2012-08-21, 23:37
Medlem
om jag var han steve angello hade jag dumpat den fula divan och blivit ihop med hennes assistent dirr!
Citera
2012-08-22, 07:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av verbet
om jag var han steve angello hade jag dumpat den fula divan och blivit ihop med hennes assistent dirr!

hehe instämmer. hon ser tajt ut Hon såg ut som den verkliga divan nu vem vet dom kanske redan har knullat
Senast redigerad av Slader 2012-08-22 kl. 07:45.
Citera
2012-08-23, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slader
hehe instämmer. hon ser tajt ut Hon såg ut som den verkliga divan nu vem vet dom kanske redan har knullat

ser riktigt tight ut.. finns det bilder på henne tro?
Citera
2012-08-28, 21:57
Medlem
Dr_Dollars avatar
Vilka trainwrecks vi sitter och ser på
Det här är verkligen en freakshow...utan dess like.
Citera
2012-08-28, 21:58
Medlem
William Hainess avatar
Herregud. Gunilla - vilket UFO!

Margareta hade en överraskande bra röst, men det är väl sällan det som gör en världsstjärna?

Edit: är Margareta densamma som släppte albumet "Jag Ger Dig Min Morgon" 2003 innehållande låten "É Det Så Svårt Att Förstå"?

Länk: http://itunes.apple.com/se/artist/ma...on/id353943602
Senast redigerad av William Haines 2012-08-28 kl. 22:07.
Citera
2012-08-28, 22:48
Moderator
Oddballs avatar
Margaretas sammanfattning om de tre andra fruarna var ganska spot on:

- Gunilla ser ut som en transa
- Maria ser ut som en avdankad porrstjärna
- Isabel ser ut som om hon fått ett rejält kok stryk (pga de deformerade läpparna)

Sorgligt gäng.
Citera
2012-08-29, 00:04
Medlem
Gunilla är så jävla hästig! Riktigt läskig kvinna, förstår varför ingen man är i hennes liv. Han är antagligen död och begraven...

Mest synd är det om hennes dotter. Verkar ha blivit helt verklighetsfrånvarande pga av att hon tror att dottern kommer bli nya superstjärnan... Antingen är allting riggat eller så är det fan barnmisshandel.
Citera
2012-08-29, 02:53
Medlem
Psyko Dads avatar
Nu pallade jag inte att se detta program efter att jag zappade förbu & hörde Marias lätt efterblivna röst släpa sig genom vad hon skulle göra med sina plastblommor.
Har däremot addat en del av dessa fruar på min facebook & jösses vad de kan bitcha på varann.

Antar att jag inte missade spec mkt idag.
Citera
2012-08-29, 12:28
Medlem
argtants avatar
Underhållande avsnitt igår, särskilt när Maria besökte väninnans Mindys hus. Vilket överdåd de lever i dessa damer och vilken fantastiskt utsikt Mindy hade. En parfym som kostade 6000 dollar! Man undrar hur den doftar...(kronor ska det visst vara).
Senast redigerad av argtant 2012-08-29 kl. 13:06.
Citera
2012-08-29, 12:31
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argtant
Underhållande avsnitt igår, särskilt när Maria besökte väninnans Mindys hus. Vilket överdåd de lever i dessa damer och vilken fantastiskt utsikt Mindy hade. En parfym som kostade 6000 dollar! Man undrar hur den doftar...

6000 kr annars var det rätt

Men det är väl så antar jag, har man åt helvette för mycket pengar vill man bara ha det dyraste, om det är det bästa å andra sidan...det låter jag vara osagt.
Citera
2012-08-29, 13:00
Medlem
argtants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar

Men det är väl så antar jag, har man åt helvette för mycket pengar vill man bara ha det dyraste, om det är det bästa å andra sidan...det låter jag vara osagt.
Jag hade i.o.f inte blivit förvånad om det hade varit i dollar. Ingenting förvånar med dessa damer.
Citera
2012-08-29, 14:43
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar

Nja, det är väl bara slödder bland de som har rejält pengar som bara köper det dyraste, de som har lite vett köper det som är bäst istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in