2011-05-27, 12:56
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheaped
Tycker jag absolut du borde, en av Stockholms bästa klubbar i mitt tycke. Skönt klientel också.

Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
Fast det stämmer inte riktigt då de lägger fantastiskt mycket krut på utsmyckningar i form av konstinstallationer etc.

http://i54.tinypic.com/2ppwjtj.png

http://i53.tinypic.com/2rhs8s4.png

Jag får banne mig gåshud av dessa bilder, de är från The Office #15 och #16.

Klart du ska!
Fast nu lyckades undertecknad bränna pengar på kläder. Pga egenorsakad skral ekonomi denna månad så är denne herres eventuella medverkan äventyrad.
Citera
2011-05-28, 02:55
Medlem
catscans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
Fast nu lyckades undertecknad bränna pengar på kläder. Pga egenorsakad skral ekonomi denna månad så är denne herres eventuella medverkan äventyrad.

Fega inte ur nu, gå! Det kommer vara det bästa som du varit på den här sidan av året.
Utan tvekan.

Så. Jävla. Psyched.
Citera
2011-05-29, 22:29
Medlem
catscans avatar
Vad tyckte ni om fukt igår?

Jag har ganska blandade känslor.
Citera
2011-05-30, 10:07
Medlem
hesten303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catscan
Vad tyckte ni om fukt igår?

Jag har ganska blandade känslor.
Självklart läggs eventet upp veckan man inte är inne på deras sida, fan.. Kollat in sidan varje vecka i snart 6 månader........... Hur var det? Vad är det för ställe de kör på?
Citera
2011-05-31, 16:24
Medlem
catscans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hesten303
Självklart läggs eventet upp veckan man inte är inne på deras sida, fan.. Kollat in sidan varje vecka i snart 6 månader........... Hur var det? Vad är det för ställe de kör på?

Det var enormt mycket folk och oändligt svettigt.
The Harasser visade sig ha ganska dålig technosmak.
Det va på Pluto, men dom kör ju alltid på olika och Pluto stänger ju för sommaren nu så inget att oroa sig över för framtiden.
Citera
2011-05-31, 19:34
Medlem
malditas avatar
Så Pluto alltså.. Kommer inte alls ihåg vad det var för musik, tror knappt ens jag lyssnade på musiken som sådan, musiken var i ett med mitt huvud.
Men hur får man reda på om det ska vara fler fester där? Och vart jag ska isåfall?

Kom på en till ledtråd. Man köpte 3 drinkbiljetter för 100 :-, det var pappersbitar med X på
Senast redigerad av maldita 2011-05-31 kl. 19:37.
Citera
2011-06-01, 10:06
Medlem
hesten303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catscan
Det var enormt mycket folk och oändligt svettigt.
The Harasser visade sig ha ganska dålig technosmak.
Det va på Pluto, men dom kör ju alltid på olika och Pluto stänger ju för sommaren nu så inget att oroa sig över för framtiden.
Såg på deras sida att de haft festerna runt om i stan på olika ställen och om nu det var pluto senast så no harm done, redan varit där 1miljon gånger de senaste 18månaderna haha.
Han brukar spela lite hårdare techno, nästan åt acidhållet har jag märkt.. Var det det som du inte gillade?

Citat:
Ursprungligen postat av maldita
Så Pluto alltså.. Kommer inte alls ihåg vad det var för musik, tror knappt ens jag lyssnade på musiken som sådan, musiken var i ett med mitt huvud.
Men hur får man reda på om det ska vara fler fester där? Och vart jag ska isåfall?

Kom på en till ledtråd. Man köpte 3 drinkbiljetter för 100 :-, det var pappersbitar med X på
Haha classic pluto med Xlappar
Citera
2011-06-02, 07:20
Medlem
Raktuppianuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheaped
Tycker jag absolut du borde, en av Stockholms bästa klubbar i mitt tycke. Skönt klientel också.
Håller verkligen med!
Lite trist att jag missar det nu på lördag.
Citera
2011-06-02, 22:38
Medlem
catscans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hesten303
Såg på deras sida att de haft festerna runt om i stan på olika ställen och om nu det var pluto senast så no harm done, redan varit där 1miljon gånger de senaste 18månaderna haha.
Han brukar spela lite hårdare techno, nästan åt acidhållet har jag märkt.. Var det du som inte gillade?

Hehe, nä. Pratade inte med någon där om musiken, dansade och drack bärs konstant.
Citera
2011-06-03, 10:57
Medlem
omigals avatar
Letar efter info om The Office, kan någon hjälpa? plxx
Citera
2011-06-03, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av omigal
Letar efter info om The Office, kan någon hjälpa? plxx

http://www.facebook.com/theofficestockholm
(outar ingenting, det är en publik facebook sida)
Citera
2011-06-05, 19:32
Medlem
catscans avatar
Ingen som var på Kruthuset igår när det raidades av snuten?

Hörde bara ryktet om att dom varit där och plockat med sig all alkohol.
Någon här lär ju sitta på mer info?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in