2013-10-23, 02:23
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redor
Det är väl därför hon försöker bli känd igen eller lever i sin fantasivärld om att Erica ska inbringa miljoner på hennes "sångkarriär". Hon är klart orolig för framtiden och säkert avundsjuk på de andra fruarna där det faktiskt finns pengar för både dem själva och deras barns framtid. Fattar inte vad hon har i programmet att göra egentligen eftersom hon inte kvalificerar sig som en äkta Hollywoodfru.

Du förstår inte vad Gunilla gör i rutan på en av Sveriges största tv-kanaler för underhållning?
Citera
2013-10-23, 02:36
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
http://www.tv4play.se/program/jenny-...deo_id=2227274

Det var bland det mest motbjudande videoklippet jag beskådat i hela mitt liv.. Stunden då Gunilla ställer Jan Guillou frågan om varför han är så elak mot henne, och hela publiken bryter ut i skratt framkallar känslor inom mig som jag inte trodde existerade.
Citera
2013-10-23, 08:31
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Det var bland det mest motbjudande videoklippet jag beskådat i hela mitt liv.. Stunden då Gunilla ställer Jan Guillou frågan om varför han är så elak mot henne, och hela publiken bryter ut i skratt framkallar känslor inom mig som jag inte trodde existerade.

Två vidriga människor med grava narcissistiska drag och väldigt låg eller obefintlig förmåga till självkritik- och distans brakar ihop. Alltid lustigt och roande att se på, även om det är aningens skrämmande. Båda av dem lever i någon sorts parallellt universum, vem av dem som är mest skogstokig är svårt att svara på men att det luktar bränt i proppskåpet hos båda råder det ingen tvekan om.
Citera
2013-10-24, 09:05
Medlem
Lost-Highways avatar
Jag hade fel. Det verkar som att Gunilla kommer att vara med till nästa säsong i alla fall:
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle17699206.ab
Citera
2013-10-24, 10:16
Medlem
this isn't mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Highway
Jag hade fel. Det verkar som att Gunilla kommer att vara med till nästa säsong i alla fall:
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle17699206.ab

Förstod det. Först hotar hon med att sluta, sen har någon varit "snäll" (kanske sagt hur viktigt hon är för programmet och ev höjt gaget också) och hon ändrar åsikt. "Nu kommer de inte klippa mig elakt igen". Vänta bara Gunilla
Citera
2013-10-25, 00:57
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av this isn't me
Förstod det. Först hotar hon med att sluta, sen har någon varit "snäll" (kanske sagt hur viktigt hon är för programmet och ev höjt gaget också) och hon ändrar åsikt. "Nu kommer de inte klippa mig elakt igen". Vänta bara Gunilla

Det är ju enbart klippningen som gör att hon framstår som fullkomligt bindgalen...eller vänta nu, kan det vara så att hon själv bidrar till det?!
Citera
2013-10-25, 02:56
Medlem
Snobbs avatar
Britt är ju en alkiskärring som beter sig så divigt att man blir äcklad. Hon verkar ju vara berusad/hög jämt. Inte konstigt att hennes dotter legat inne på rehab och haft (har?) massiva missbrukarproblem. Britt verkar ju dessutom inte ta hänsyn till det heller genom att svansa runt packad på sin hemmafest med sin dotter som gäst. Bra mamma liksom. Jag hoppas verkligen inte att hon är med i framtiden. Hon är bara elak och nedlåtande. I bråket mellan Britt och Gunilla så stöder jag Gunilla, Britt beter sig som en högstadiemobbare. Hon verkar inte ens vara snäll mot sina barn. Jag kan inte se det som lämpligt att klaga på din sons vikt i TV! Extremt okänsligt av henne.
Citera
2013-10-25, 05:37
Medlem
Fitnessgirls avatar
Troligtvis var det lika bra att Britt åkte från teatern redan innan föreställningen började..

När Gunilla sjöng sången med Erika åkte skämskudden fram, det lät ju faktiskt som om ingen av dem övat alls
Citera
2013-10-25, 09:30
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snobb
Hon är bara elak och nedlåtande.

...och det är nåt som du inte tycker Gunilla är?!

Skillnaden är att Britt är det mot Gunilla och Gunilla är det mot hemhjälpen och sin morsas assistenter...

Britt sparkar sidledes men Gunillla sparkar nedåt alltså.
Citera
2013-10-25, 18:34
Medlem
Britt E är bra mycket störra stjärna än vad GP någonsin kommer att bli. Sjukt lågt av GP att snacka skit om Britt, på svenska dessutom, under sitt uppträdande. Var det för att de få amerikansktalande besökarna inte skulle förstå vad som sas, eller var det för att hon trodde hon skulle få stöd av de andra fruarna ?
Citera
2013-10-27, 10:50
Medlem
Sub---Zeros avatar
Den där jävla Siv känns ju fullkomligt tokblåst. Och att hon sedan likt många andra utvandrade svenska verkar ha "glömt bort" hur man pratar svenska, då hon bryter på amerikanska och säger hälften av sina meningar på engelska? Allvarligt. Hur kan man glömma bort något som är ens modersmål och som man har haft i sitt medvetande sedan man föddes? Jag köper det inte. Känns bara som ett sätt att göra sig märkvärdig på. Kolla på andra utvandrade svenskar som har bott på andra sidan pölen under en längre tid som Yngwie Malmsteen, Malin Åkerman och Peter Stormare. De pratar perfekt svenska.
Citera
2013-10-27, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sub---Zero
Den där jävla Siv känns ju fullkomligt tokblåst. Och att hon sedan likt många andra utvandrade svenska verkar ha "glömt bort" hur man pratar svenska, då hon bryter på amerikanska och säger hälften av sina meningar på engelska? Allvarligt. Hur kan man glömma bort något som är ens modersmål och som man har haft i sitt medvetande sedan man föddes? Jag köper det inte. Känns bara som ett sätt att göra sig märkvärdig på. Kolla på andra utvandrade svenskar som har bott på andra sidan pölen under en längre tid som Yngwie Malmsteen, Malin Åkerman och Peter Stormare. De pratar perfekt svenska.
Nu är ju Siv inte svenska, hon kommer från Norge. Hur det står till med hennes norska, vet jag ingenting om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in