2022-11-22, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Om du inte är svinfet så missade du nog inte muskeln men det kom inte djupt nog.
30 mm är att föredra i ben och rumpa.
Men som andra sagt, undvik låren, de är lätt åtkomliga och kan kännas som ett bra ställe men det är faktiskt inte det.
Glutes, ventro glutes och delts är att föredra

Okej, så borde jag ladda om en ny spruta och sätta direkt? eller bör jag vänta 5 dagar som vanligt?
Citera
2022-11-22, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumledanne
Okej, så borde jag ladda om en ny spruta och sätta direkt? eller bör jag vänta 5 dagar som vanligt?

Kör på som vanligt…
Citera
2022-11-22, 12:29
Medlem
Tackar ödmjukast för alla svar!
Citera
2022-11-22, 13:13
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumledanne
All olja som du får in under huden tar kroppen upp på ett eller annat sätt.
Finns ju de som kör AAS subkutant så du har inte kastat bort någonting.

Det som dock händer om man inte injicerar ordentligt är att man ökar risken för PIP, ärrvävnad och infektion så det är en riktigt god idé att lära sig injicera på bästa sätt
Citera
2022-11-22, 17:49
Moderator
Kraftkarls avatar
Tråd "Hur långt behöver nålen gå in i låret?" infogad

/Moderator
Citera
2022-11-24, 22:52
Medlem
Vad är det värsta som kan hända om man sprutar i glute men säg man gör det lite utanför det lilla området som man egentligen ska sticka?

Träffa nerv? Hur märker man om man har stickat i rätt eller fel område?
Citera
2022-11-24, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage3000
Vad är det värsta som kan hända om man sprutar i glute men säg man gör det lite utanför det lilla området som man egentligen ska sticka?

”När man sticker i sätesmuskeln man bör man vara särskilt försiktig så att man inte träffar ischiasnerven. Sticker man i denna ner orsakar detta intensiv smärta, vilken ofta känns som en elektrisk stöt och strålar ned i de nedre extremiteterna, och kan skada nerven permanent. I värsta fall kan en skada på ischiasnerven leda till att de nedre extremiteterna förlamas.”

Small, S.P. (2004): Preventing sciatic nerve injury from intramuscular injections: literature review. Journal of Advanced Nursing, 47, 3, 287–296.
Citera
2022-12-09, 10:47
Medlem
m31s avatar
Hur ofta behöver jag sticka?

Funderar på att köpa 10 cut mix (50mg testo prop, 50mg trenbolone acetate, 50mg Mast P) och trycka i mig.
Skriver inga stats eftersom den info inte behövs.
Nån som provat denna från Kaptenen och kan uttal sig?

Huvudfrågan
Räcker det att trycka e3d eller är estrarna för snabba så jag måste injicera e2d?

Tack på förhand
Citera
2022-12-09, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m31
Funderar på att köpa 10 cut mix (50mg testo prop, 50mg trenbolone acetate, 50mg Mast P) och trycka i mig.

Huvudfrågan
Räcker det att trycka e3d eller är estrarna för snabba så jag måste injicera e2d?

Tack på förhand

du kan sätta e3d, inga problem alls, har testat lite ifrån kaptenen och det håller måttet, själv kör jag A*o*ekshuset
Citera
2022-12-09, 11:24
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m31

Huvudfrågan

Tack på förhand

Får du problem med östrogenet pga långt stickintervall så sabbar du din kur till 100%.

Hade rekommenderat att du sticker varje dag vilket resulterar i jämnare nivåer.

Det är minst sagt ett helvete att få ordning på prolaktin/östrogen när de väl krånglar med 19-nor preparat (nandrolone&tren)

Ha caber, nolva och aromasin hemma så minimerar du dina risker avsevärt.

Mvh
Citera
2022-12-30, 18:14
Medlem
Hur brukar ni uppvärma oljan innan suger upp den? Lägga den i varmvatten? Måste värma den eller varför ska man göra det?

Sen gällande stickning i glute, alltså jag har sett massor med bilder och det ser ut som folk sticker antigen längst upp dvs nära midjan eller så är det lite över stjärten. Vad fan är den rätta området? Är bara rädd för att sticka fel första gången och sen fucka allt.
Senast redigerad av Halv8hosmig 2022-12-30 kl. 18:26.
Citera
2022-12-31, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage3000

Om du kommer närheten av en nerv då kommer du märka det

Går inte sticka fel. Hamnar det i fettet kanske det svider lite mer eller blir en liten bula. Hamnar det i blodomloppet då kommer du får rejäl hosta.

Det enda som egentligen kan gå snett är väl att du får abscess. Då handlar det om hygien eller smutsig olja.

Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Hur brukar ni uppvärma oljan innan suger upp den? Lägga den i varmvatten? Måste värma den eller varför ska man göra det?

Sen gällande stickning i glute, alltså jag har sett massor med bilder och det ser ut som folk sticker antigen längst upp dvs nära midjan eller så är det lite över stjärten. Vad fan är den rätta området? Är bara rädd för att sticka fel första gången och sen fucka allt.

Värma är att föredra. Enklare att suga upp, skjuta och mindre PIP.
Det kommer gå bra, oroa dig inte Kör axlarna annars och använd slinpin istället. Om det är första gången du kör ett lab så injecera mindre första gången för att se om du får någon dålig reaktion av oljan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in