Citat:
Ursprungligen postat av
Hypotesus
Suck. Antingen spelar du dum eller så är du dum. Eftersom jag inte vet vilket det är så rekommenderar jag dig att åka in vid minsta tecken på sjukdom. Även om det är din fasters systers avlägsna kusin som bor på Nya Zeeland som uppvisar tecknen på sjukdom. Och du ska givetvis erkänna allt ditt bruk av anabola steroider, ända ned på miligrammet för läkaren du träffar. Efter det kan du gärna ringa ditt eget försäkringsbolag också och berätta att du har två flarror tren och två flarror testo du ska dunka i dig nu under sommaren samtidigt som du, lite så där slentrianmässigt, småknaprar oxar och snortar winstrol. Försök därefter teckna en sjukvårdsförsäkring och en livförsäkring.
https://www.1177.se/sjukdomar--besva...-inflammation/
+1 han är dum.
Fan min sambo arbetar som läkare och säger åt mig att hålla käften om allt vad det gäller drog- samt dopingbruk såvida det inte är något de måste veta. Min sjukförsäkring var bara att glömma då de ansåg att jag hade ljugit när jag tecknade den (men en annan historia), välkommen om tre år igen att söka. Allt p.g.a ett missförstånd mellan mig och en läkare som talade dålig svenska då han tolkade det som att jag drack mig till sömns varje kväll. När jag enbart sa att jag lyckades somna efter en utekväll lättare. Missbrukarstämpel och stilnoct samt någon annan medicin drogs in direkt igen tills jag lyckades få bort skiten.
Om det inte är något som hjälper din hälsa, håll käften och spela dum. Kom upp med någon anledning (eller inte) och låt dem göra sitt jobb.
Har fått en dålig batch för drygt 1 år sedan från kaptenen jag med. Var bara 4 vialer eller så, men testade två och fick sådan pip att jag inte kunde gå på runt 5 dagar efter varje stick. De andra två fick min polare som hade samma besvär. Kontaktade kaptenen och fick höra att ingen annan haft samma svar. Släng vialerna och byt märke.