2020-06-14, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Det är väl för fan ingen "jävla tabbe" att åka in om man har en "vanlig inflammation". Ju tidigare sådana diagnostiseras och behandlas med adekvata metoder är bättre. POÄNGEN ÄR ATT RÄTT BEHANDLING INTE ALLTID KRÄVER ATT MAN ERKÄNNER BRUK AV ANABOLA STEROIDER.

Det är bara i absoluta nödfall, vid omedelbar fara för livet, som man berättar om bruk av anabola steroider.

Fast inflammation och infektion är väl inte lika allvarligt?
Infektion så är det klart man åker in, men som jag fattat är inflammation mildare och läker oftast av sig själv.
Svullen, röd och feber så ska man åka in som jag förstått av dem flesta här.
Citera
2020-06-15, 15:55
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veganaj
Fast inflammation och infektion är väl inte lika allvarligt?
Infektion så är det klart man åker in, men som jag fattat är inflammation mildare och läker oftast av sig själv.
Svullen, röd och feber så ska man åka in som jag förstått av dem flesta här.

Suck. Antingen spelar du dum eller så är du dum. Eftersom jag inte vet vilket det är så rekommenderar jag dig att åka in vid minsta tecken på sjukdom. Även om det är din fasters systers avlägsna kusin som bor på Nya Zeeland som uppvisar tecknen på sjukdom. Och du ska givetvis erkänna allt ditt bruk av anabola steroider, ända ned på miligrammet för läkaren du träffar. Efter det kan du gärna ringa ditt eget försäkringsbolag också och berätta att du har två flarror tren och två flarror testo du ska dunka i dig nu under sommaren samtidigt som du, lite så där slentrianmässigt, småknaprar oxar och snortar winstrol. Försök därefter teckna en sjukvårdsförsäkring och en livförsäkring.

https://www.1177.se/sjukdomar--besva...-inflammation/
Citera
2020-06-16, 10:55
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Suck. Antingen spelar du dum eller så är du dum. Eftersom jag inte vet vilket det är så rekommenderar jag dig att åka in vid minsta tecken på sjukdom. Även om det är din fasters systers avlägsna kusin som bor på Nya Zeeland som uppvisar tecknen på sjukdom. Och du ska givetvis erkänna allt ditt bruk av anabola steroider, ända ned på miligrammet för läkaren du träffar. Efter det kan du gärna ringa ditt eget försäkringsbolag också och berätta att du har två flarror tren och två flarror testo du ska dunka i dig nu under sommaren samtidigt som du, lite så där slentrianmässigt, småknaprar oxar och snortar winstrol. Försök därefter teckna en sjukvårdsförsäkring och en livförsäkring.

https://www.1177.se/sjukdomar--besva...-inflammation/
+1 han är dum.
Fan min sambo arbetar som läkare och säger åt mig att hålla käften om allt vad det gäller drog- samt dopingbruk såvida det inte är något de måste veta. Min sjukförsäkring var bara att glömma då de ansåg att jag hade ljugit när jag tecknade den (men en annan historia), välkommen om tre år igen att söka. Allt p.g.a ett missförstånd mellan mig och en läkare som talade dålig svenska då han tolkade det som att jag drack mig till sömns varje kväll. När jag enbart sa att jag lyckades somna efter en utekväll lättare. Missbrukarstämpel och stilnoct samt någon annan medicin drogs in direkt igen tills jag lyckades få bort skiten.

Om det inte är något som hjälper din hälsa, håll käften och spela dum. Kom upp med någon anledning (eller inte) och låt dem göra sitt jobb.

Har fått en dålig batch för drygt 1 år sedan från kaptenen jag med. Var bara 4 vialer eller så, men testade två och fick sådan pip att jag inte kunde gå på runt 5 dagar efter varje stick. De andra två fick min polare som hade samma besvär. Kontaktade kaptenen och fick höra att ingen annan haft samma svar. Släng vialerna och byt märke.
Citera
2020-06-16, 16:15
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
+1 han är dum.
Fan min sambo arbetar som läkare och säger åt mig att hålla käften om allt vad det gäller drog- samt dopingbruk såvida det inte är något de måste veta. Min sjukförsäkring var bara att glömma då de ansåg att jag hade ljugit när jag tecknade den (men en annan historia), välkommen om tre år igen att söka. Allt p.g.a ett missförstånd mellan mig och en läkare som talade dålig svenska då han tolkade det som att jag drack mig till sömns varje kväll. När jag enbart sa att jag lyckades somna efter en utekväll lättare. Missbrukarstämpel och stilnoct samt någon annan medicin drogs in direkt igen tills jag lyckades få bort skiten.

Om det inte är något som hjälper din hälsa, håll käften och spela dum. Kom upp med någon anledning (eller inte) och låt dem göra sitt jobb.

Har fått en dålig batch för drygt 1 år sedan från kaptenen jag med. Var bara 4 vialer eller så, men testade två och fick sådan pip att jag inte kunde gå på runt 5 dagar efter varje stick. De andra två fick min polare som hade samma besvär. Kontaktade kaptenen och fick höra att ingen annan haft samma svar. Släng vialerna och byt märke.

Tack Caeco! Alltid bra med lite exempel från verkliga livet.

Angående batch nr 3 från den shopen har jag inte hört speciellt mycket bra alls. Lite synd, batch 1 och i all väsentlighet batch 2 gick att lovorda.
Citera
2020-08-05, 12:16
Medlem
Ont i benet efter injekt i sätesmuskeln

Jag fick en infektion i låret efter injekt för över ett år sedan. Sjukhus besök osv. Varit av över ett år nu men när jag testat att på nytt köra men i sätesmuskeln så får jag efter ett par dagar ont i benet och en liten svullnad där jag tidigare haft problem. Folk har svårt att hitta ett samband men har kört uteslutningsmetoden flera gånger. Någon som varit med eller hört om liknande?
Citera
2020-08-05, 12:18
Medlem
Rauno1s avatar
Irriterad nerv?
Citera
2020-08-05, 12:43
Medlem
Mastifmeisters avatar
Även om du sätter i glutes på motsatt sida?
Citera
2020-08-05, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mastifmeister
Även om du sätter i glutes på motsatt sida?

Japp det är där jag satt.
Citera
2020-08-05, 13:20
Medlem
Mastifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av United613
Japp det är där jag satt.
Någonting som du är allergisk mot som triggar det. Infektionen känner av att ämnet finns i kroppen, en ren spekulation.

Kör du annat märke nu?

Har du råkat sticka för grunt så det blev subkutant istället för i muskeln?

Vilken mängd sätter du och vad för prepp?

MVH
Senast redigerad av Mastifmeister 2020-08-05 kl. 13:27.
Citera
2020-08-05, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mastifmeister
Någonting som du är allergisk mot som triggar det. Infektionen känner av att ämnet finns i kroppen, en ren spekulation.

Kör du annat märke nu?

Har du råkat sticka för grunt så det blev subkutant istället för i muskeln?

Vilken mängd sätter du och vad för prepp?

MVH

Enligt läkaren var det en "giftreaktion" Hade inga bakterier i benet utan det var dåligt skit som sprutades inm En halvfull vial som legat 1 år ca. Dumt i efterhand kan man lugnt säga. Dom öppnade ju även benet, kan dom sabbat en nerv som ger utslag? Ingen aning.
Bytt märke. Nej de har jag ej.
Började jätte lågt just för att kolla om mängden spela roll. 0.5ml långsam test. 0.5ml snabb tren.
Citera
2020-08-05, 15:32
Medlem
Nosstocks avatar
Kur med korta estrar kommit ur obalans efter satt dom i fettet?

Jag tycker mig se ut som jag tappat massa, och jag tror jag vet varför:
De senaste injektionerna sen några veckor tillbaka har jag satt i skinkorna, och efter varje inject har jag fått små bulor som minskar i storlek för varje dag och sen försvinner efter någon vecka.
Dom gör inte ont, och jag tror jag missar muskeln och sätter i fettet.
Jag kör NPP just nu och Testo P.

Jag vet att om man sätter i fettet så tas det upp mycket långsammare, och då jag kör korta estrar som jag sätter varannan dag så lär nivåerna bli väldigt svajiga just nu och estrarna hinner gå ur från och till?

Vad tror ni?
Citera
2020-08-05, 17:08
Medlem
tnems avatar
Vad sätter du med för nål?
Kör du med blå så får du vara rätt fet för att du skall träffa fettet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in