2011-01-31, 18:11
Medlem
catscans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
Nä, tror faktiskt dom skrotade den dumma regeln direkt efter balkongkvällen. Den finns inte kvar f.ö.

Oh, joy!
Citera
2011-02-01, 22:29
Medlem
Imperors avatar
Jag var på den andra festen hela kvällen och märkte inte av någon sådan incident och det är så gott som aldrig bråk på de tillställningarna. Bara glada människor!
De påtända medelålders männen kommer garanterat från Stureplan!

Har inte varit på Korvfabriken som sexklubb utan på en privat tillställning i lokalen, men det var klart trevligt med en massa mysiga skrymslen med sängar och div bondage-utrustning. Två av tre dansgolv var igång och det finns en stor, fin , Riktig! bar, inte bag-in-boxar och smuggelöl som på de flesta andra tillställningar!
Kan tänka mig att det är en trevlig klubb i övrigt, verkar vara mest yngre snygga människor! Men jag vet inget om hur det fungerar med medlemsskap. Kommer inte ens ihåg vad själva klubben heter... :P
Citera
2011-02-16, 01:56
Medlem
Ingen som vet vilka klubbar som huserat i Korvfabriken? Blev nyfiken...

Förresten, hur kan Kruthuset ha tillstånd att ha öppet till typ 10 på morgonen? Polisen borde ju känna till dom trots att det är en svartklubb
Citera
2011-02-16, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av suckstobeyou
Ingen som vet vilka klubbar som huserat i Korvfabriken? Blev nyfiken...

Förresten, hur kan Kruthuset ha tillstånd att ha öppet till typ 10 på morgonen? Polisen borde ju känna till dom trots att det är en svartklubb

Vet att Kenneth med alla sina klubbar med olika namn kört där (nu vet jag inte vilken som gällde då, Hyper, Tillsammans m.m..), annars är det All Out Dubstep och Traffic framförallt.

De har väl lyckats ta sig igenom de små kryphål som finns, nån form av förening, obligatorisk lista, bar till självkostnadspris m.m... Sen vet jag av egen erfarenhet att polisen är ganska medgörlig numera såvida man inte stör någon, inget uppenbart fuffens försigår och liknande. Det går att köra undergroundfester snyggt.
Citera
2011-02-16, 22:47
Medlem
snuptiks avatar
Kruthuset var nice back in the days innan dom skaffade sin lokal. Nu verkar det ha sjunkit rejalt...
Citera
2011-02-16, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snuptik
Kruthuset var nice back in the days innan dom skaffade sin lokal. Nu verkar det ha sjunkit rejalt...

jämfört med sthlms klubbutbud eller svartklubbsutbud leder ändå Kruthuset överlägset, trots att det kanske har sjunkit.
Citera
2011-02-18, 14:15
Medlem
Donato Dozzy till kruthuset den 26:e, kommer bli hur fett som helst.
Citera
2011-02-20, 03:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
Har aldrig sett något bråk eller så mycket som en sur min på Kruthuset. Ever.

Det är lugnare klientel som är på den klubben. Vakterna har inte så mycket att göra vilket dom nog är tacksamma över.
Citera
2011-02-21, 12:03
Medlem
vilka droger konsumeras på Kruthuset?

Är det lätt att hitta för försäljning där inne? (tänkte ifall ens eget tar slut och man vill fortsätta festa)
Citera
2011-02-21, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av suckstobeyou
vilka droger konsumeras på Kruthuset?

Är det lätt att hitta för försäljning där inne? (tänkte ifall ens eget tar slut och man vill fortsätta festa)

Är du ute efter kola så hittar du nog inte det därinne.
Citera
2011-02-22, 02:22
Medlem
Sheps avatar
Har inte läst igenom hela tråden men har länge letat efter nått liknande.
Jag har i princip aldrig gillat de vanliga klubbarna i Stockholm och har försökt hitta lite mer "svartklubbar" men inget napp tills nu.
Har kruthuset nån hemsida? jag hittade nån sida men man måste ha reggat sig och det går inte att skaffa konto. :/

Jag är den som går till en klubb för att dansa och ha kul till bra musik, och därför inte gillat den vanliga klubben då alla är så jävla tråkiga där, plus att de spelar dålig musik.

Tacksam för svar!
Citera
2011-02-22, 20:54
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shep
Har inte läst igenom hela tråden men har länge letat efter nått liknande.
Jag har i princip aldrig gillat de vanliga klubbarna i Stockholm och har försökt hitta lite mer "svartklubbar" men inget napp tills nu.
Har kruthuset nån hemsida? jag hittade nån sida men man måste ha reggat sig och det går inte att skaffa konto. :/

Jag är den som går till en klubb för att dansa och ha kul till bra musik, och därför inte gillat den vanliga klubben då alla är så jävla tråkiga där, plus att de spelar dålig musik.

Tacksam för svar!
Prova här: http://bit.ly/eo1abn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in