en telefonförsäljare. Han påstod t.ex att när jag hämtar hem mail via Roadsync så ingår det inte i surfandet.
Citera
2011-02-20, 10:59
Medlem
tattoosandbeers avatar
Sliter fab av mig haret snart, Plockade forst HandySMS men det var ju bara en trail version som man kunde finna sa denna resa blev ej lang(men finns det annan version sa mottages garna en lank)

Men borjade greja med Go SMS och gillade denna tills det kom ett sms och inget ljud alls trots jag not mig bla pa att testa alla hall och kanter och som gar.men retar mig lite att det ej star vilken signal jag har valt, jag har allt inne pa Musik och har aven testat dom vanliga till lurens signaler men icke da... sitter med SE Xperia om detta kan hjalpa nagot, Skulle bli riktigt glad!
Citera
2011-02-20, 12:25
Medlem
Walkman1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watashi-wa
Du har nog faktiskt rätt, jag började med Handcent men provade GoSms ett tag. Sen när jag skulle byta tillbaka till Handcent så blev jag missnöjd och stannade med GoSms.

Den känns roligare på något sätt..

Citat:
Ursprungligen postat av tattoosandbeer
Sliter fab av mig haret snart, Plockade forst HandySMS men det var ju bara en trail version som man kunde finna sa denna resa blev ej lang(men finns det annan version sa mottages garna en lank)

Men borjade greja med Go SMS och gillade denna tills det kom ett sms och inget ljud alls trots jag not mig bla pa att testa alla hall och kanter och som gar.men retar mig lite att det ej star vilken signal jag har valt, jag har allt inne pa Musik och har aven testat dom vanliga till lurens signaler men icke da... sitter med SE Xperia om detta kan hjalpa nagot, Skulle bli riktigt glad!

Alltså ska stå under aviseringsinställningar -> Standard Aviseringsinställningar. Annars är det bara att prova att installera om..
Citera
2011-02-20, 17:56
Medlem
tattoosandbeers avatar
Walkman1337-->> Tackar. sa langt har jag varit med a,aven dodat lurens egna aviserings installningar... men installarade om allt och da upptackte jag vart mitt fel ar, Min musik jag vill ha sms singnal ligger pa mitt SD kort... Sag nu att jag skulle flytta dessa, till vilken mapp skall det ligga i sa att GOsms kan anvanda dom (letat mig fan galen alltsa) ? Eller finns det nagon installning i appen som jag har missat helt?

Men sedan har jag suttit med Handysms men den skiten kommer ej igang riktigt, kommer upp till mina testningar som man far vid start, sedan spealar det ingen roll av vilken av dom 3 knappar jag trycker pa sa kommer den tillbaka till skarmen, har nu lagt i detta fan 4 ggr men samma sak..... Medans jag har det pa tal kan jag fraga om det ar vart att lagga ner sin energi pa denna trail versiion
Citera
2011-02-20, 21:41
Medlem
Säkert redan diskuterats i tråden men... Det är så att jag ska till en ny stad imorgon och har rätt tight med tid till att komma till en adress som jag inte har en aning om var den ligger. Men så slog det mig att det kanske finns nån käck app för detta? Har kollat lite på eniros och så, men jag hade jättegärna velat ha nån i stil med att mobilen visar vägen direkt ifrån den punkt jag befinner mig ifrån, ja typ som en GPS som används i bilar..

Nån som har något bra förslag?
Citera
2011-02-20, 21:47
Medlem
queersirs avatar
Tänkte höra om det finns någon typ av textscanner till X10?
Det vill säga att man exempelvis använder kameran och läser in en textrad från tidningen, sedan scannar man in själva "kortet" så den får kvar bara text som hamnar i ett dokument i mobiltelefonen?
Citera
2011-02-20, 22:01
Medlem
pingvinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jacketpacket
Säkert redan diskuterats i tråden men... Det är så att jag ska till en ny stad imorgon och har rätt tight med tid till att komma till en adress som jag inte har en aning om var den ligger. Men så slog det mig att det kanske finns nån käck app för detta? Har kollat lite på eniros och så, men jag hade jättegärna velat ha nån i stil med att mobilen visar vägen direkt ifrån den punkt jag befinner mig ifrån, ja typ som en GPS som används i bilar..

Nån som har något bra förslag?

Låter som ett solklart fall för google maps tycker jag.
Citera
2011-02-20, 22:26
Medlem
Ville bara tipsa er om att alla betalappar finns på piratebay laddade precis ner logmeinignitation för 200 kr helt gratis vet nån vart jag kan få tag på htc sense wallpaper gratis till min zte blade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in