Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Visst finns det problem men man måste se helhelts bilden. Vad vill vi åstadkomma med den lilla jord vi lever på?
Ja, men exakt HUR ser "helhetsbilden" ut då?
Vad exakt är det som ska "åstadkommas" med "vår lilla jord", som kräver att vita människor ska tvingas hysa och leva med och stå ut med icke-vitas närvaro?
Du sitter uppenbarligen inne med någon sorts kunskap som vi kritiker saknar. Dela med dig av den. Ge oss en rimlig förklaring till varför vi ska dela land med drägg som redan har ett land, och i nio fall av tio också betala för deras närvaro här?