2013-08-26, 13:06
Medlem
Hur blir man medlem i alla dessa föreningar eller vad man nu ska kalla det? stockholm office, karbon osv ?
Citera
2013-08-29, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkyAndSand
Det är inte stängt för nya ansökningar, men man får besöka deras kontor under onsdagseftermiddagar och ansöka om medlemskap personligen, istället.
Vart ligger deras kontor?
Citera
2013-09-02, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Det finns väl inga riktiga svartklubbar i tråkiga Stockholm, det är väl om nån hyr en fritidsgård eller samlingslokal ute i en förort för en "inofficiell träff".

Där har du fel min vän. Ni som vill ha en Industritechno lokal att festa i kan dra iväg ett PM, så får ni en registreringslänk
Citera
2013-09-21, 17:37
Medlem
Även jag har nu börjat tröttna på alla "klockan 5-ställen" där det kryllar utav nyrika småkids.

Finns det något trevligt i staden som är öppet så vill jag gärna ha ett PM om detta, är inte den som pratar högt om sådana saker.
Citera
2013-09-24, 01:29
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Fick smak av svartklubb efter min visit i Göteborg, så underbart jäkla roligt! grym techno och djungeltema, gå hem kl 07 på morgonen.

Vart finns det liknande fester i Stockholm? Techno, deep, minimal..
Citera
2013-10-30, 18:12
Medlem
davvos avatar
Brukade gå på alla möjliga "undergroundklubbar" i sthlm innan. Men jag har varit på behandlingshem i ett år tills nyligen och året/åren innan så var jag inte i form att gå på fester. Men nu är jag på gång igen och letar fester i sthlm. Brukade gå på bl.a kruthuset, office, korvfabriken och flera ställen jag vet inte ens vad alla heter.

Iaf, skulle bli fett glad om någon kunde pma mig med info om festerna i sthlm idag och hur jag hittar dem och blir medlem eller vad som krävs. Jag tror ni fattar vad jag vill iaf! Måste dansa!

Fridens liljor!
Citera
2013-10-30, 22:45
Medlem
jenli89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davvo
Brukade gå på alla möjliga "undergroundklubbar" i sthlm innan. Men jag har varit på behandlingshem i ett år tills nyligen och året/åren innan så var jag inte i form att gå på fester. Men nu är jag på gång igen och letar fester i sthlm. Brukade gå på bl.a kruthuset, office, korvfabriken och flera ställen jag vet inte ens vad alla heter.

Iaf, skulle bli fett glad om någon kunde pma mig med info om festerna i sthlm idag och hur jag hittar dem och blir medlem eller vad som krävs. Jag tror ni fattar vad jag vill iaf! Måste dansa!

Fridens liljor!

Välkommen tillbaka! Jag tackar inte nej till pm jag heller
Citera
2013-11-02, 17:22
Medlem
maffiamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hpdJOLT
Även jag har nu börjat tröttna på alla "klockan 5-ställen" där det kryllar utav nyrika småkids.

Finns det något trevligt i staden som är öppet så vill jag gärna ha ett PM om detta, är inte den som pratar högt om sådana saker.

Undrar samma sak. Tar gärna emot PM. Citerar för kan inte säga det bättre själv.
Citera
2013-11-02, 22:03
Avslutad
Svartklubbar/Undergroundklubbar bör ju skapa hemsidor/forum via Darknet (TOR).
Ökad säkerhet, anonymitet, mindre folk vet av, etc.
Verifiering via Flashback, E-mail, Facebook eller mobilen för extra säkerhet.
Medlemskap kan väl betalas med Bitcoins eller Litecoins.

Ni som har kontakter kan väl sprida vidare.
Finns ni redan eller behöver ni hjälp att komma igång så slå iväg ett PM.

Jag är mycket medveten om att jag är off-topic. But hey, Im just sayin'.
Citera
2013-11-04, 19:09
Medlem
k2_s avatar
Tar också gärna PM. Trött på house och 80-tals dängor.
Citera
2013-11-27, 18:43
Medlem
Tar gärna PM också.

Har aldrig varit på ett endaste ställe i hela Sverige där folk verkligen dansar. Så löjligt hur tråkiga människor är sett ur det perspektivet. Har verkligen testat allt också. Allt förutom svartklubb.
Citera
2013-12-14, 00:50
Medlem
Heeej!
Nu känner jag att jag börjar bli galen, är nyinflyttad till sthlm från oslo och kan för mitt liv inte hitta någon bra svartklubb, har läst igenom hela denna tråden men verkar som att de flesta av ställena lagt ner eller inte har några event för tillfället.. någon som vet om ex kruthuset fortfarande har öppet?
super tackstam för tips på hur man ska gå till väga för att hitta de bästa klubbarna och få medlemskap.
Detta är mitt första inlägg på Flashback, men ni brukar ju har svar på allt så jag räknar med er
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in