Citat:
Ursprungligen postat av DemHerren
Rånarna var inga rånare. Rånarna var idioter. Man satte inte kamerorna ur spel. Då var det enkelt att utifrån kroppsrörelserna avgöra vilka snubbarna var. Vissa kriminella är så jävla korkade att de förtjänar att slås ihjäl. Modern teknik slår det mesta. Eftersom bilderna har släppts så antar jag att polisen är ganska säker på sin sak.
jag e förbryllad över din intelligens. rånarna var idioter? haha. nu ska vi se här, tidningar runt om i världen kallar detta spektakulärt, de kom via taket i en jävla helikopter (nåt som INGEN förväntat sig), de flydde i bilar o båtar o snutarna har inga spår. de grep några ja, men om de nu är elitsoldater så skulle jag vilja se hur de lyckas få de att prata eller erkänna.
men just DU, din efterblivna fanskap, påstår att de va idioter. hahaha. wow. jag e fan mållös. sen å andra sidan, så kan du vara en snut som provocerar för att se vem som vet vad osv. men att kalla de här idioter är lite att ta i nu.
det e som han Madoff som blåst folk på miljarder.. för vissa e han en idiot o för vissa ett geni... men de största idioterna är väl ändå de som gav honom pengar.
o i detta fallet... de som blir gripna nu, e bara legosoldater... de som styrt upp detta får sina miljoner, o e snart igång o planerar en ny stöt med nya soldater.