2009-09-13, 02:06
Medlem
Brookuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Va öppen, lyssna inte på dessa skithögar som postar här. Jag käner en hel del som har varit i nazzesvängen när dom var unga, nu förstår dom inte ens hur dom kunde lyssna på allt skit som sas. Visst finns det problem men man måste se helhelts bilden. Vad vill vi åstadkomma med den lilla jord vi lever på?
I laidback finns en tråd för folk som röker på. Kan du snälla inte hålla dig till den? Du ger bara modsen en massa extra jobb genom ditt flummiga skitsnack
Citera
2009-09-13, 15:46
Bannlyst
Jag formodar att dessa Somaliska pensionsräddare redan har fixat mycket fina pensioner åt befolkningen i Somalia.
Senast redigerad av fläskbak 2009-09-13 kl. 15:57.
Citera
2009-09-13, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av länsmann
Hej!

Jag ska skriva en debattartikel i min svenska kurs. Den ska handla om att massinvandringen till sverige är negativt. Jag kommer att behöva citera en känd politikers utalande om att massinvadringen är bra för Sverige sen dra mitt motargument att det inte är bra osv.. Skulle behöva riktigt bra källor också som man kan hänvisa i artikeln.

När jag debbaterade med min svenska lärare om massinvandringen så var det enda hon kunde säga att sverige behöver ökad befolkning pga att svensken föder för få barn.

Vore jävligt nicee om ni kunde posta lite saker som jag ska ha med i debattartikeln.

Här är en länk som kanske kan underlätta: http://ebob.blogg.se/2009/january/migrationsverket.html
Citera
2009-09-13, 16:08
Medlem
länsmanns avatar
Tack så hemskt mycket för alla era svar. det kommer vara till mycket stor hjälp.
Min stackars lärares verklighetsuppfattning kommer att rubbas av min debattarkiel.
Citera
2009-09-13, 16:22
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Tack så hemskt mycket för alla era svar. det kommer vara till mycket stor hjälp.
Min stackars lärares verklighetsuppfattning kommer att rubbas av min debattarkiel.

Jag önskar dig lycka till… Posta gärna din debattartikel här…
Citera
2009-09-13, 16:27
Medlem
pontanis avatar
Citat:

hehe det blir nog en härlig diskussion =)
Citera
2009-09-13, 16:29
Medlem
Auditors avatar
Farligt ämne du har valt att debattera.
Skulle inte se det som helt otroligt om din lärare ger dig lågt betyg bara för att du är emot "Partiet".
Citera
2009-09-13, 17:08
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977

Visst finns det problem men man måste se helhelts bilden. Vad vill vi åstadkomma med den lilla jord vi lever på?

Ja, men exakt HUR ser "helhetsbilden" ut då?

Vad exakt är det som ska "åstadkommas" med "vår lilla jord", som kräver att vita människor ska tvingas hysa och leva med och stå ut med icke-vitas närvaro?

Du sitter uppenbarligen inne med någon sorts kunskap som vi kritiker saknar. Dela med dig av den. Ge oss en rimlig förklaring till varför vi ska dela land med drägg som redan har ett land, och i nio fall av tio också betala för deras närvaro här?
Citera
2009-09-14, 12:52
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurkmix
Jag vet inte vad du vill åstadkomma, men jag vill ha ett bra, tryggt och välmående samhälle för mina barn. Har du andra preferenser?

Ett välmående värld!
Då kanske man måste offra en del obetydliga personer på köpet.
Citera
2009-09-14, 12:55
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopSecret
Ja, inte fan är det att införa sharialagar i Europa.

Man måste försvara sitt sätt att leva, annars blir det som i Kosovo, Saudi Arabien, Irak och Tjetjenien där djungelns lag råder.

Nej, självklart inte, vad fick dig att tro det?
Citera
2009-09-14, 13:02
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheGuava
Om du hade någon som helst logik och fakta som stödde din sida så skulle du inte behöva hävda dig och kasta svordomar. Dock så har jag inte sett dig komma med ett enda vettigt inlägg, bara en jävla massa ignorans.

Ser du t.ex. att invandringskritikerna gillar att citera dessa konstiga 'källor' och 'statistik'? Sånt kan man ha för sig när det man säger har något med verkligheten att göra.

Du kommer hit och skriver något trams utan motivering. Om du är så säker på din sak så kom med något riktigt!

Vad är det för fakta du vill ha?
Min motivering är att jag vill ha en bättre värld och då kanske man måste offra en del.
Man kan ju undra hur världen hade sett ut om amerikanerna hade suttit med armarna i kors när kommunismen var som starkast?
Citera
2009-09-14, 13:05
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brookus
I laidback finns en tråd för folk som röker på. Kan du snälla inte hålla dig till den? Du ger bara modsen en massa extra jobb genom ditt flummiga skitsnack

Lol, snacka om att alla blev irriterade.
Som vanligt är det pajkastning som gäller när ni inte kan argumentera emot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in