2020-05-29, 08:35
Medlem
mjps avatar
Hahahaha👍
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Du ser vart tråden är placerad, va?
Citera
2020-05-29, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mastifmeister
Som titeln lyder, vilken är det bästa/mest optimala injektionsställe enligt erfarenheter? (IM only)

(ej hittat en tråd om detta ämne och tyckte det kunde vara på sin plats - mods radera i annat fall)

Okej många som skriver annat än vad han frågade om.
Jag kör glutes, dock inga erfarenheter av andra ställen men jag känner verkligen 0 i glutes.
Citera
2020-05-29, 19:14
Medlem
-Gustavssons avatar
Många knarkare som hittade hit

1. Rumpan
2. Ben
3. Axlar
Citera
2020-05-29, 21:54
Medlem
fnyrrs avatar
Rumpan alla dagar, bekvämt. Axel funkar också.
Citera
2020-06-02, 15:48
Medlem
Favoriten är.
1.röv
2.lår
3.lats
4.axlar
5.trapz
Citera
2020-06-05, 17:56
Medlem
Någon som vet hur såpass farligt det här är egentligen? Blivit riktigt dålig efter en injektion från 250 batch 03.

Tips på hur man blir frisk? Tryck över bröstet och riktigt svag på gymmet. Låret är otroligt svullet också samt tror jag har feber.
Citera
2020-06-05, 19:18
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tacticalchaos
Någon som vet hur såpass farligt det här är egentligen? Blivit riktigt dålig efter en injektion från 250 batch 03.

Tips på hur man blir frisk? Tryck över bröstet och riktigt svag på gymmet. Låret är otroligt svullet också samt tror jag har feber.

Du besöker sjukvården NU. Alltså NU ikväll. Det låter som om du har en okontrollerad och spridd infektion i kroppen, det kan ha DÖDLIG UTGÅNG om det inte åtgärdas.

Du behöver inte säga vad du gjort bara att du misstänker att du har en infektion i kroppen. Nämn exakt de symptom du skriver här. De är skyldiga att åtgärda det.

Sen, TA INGET MER AV DEN BATCHEN.
Citera
2020-06-05, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Du besöker sjukvården NU. Alltså NU ikväll. Det låter som om du har en okontrollerad och spridd infektion i kroppen, det kan ha DÖDLIG UTGÅNG om det inte åtgärdas.

Du behöver inte säga vad du gjort bara att du misstänker att du har en infektion i kroppen. Nämn exakt de symptom du skriver här. De är skyldiga att åtgärda det.

Sen, TA INGET MER AV DEN BATCHEN.

Tack som fan för ditt svar. Uppskattas enormt. Blivit sämre och sämre för varje dag som gått. Blir till att hoppa in i bilen och köra in. Svullnaden blir bara mer och mer samt är så varm att svetten bara rinner från kroppen.

Min polare har en bekant som också ligger hemma riktigt jävla dålig efter en injektion från Kaptenen. Jag ringer honom och råder att åka in han med.
Citera
2020-06-05, 19:46
Medlem
Uppdatera gärna sen hur det gick med allt!
Hoppas du får bra hjälp och blir återställd!
Citera
2020-06-05, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veganaj
Uppdatera gärna sen hur det gick med allt!
Hoppas du får bra hjälp och blir återställd!

Tack så mycket! Jag kommer med en uppdatering.

Mvh
Citera
2020-06-06, 09:09
Medlem
lifesentences avatar
Citat:
Tack som fan för ditt svar. Uppskattas enormt. Blivit sämre och sämre för varje dag som gått. Blir till att hoppa in i bilen och köra in. Svullnaden blir bara mer och mer samt är så varm att svetten bara rinner från kroppen.

Min polare har en bekant som också ligger hemma riktigt jävla dålig efter en injektion från Kaptenen. Jag ringer honom och råder att åka in han med.

Aldrig fattat hur någon klarar deras oljor. Både batch 2 och 3 testo e från kaptenen gav mig någon typ av infektion, galen smärta som hade mig haltandes fram, stor svullnad, varm runt området och svettningar på kvällen. Batch 3 av Anavar och winnar jag fick var dessutom helt bunk.
Citera
2020-06-06, 20:11
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Tack så mycket! Jag kommer med en uppdatering.

Mvh

Även jag är intresserad av en uppdatering, om inte annat till PM. Hoppas innerligt att det gick bra för dig och kompisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in