För att rädda situationen, kan jag meddela att det sas nog i något tv-reportage. Jag har hört detsamma nämligen men kan inte sätta spiken i varifrån den informationen kom, mer än att det var antingen på tv eller i nån blaska.
För att rädda situationen, kan jag meddela att det sas nog i något tv-reportage. Jag har hört detsamma nämligen men kan inte sätta spiken i varifrån den informationen kom, mer än att det var antingen på tv eller i nån blaska.
Nu var det så att snoken sa att det var Polisen som sagt detta.
Skulle vilja se om det verkligen kommer från Polisen då det är väldigt tyst från detta håll.
Sedan kan tidningar eller övrig media springa med sin skit i vanlig ordning utan någon som helst sanning i många fall.
"Piloten fick beskedet via videolänk i ett rum på Kronobergshäktet – sida vid sida med advokat Leif Silbersky. Piloten misstänks ha suttit vid spakarna under den sista delen av flykten – mellan stora Skuggan på kungliga Djurgården i Stockholm och friluftsområdet Skavlöten i Arninge, där helikoptern senare hittades övergiven."
Ta någon gång åt dig av kritiken istället. Du kan skriva begripligt, men bovar så blir du speciellt när det gäller så till dig i trasorna så hela ditt budskap blir helt obegripligt. Jag kan lova att det är ingen som begriper vad du menar med <<< hit och >>> dit. Försök inte att göra din text så märkvärdig så har du bättre möjlighet att bli förstådd.
Sen håller jag ändå inte med dig i att bovar är så förbannat bra.
Jag tar åt mig av kritiken ska sluta med hit och dit.
För att ta slut på trasslet och skona moderatorer /forumet så är det jätte snällt av DIG att du hjälper mig -då jag föredrar lösningar. Och jag adopterar dig som min fadderfarsa i krim-forumet sänder textförfrågningar till dig ibland -blir så till mig i trasorna /Tack på förhand vad glad jag blir av tänkande kreativa människor! Vilken kärlek.
Aldrig träffat någon människa som är så förbannat bra!
Hur skulle en bov kunna vara det?
Däremot kan ett team vara starkt som består av flera människor ,varje person har sitt uppdrag.Alla kompenserar varandra, tillsammans når alla sitt mål.
-----------------------------------------
Citat:
Det var hans uppgift. Han såg också till att finna en lämplig helikopter för rånuppdraget och han ordnade vissa andra saker. Jämfört med de andra piloterna är han en nolla flygmässigt, säger en källa med insyn
Går att prata med certifikatenheten, finns mer info än media.
Han framstår som ett proffs om man inte har några vingar själv.
Men han har partners ,är det svenskar?
Senast redigerad av AnnaPenelope 2009-10-14 kl. 20:13.
Den nyttigaste läxan livet lärt mig är att ibland tror människor att de tänker när de i själva verket sorterar bland sina fördomar och bråte.Och olyckshändelser med bilar är konstiga saker.Man råkar inte ut för dem förrän man råkar in i dem ,det känner AE till.
Hänger inte riktigt med. Skulle du kunna utveckla lite hur du tänker om olyckan. Det låter "fyndigt" men vad är skilnaden på att råka ut för en olycka och att råka in den? Eller menar du råkar in i bilen? Att olyckan är fejkad?
...
Citat:
...
Polisen har samarbetat hela tiden, finns nog inga konflikter det är desinformation.
Vad är det som visar på att konflikten är desinformation? Att bovarna ska vaggas in i falsk trygghet? Det är väl rätt pinsamt för polisen att visa upp misslyckat samarbete. Vill man skämma ut sig med flit?
Ja menar inte att det du säger är fel, det vet jag inte. Vill bara förstå hur du menar.
Hänger inte riktigt med. Skulle du kunna utveckla lite hur du tänker om olyckan. Det låter "fyndigt" men vad är skilnaden på att råka ut för en olycka och att råka in den? Eller menar du råkar in i bilen? Att olyckan är fejkad?
...
Vad är det som visar på att konflikten är desinformation? Att bovarna ska vaggas in i falsk trygghet? Det är väl rätt pinsamt för polisen att visa upp misslyckat samarbete. Vill man skämma ut sig med flit?
Ja menar inte att det du säger är fel, det vet jag inte. Vill bara förstå hur du menar.
1.Jag tror olyckan är fejkad ingår i planen.
2.Mattsson har förnekat strider i media.
Jag kan inte veta vad som är sant, men är kräsen angående polismyndigheten.
Och jag är kräsen angående mediaskribenter som får lön och serverar lögner.
Det har polis antytt om det som står i media :"fantasifullt hade det vart sant, skulle rånet vart löst."
Resten återkommer jag till en annan dag men det primära för polisen är att få fast rånare.Det sekundära är liten skandal, som vi glömmer bort.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!