2009-09-16, 21:32
Medlem
Vicis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocaine rock
Jag menar inte att de har lyckats med något som jag beundrar och jag säger inte att de symboliserar någon slags dröm. Det är ert sätt att framställa de här kvinnorna som fnask etc. som uttryck för er egen avundsjuka som irriterar mig. Trivs man inte med sig själv faller man lätt till att gnälla på dem som kan tänkas ha det bättre än en själv istället för att se sig själv i spegeln.
Frågan om de här kvinnorna har det bättre eller inte intresserar mig inte utan det är att det skall huggas så fort nån framgångsrik eller rik råkar vara stolt över det. Sköt ert eget liv, gnäll inte på andra och jobba hårt själva och bli allt vad du själv kan bli. Och framför allt inse att det finns alla sorter här i världen!

Jag tror inte detta handlar om avundsjuka. Ska jag vara avundsjuk på en vuxen människa som först för ett år sedan lärde sig koka kaffe? Ska jag vara avundsjuk på en kvinna som har blivit tappad bakom en vagn och uttalar sig därefter?

"Det är synd om svenska män. De gifter sig med snygga kvinnor som snabbt blir oattraktiva, börjar klä sig slafsigt och struntar i mannens behov. Som hemmafru ska du ställa upp på alla sätt, du ska alltid var snygg och välklädd. Sexuellt är det kvinnans skyldighet att se till att mannen är tillfredsställd, gör hon inte det får hon skylla sig själv om han är otrogen." - Arne Anka

Då hon även vill se sig själv som en förebild får man tåla sanningen i att hon är en människa utan ett reellt samhällsvärde utan hon fungerar som en prydnadssak för sin man.

De har ställt upp i det här programmet, de visar vilka dem är och då kan det svida lite när den riktiga världen säger sin mening.

Att knulla sig till pengar är inte att vara framgångsrik.
Citera
2009-09-17, 15:08
Medlem
ZätaHs avatar
Tyckte programmet var ganska underhållande!

Var det någon som tänkte på att Anna Ankas uppträdande liknande Hey Baberibas parodi om Victoria Silvstedt?

Se efter själva- http://www.youtube.com/watch?v=QkAJOQlwu5s

Förstår ärligt talat inte hur man kan välja en 38 årig kärring när man kan få en nittonåring modell med ätstörningar?

Med den Västerås-kvinnan vem var hon gift med? Det såg inte ut som något särskilt lyxigt hus så hon är nog inte särskilt rik, många amerikaner bor i sådana villor, även medelklassen; det vet jag av egen erfarenhet.

Det absolut bästa i avsnittet var barnflickan, hon var severly fuckable .
Citera
2009-09-17, 15:11
Medlem
Mr.Zebs avatar
har det kommit fram hur gamla tanterna är? Ankan är 38... men de andra
Citera
2009-09-19, 08:13
Medlem
Decapitateds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av (卐)
Sa kalle anka "fitta fitta" inför publiken, om sin horfru ??

Ja, det hörs tydligt -
"Say hello to my wife Anna.. "SVENSKA FITTA FITTA" .. give her a hand folks"
Skabbig men underhållande kärring i övrigt!
Citera
2009-09-19, 15:07
Medlem
Men vad fan, det var ju inte meningen att ni skulle börja följa den här skitserien.

Lyckat drag av tv3 tydligen, särskilt när de får Anna Anka att lägga ut lite idiotiska uttalanden om svenska kvinnor och jämställdhet i media samtidigt som serien startar.
Hon fick säkert betalt för det också.

Våga byta kanal.
Senast redigerad av hosebag 2009-09-19 kl. 15:12.
Citera
2009-09-19, 15:19
Medlem
Anna talar om vikten av att hålla sig tränad och fräsch.....
Varför talar ingen om för henne att hon ser tjugo år äldre ut än vad hon är?
Ser ju typ ut att jämårig med sin 68åriga man som faktiskt verkar vara en riktigt cool snubbe!
Citera
2009-09-19, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Zeb
har det kommit fram hur gamla tanterna är? Ankan är 38... men de andra
Agnes-Nicole Winter 53 år.
Maria Montazami 43 år.
Citera
2009-09-19, 18:30
Medlem
vemomintedus avatar
någon som är bra på droger som kan tolka vad maria går på?
Citera
2009-09-19, 19:47
Medlem
Computerzs avatar
Fan va Fru. Anka brer på med bitch attityden. Knappast att hon e sån 24/7.
Citera
2009-09-19, 21:40
Medlem
Citat:
någon som är bra på droger som kan tolka vad maria går på?
De går ju på benso för att inte börja gråta medan de suger gubbkuk för silverhalsband och plastikoperationer.

Hon har väl överdrivit medicineringen lite.
Citera
2009-09-19, 22:14
Bannlyst
basta pa lange
Citera
2009-09-20, 02:13
Medlem
ZätaHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hosebag
De går ju på benso för att inte börja gråta medan de suger gubbkuk för silverhalsband och plastikoperationer.

Hon har väl överdrivit medicineringen lite.

Kan väl lika gärna vara Prozac? Men du har nog rätt.

Tyckte i och för sig att hennes man inte såg så gammal ut, i alla fall inte vad man kunde se på hemsidan. Men det känns lite onödigt att behöva bosätta sig i ett annat land för att få snaska iransk kuk , det finns till hands även i Sverige så att säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in