2011-09-19, 22:00
Medlem
Föresten, vad är det för män som stoppat in dicken i dessa kärringar, om dem är störda vad fan är inte männen då?
Citera
2011-09-19, 22:00
Medlem
Mulas avatar
Åh fy fan vad pinsamt att se den stackars tjejen stå och haspla fram "when you wish upon a star". Hon måste ha varit så jävla nervös. Som tur var så lät det väl inte sämre än vad man kan förvätna sig av en 9-åring - och Gunilla sen - "väldigt få barn i världen kan sjunga så bra".
Det verkar som folk reagerar iallafall men TV3 avsäger sig förstås allt ansvar för skiten man sänder.
http://www.expressen.se/noje/1.25651...ern-att-sjunga
Citera
2011-09-19, 22:01
Medlem
htebacinoms avatar
Vad i helvete är det för fel på Gunilla?! (Svenska Hollywoodfruar)

Sitter för närvarande och slöglor på trean och plötsligt dyker denna hemska ragata vid namn Gunilla! http://www.tv3.se/svenska-hollywoodf...arna/fruarna-0

Vilket jävla våp! Jag säger då det, hon pressar sin dotter Erika till det yttersta. Dottern ska framträda på en scen framför en publik fylld med främmande människor som ska sitta och döma henne. Motvilligt, tårögd och sjuk går hon upp på scen och sjunger snällt för att förnöja sin psykotiska mamma.

Frågeställning; Hur kommer det sig att ingen i närheten reagerar och tar barnet ifrån denna personifiering av djävulen? Märker inte modern själv att hon lever genom sin dotter och pressar henne, mot sin vilja?!

Edit: Flickan är max 9 bast och är uppklädd som en jäkla pinuppa!
Senast redigerad av htebacinom 2011-09-19 kl. 22:06.
Citera
2011-09-19, 22:03
Medlem
Jag blir inte klok på ifall hon ens har några pengar att prata om. Hon hyr en lägenhet som verkar vara i klass med en svensk sommarstuga. Hon verkar inte vara omgiven av lyx på något sätt, utan när hon väl spenderar pengar så verkar hon vara väldigt noga med att det ska komma med på tv.

Dessutom har hon inte betalat för sin dotters hemsida.
http://www.erikapersson.com/
Citera
2011-09-19, 22:05
Medlem
Hon ser ut som en städtant. Vadfan är så jävla hollywood med henne?
Citera
2011-09-19, 22:09
Medlem
känns ju som ungen är livrädd för henne o.O, hon slår henne säkert.
Citera
2011-09-19, 22:15
Medlem
Mulas avatar
tredje tråden om Gunilla nu .. visst är hon ett psykfall men det finns tråd om hollywoodfruarna på förstasidan.
Citera
2011-09-19, 22:29
Medlem
deadlycombos avatar
aaah. fyfan asså riktig jävla kärring. Hennes dotter ser ju förfan inte ens glad ut när hon pratar med sin mamma. Har hon ens någon pappa?
Citera
2011-09-19, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadlycombo
aaah. fyfan asså riktig jävla kärring. Hennes dotter ser ju förfan inte ens glad ut när hon pratar med sin mamma. Har hon ens någon pappa?

Jag höll på att säga...nej... Men faktum är att jag tror att hon har låtit insimmerat sig . Tror hon säger det i Svenska New York fruar, som hon var med i först.

ungen borde inte vara adopterad, för vem i sverige eller även i usa skulle låta henne adoptera....??? Synd att USA inte har bättre socialvård, då skulle nog Gunillas dagar som vårdnadshavare vara räknade...
Citera
2011-09-19, 22:43
Medlem
ojskis avatar
Hon ser ut som ett troll också, ett troll som de riktiga trollen i sagorna.
Citera
2011-09-19, 22:45
Medlem
snortars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson85
Jag blir inte klok på ifall hon ens har några pengar att prata om. Hon hyr en lägenhet som verkar vara i klass med en svensk sommarstuga. Hon verkar inte vara omgiven av lyx på något sätt, utan när hon väl spenderar pengar så verkar hon vara väldigt noga med att det ska komma med på tv.

Dessutom har hon inte betalat för sin dotters hemsida.
http://www.erikapersson.com/

Tror hon gjorde sig en hacka som modell när hon var yngre. Men det måste vara många år sedan och man märker att hon inte har samma plånbok som dom andra ärthjärnorna.
Det kanske är därför hon driver sin stackars dotter så hårt också, för att det börjar sina i kassan.
Citera
2011-09-19, 22:46
Medlem
ellanellans avatar
Kärringen är totalt körd i huvet, simple as that. Till och med jag tycker synd om ungen, och jag gillar inte ens barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in