Citat:
Ursprungligen postat av Imperor
Så du vill höra Justin Bieber då eller vad? För mig är all dunka-dunka "techno" och jag menar på fullt allvar att folk som snöar in på olika "stilar" inom detta och blir helt fientliga till alla andra är patetiska fjortisar som borde skaffa sig ett liv... Visst är det skillnad, men när du skriver "dålig techhouse" så är det underförstått att det också finns "bra techhouse", du är alltså ute efter en subjektiv upplevelse som ligger helt i din egen uppfattning och inte i själva musiken! Väx upp och njut av musiken för det den är! Musiken som spelas på olika ställen utvecklas och förändras hela tiden, själv tyckte jag att musiken var som allra bäst i mitten av nittiotalet, men jag har insett att det är jag som är en gammal stofil och uppskattar den musik som spelas för det den har istället för att sitta i ett hörn och grina för att de inte spelar just den sortens "Acid Hardtrance" som jag gillar mest...
Att påstå att hela scenen är död bara för att du inte gillar den musik som spelas på alla de fester som är är liksom helt idiotiskt. Allt utvecklas.
Att påstå att hela scenen är död bara för att du inte gillar den musik som spelas på alla de fester som är är liksom helt idiotiskt. Allt utvecklas.
Kan säga så mycket som så att det finns både bra trance och dålig trance som de finns bra och dålig techno. För mej är det lite så att på vissa fester där det spelas en viss musik rör sig en viss grupp människor som man kanske inte vill blanda sig med. För två år sen slutade ja hänga på dubstep (utomhusfesterna) för det var alltid några gäng som började bråka och det slutade med ambulans och snutar osv, bara massa knas med andra ord. Har dock blivit bättre dessa dagar.