2009-10-06, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRBREWITZ
()() vad är det för folk som är här inne?? dagdrömmare?
Ja om jag blir anklagad för något blir jag förbannad..Men det blir kanske inte ni? men max skaffa bevis så fixar jag din tele!!

Varför tog du bort din Facebook Profil.?
Vill du försöka få oss att tro på att du är oskyldig, så var det dummaste du kunde göra att tabort din profil.
Citera
2009-10-06, 15:29
Medlem
Dr.Elmos avatar
Jag hittar inte heller din profil, eller har du kanske blockerat mig med? Tjockis. Du skrivet som en idiot också, precis som TS beskrev.

DET VAR DU!
Citera
2009-10-06, 16:04
Medlem
haha

Jag inte tagit bort min facebook varför skulle jag? haha ja vilka pojkar..hejdå!
Citera
2009-10-06, 16:06
Medlem
oj

du kolla på jocke brewitz..men så smart va du va?
Citera
2009-10-06, 16:25
Medlem
mudpacs avatar
Nu sitter en knubbig Brewitz med slickat hår och skiter knäck i sin lägenhet. Testa sova när en brandbomb åker in genom rutan.
Citera
2009-10-06, 16:31
Medlem
oj mordhot är det så?
Citera
2009-10-06, 16:39
Medlem
Citat:
oj mordhot är det så?
Men vad jag tolkade in i dina inlägg hade du för avsikt att säga "Hej då" åt konversationen. Svara nu istället på om du ämnat sälja en telefon enligt trådstartares uppgivna uppgifter? Eller har denne (TS) fått det hela om bakfoten?

På så sätt kan du via din verbala förmåga antingen höja, eller sänka, den av dig själv påtagna grad av skuld i ärendet.

Det borde vara enkelt.
Citera
2009-10-06, 16:41
Medlem
nej

nej varför skulle jag? har pengar ändå liksom...
Citera
2009-10-06, 16:46
Medlem
Citat:
nej varför skulle jag? har pengar ändå liksom...

Frågan gällde inte om du hade pengar. Du må vara rik eller fattig vad mig anbelanger.

Frågan jag ställde var om du försökt sälja en telefon på Blocket, och om detta försök till försäljning sammanföll med omständigheterna som trådskaparen (TS) uppgett?

Eller möjligtvis om allt var ett missförstånd, och du inte alls, försökt med en sådan försäljning...

Tips, om du trycker på knappen "citera" i detta inlägg (ligger ned i högra hörnet) framgår tydligare vem du svarar...
Senast redigerad av Byxannere 2009-10-06 kl. 17:01.
Citera
2009-10-06, 16:57
Bannlyst
Så jävla givet att det är han, bara invadrare och idioter skriver på det sättet. Han faller iallafall in på den senare kategorin, UPPENBART ÄR DET. Blev själv lurad på en iphone PÅ BLOCKET för inte mer än en månad sen. Kanske är samma fitta ?

Hoppas någon modig och human själ tar sig att jobbet att gå och knacka dörr hos Mr.Brewitz
Citera
2009-10-06, 17:12
Medlem
larceny666s avatar
har ett par mcpolare från Nyköping som kan kolla närmare på denne MRBREWITZ.

För övrigt så känner jag igen honom sedan jag bodde i Oxle och han verkade redan då jävligt skum.
Citera
2009-10-06, 17:13
Medlem
missförstånd missförstånd missförstånd

Citat:
Ursprungligen postat av Byxannere
Frågan gällde inte om du hade pengar. Du må vara rik eller fattig vad mig anbelanger.

Frågan jag ställde var om du försökt sälja en telefon på Blocket, och om detta försök till försäljning sammanföll med omständigheterna som trådskaparen (TS) uppgett?

Eller möjligtvis om allt var ett missförstånd, och du inte alls, försökt med en sådan försäljning...

Tips, om du trycker på knappen "citera" i detta inlägg (ligger ned i högra hörnet) framgår tydligare vem du svarar...
Nej allt är bakom foten..har aldrig lurat någon på blocket..så var jag kom in vet jag inte..fick ett meddelande av max att jag va en bedragare! Klart man blir arg..iaf jag. Så nej jag är oskyldig! //>JB
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in