2013-04-11, 20:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Somaton
"2351" har bra ambitioner men klubben borde flytta från Berns källare, som är ett av Stockholms sämsta dansgolv. Det är felbyggt så till den milda grad att kostymklubbkidsen känns som det minsta problemet. Det är synd att placera bra DJ:s där.

Jag har jobbat på Berns, men det var ett tag sen... Du menar inte där länsgt ner på Kinateatern? Eller har jag missat nåt...?
Citera
2013-04-12, 10:47
Medlem
Somatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qemistry
Jag har jobbat på Berns, men det var ett tag sen... Du menar inte där länsgt ner på Kinateatern? Eller har jag missat nåt...?

Ingången är nere vid Berns garderober, jag kommer inte ihåg hur det var tidigare men det har varit "VIP"-klubb där ett bra tag. Jag skulle bli förvånad om Berns källare i själva verket är kinateaterns, någon med bättre pejl kanske kan svara.
Senast redigerad av Somaton 2013-04-12 kl. 11:00.
Citera
2013-04-12, 16:26
Medlem
Imperors avatar
Nattklubben i Berns källare har funnits i ca tio år. Ligger längst till vänster, andra hållet från Kina. (Kina sitter ihop med Berns, men ligger i huset bredvid).
Senast redigerad av Imperor 2013-04-12 kl. 16:29.
Citera
2013-04-28, 17:48
Medlem
sincerely-yourss avatar
Tar gärna emot PM om office-liknande klubbar.
Citera
2013-04-28, 18:19
Medlem
lyrica32s avatar
Jag vill ha tips, jag är uttråkad.
Citera
2013-05-16, 00:36
Medlem
beckarns avatar
Är oerhört intresserad av info om tech/deep house-, techno- eller minimal klubbar. Vad fan som helst egentligen, förutom trance.

PM om events eller klubbar uppskattas hjärtligt!
Citera
2013-07-17, 19:00
Medlem
jenli89s avatar
Snubblade av en ren slump in på vad jag hörde och tror var kruthusets evenemang förra sommaren. En härlig sommarnatt/morgon dom bjöd på minst sagt. Min älskade å jag hade precis börjats ses vid den tiden, å j*vlar vad det blomstrade känslor den kvällen. Vill tillbaka! Har inte varit på en enda openair detta år, börjar bli nervig. Ja vill ja vill! Mycket inomhus under vintern däremot.

Så sitter nån vänlig själ därute med nys om events, sidor och annat gällande svartklubbsverksamheter i stockholm, tar jag gärna emot!

Synd att det är så svårt att hitta, men så samtidigt bra. Är så synd när sådan delikat information outas och förstör för alla fria själar.
Citera
2013-08-13, 00:04
Medlem
Är så jävla trött på att gå hem kl. 3 eller 5 när man fortfarande har musiken i kroppen, om det är nån som känner till nån svartklubb, pma gärna?
Citera
2013-08-13, 00:37
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Är det svartklubbar man måste söka sig till i Sverige om man vill höra musik som inte spelas på andra ställen än i Frankrike och Tyskland?

På den franska sidan så är det "frenchcore" jag vill höra (typ Radium, Dr Peacock, The Sickest Squad, Round Wave Crusher, Sirio etc. etc.)

Tyska så är det Len Faki-stuket (techno, åt minimalist hållet)

Den här typen av musik verkar inte ens "finnas" i Stockholmsområdet i några officiella sammanhang, så det kanske är svartklubbarna jag borde titta närmare på?

Tack på förhand för tips och vägledning.
Senast redigerad av Coffe_K4n0n 2013-08-13 kl. 00:41.
Citera
2013-08-19, 20:51
Medlem
Uppskattar pm om det finns något roligt att veta
Citera
2013-08-21, 17:26
Medlem
Uppskattar även jag PM om någon vet något kul Place, så uttråkad på sthlms vanliga krogar.
Citera
2013-08-21, 20:31
Medlem
Nochillss avatar
Det finns väl inga riktiga svartklubbar i tråkiga Stockholm, det är väl om nån hyr en fritidsgård eller samlingslokal ute i en förort för en "inofficiell träff".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in