2014-08-06, 02:24
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paddywack
Underground Kult i helgen..
Underground Kult i helgen, blir fett!
Citera
2014-08-06, 18:10
Medlem
Tresbs avatar
Någon som var på kameleont i lördags? Fantastiskt
Citera
2014-08-07, 10:18
Avslutad
jag var på stureplan o festade i helgen tvär grymt
Citera
2014-08-12, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tresb
Någon som var på kameleont i lördags? Fantastiskt
Riktigt fett! Första open-air festen och lär bli fler för min del Föresten, är det mycket droger som cirkulerar runt dessa ställen?
Citera
2014-09-08, 01:40
Medlem
Är nyinflyttad student i Stockholm ifrån Skåne och är därmed på jakt efter techno med öppetsinnat, glatt folk. Finns något sådant i Sthlm? Antar att man inte kan nämna för mycket här men tips på sidor man ska följa skulle göra mig glad!
Citera
2014-09-08, 15:15
Medlem
wellpapps avatar
Är det bara jag som stör mig på folk som är fulla på techno-klubbar? Det är företrädesvis väldigt unga personer men även äldre som uppför sig som om det vore en finlandsfärja. Varför tar de inte MDMA eller syra och är som folk?
Citera
2014-09-09, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wellpapp
Är det bara jag som stör mig på folk som är fulla på techno-klubbar? Det är företrädesvis väldigt unga personer men även äldre som uppför sig som om det vore en finlandsfärja. Varför tar de inte MDMA eller syra och är som folk?

Håller helt med! De klubbar jag vart på där det varit större andel drogade än fulla har haft Mycket bättre stämning. Alla är mer hjälpsamma, ger varandra utrymme och hetsar inte om att tränga sig längst fram för att dyrka DJn som alla verkar göra på de flesta klubbar nuförtiden.
Ett undantag skulle kunna vara slakthuset (har bara varit där 3 tillfällen för specifika artister) då det var rätt så go´stämning och inte märkbart huruvida det var drogat eller inte.

Var på Ben Klock på Trädgården förra veckan och blev riktigt irriterad alla fulla människor som var där som bara trängdes och inte njöt av musiken. Ska man mingla finns det bättre ställen än mitt i smeten bland stenhård techno. Aja, nu är jag OT & har jag fått utlopp för min frustation och kommer sova gott.
Citera
2014-09-09, 18:24
Medlem
Tresbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av George-Orwell
Var på Ben Klock på Trädgården förra veckan och blev riktigt irriterad alla fulla människor som var där som bara trängdes och inte njöt av musiken. Ska man mingla finns det bättre ställen än mitt i smeten bland stenhård techno. Aja, nu är jag OT & har jag fått utlopp för min frustation och kommer sova gott.

Ja helvete vad jobbigt det var! Folk sprang runt som förvirrade kycklingar hela jävla tiden och knöade sig fram när man försökte dansa
Citera
2014-09-25, 15:21
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av George-Orwell
Är nyinflyttad student i Stockholm ifrån Skåne och är därmed på jakt efter techno med öppetsinnat, glatt folk. Finns något sådant i Sthlm? Antar att man inte kan nämna för mycket här men tips på sidor man ska följa skulle göra mig glad!
Underground Kult på lördag
Citat:
Ursprungligen postat av wellpapp
Vänta nu, vilken pratar du om? På kameleont var det sjukt mycket unga som inte kunde sköta sig verkade det som, kunde inte dansa ifred 10 sek utan att någon dunka in i en bakifrån som skulle längst fram ingen respekt.

Ute i Rågsved är det andra bullar dock, sjukt härlig stämning och respektfullt folk, knappt någon fylla.

UK på lördag
Citera
2014-10-07, 18:23
Avslutad
Vad händer för kul nu i höst/vinter?
Citera
2014-10-07, 22:10
Medlem
ElijahMuhammads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitifittabaknull
Underground Kult på lördag

Vänta nu, vilken pratar du om? På kameleont var det sjukt mycket unga som inte kunde sköta sig verkade det som, kunde inte dansa ifred 10 sek utan att någon dunka in i en bakifrån som skulle längst fram ingen respekt.

Ute i Rågsved är det andra bullar dock, sjukt härlig stämning och respektfullt folk, knappt någon fylla.

UK på lördag
Hörde sjukt mkt bra om den festen, låg tyvärr sjuk och tråkig den kvällen. Ganska fett att Kerri Chandler spelade dagen efter också - oj vad man är glad att man bor i Stockholm om man nödvändigtvis är strandad i Sverige!
Citera
2014-10-15, 15:11
Medlem
Smart att skriva ut all information här så att folk som inte hör hemma där hittar dit och ställer till det.

UK har uppehåll nu, fy för folk som er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in