2009-09-25, 07:34
Medlem
Knasen83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paradoxal
Med tanke på stavningen så värkar det ju röra sig om en förortsblatte i din egen kaliber, eller vad säger du Insomnia?

Tycker nog att stavningen snarare tyder på att bedragaren har dyslexi än att han är dålig på svenska.
Citera
2009-09-25, 08:34
Medlem
Maarroaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasen83
Jag påstår inte att det var nåt avancerat detektivarbete, men tyckte bara att konversationen var så rolig att jag ville bjuda på den.

Att anmäla verkar ju lite meningslöst, tror inte polisen prioriterar försök till bedrägeri i 500 kronorsklassen...

Klart du ska göra det, blev polisanmäld på 1900 kr och fick 140 dags böter. (7000kr)

Skulle sättas som ett exempel på internet bedrägeri via bla blocket. Så jo han kan nog åka dit han också ska du se.
Citera
2009-09-25, 09:08
Medlem
gone_golfings avatar
Möcke bra...

Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare
Bedragare måste vara de lägsta och minst uppskattade bland kriminella efter våldtäktsmän och hustrumisshandlare..? Har mer respekt för rånarna som rakryggat tog helikoptern till g4 och stal pengar än ett svin som sitter hemma bakom en skärm och lurar vanligt folk på deras pengar.

Ni som blivit blåsta av idioten, anmäl honom! Ni som bor nära, se till att hans iphone får sig en riktig spricka... och gärna han med >=)

En tråd borde startas dedikerad till att hänga ut och avslöja blocket (och andra tjänster) bedragare.
Jag tycker det låter som ett mycket bra initiativ, häng ut dom djävla low life svinen
Citera
2009-09-25, 10:09
Medlem
Tycker att det borde finnas en tråd, där man hänger ut dom och har bild+namn på bedragare,Våldtäktsmän,pedofiler mm mm.
Citera
2009-09-25, 14:27
Medlem
Knasen83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickeMaiden
Vän av ordning upptäcker snabbt att grabben i fråga faktiskt inte heter Joakim, utan Jocke! (Se http://img43.imageshack.us/i/brewitz.jpg/) På Facebook finns det lyckligtvis bara en kille vid namn Jocke Brewitz, så för dem som intresserade bör hans profil på Facebook vara följande: http://www.facebook.com/search/?q=jo...4.802285025..1

Tack för mig och lycka till i fortsättningen, Knasen83

Det har du rätt i, men å andra sidan har den som jag föreslog en vän på Facebook som heter Karin Brewitz. En kvinna med det namnet är skriven på samma adress som Jockeponken (hans mamma?).
Citera
2009-10-06, 11:04
Medlem
Nej!!

Hur i h.....e kan ni anklaga mig för något jag inte har gjort??!!!!!
Sätta ut min facebook sida och säga att det är "kanske" han!!!
Jävligt tråkigt att man sen blir bombad av en tönt "max Åkesson" som säger att man är en bedragare!! NEJ JAG HAR INTE LURAT NÅGON PÅ BLOCKET!!!
//Jocke
Citera
2009-10-06, 12:51
Medlem
Maarroaks avatar
Ja han har ju antagligen lyckats med något för Jocke Brewitz finns inte kvar på facebook. Så ja, ägd, det är vad du är..

Varför kom du till flashback för göra dig dummare än vad du är?
Citera
2009-10-06, 12:56
Medlem
Är det någon som är dum så är det dom som skriver här i forumet..skaffa bevis... om du fixar det så får du en iphone av mig!!
lycka till!! För det du har är bara fantasier tönt!!
Citera
2009-10-06, 13:02
Medlem
Maarroaks avatar
Okej det köper jag bevis osv, men varför finns du inte på facebook längre?

Hur mycket folk var det som kontaktade dig där?
Citera
2009-10-06, 13:04
Medlem
fettabrydens avatar
jag ställer mig tveksam till att en oskyldig skulle ta bort sin facebook-profil, registrera sig på flashback och börja jiddra, kalla för folk tönt etc. erkänn nu jocke, det är du som har blåst folk?
Citera
2009-10-06, 13:13
Medlem
blää

jag blocka bara max..jag finns på facebook! Men varför ha en pojke som anklagar mig för att vara bedragare? sök på joakim brewitz.
Fatta att det är ganska trist att bli anklagad..eller?
jaja skiter idet här nu tro vad ni vill..//jocke
Citera
2009-10-06, 13:15
Medlem
()() vad är det för folk som är här inne?? dagdrömmare?
Ja om jag blir anklagad för något blir jag förbannad..Men det blir kanske inte ni? men max skaffa bevis så fixar jag din tele!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in