2009-10-28, 17:58
Medlem
RMBKKs avatar
Hej. Det kändes vettigt med en Lunar Diamond-tråd, då denna vara verkar ha tagit över diskussionen i Gold-tråden. Dessa får gärna slås ihop till en stor tråd, typ "Nya generationens rökmixar" eller liknande, men jag är ju inte moderator och saknar därmed befogenhet att göra detta. Bara ett tips.

Jag har testat och recenserat både Lunar Gold och Diamond, båda recensionerna finns uppe på spicenordic.com, och finns det några frågor kring rökmixarna är det bara att ställa dessa här, jag svarar gärna på allt ni har att komma med!

Hoppas denna trådstart inte var allt för onödig och självcentrerad, jag menar inte att ni bara ska fråga mej grejer kring Diamond, men jag finns med erfarenhet ifall det behövs
Citera
2009-10-28, 18:06
Medlem
_abous avatar
Vad jag har förstått tycker du att det är värt pengarna? Är det således bättre än dom gamla mixarna?
Citera
2009-10-28, 18:06
Medlem
Mullemecks avatar
dubbel
Citera
2009-10-28, 18:07
Medlem
Mullemecks avatar
enda jag kan säga är väll om det inte slår spice diamond med hästlängder så är det ju verkligen inte värt priset på något sätt, 430kr sen kmr frakten som är på över 100kr, och det är för 3g.
Citera
2009-10-28, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mullemeck
enda jag kan säga är väll om det inte slår spice diamond med hästlängder så är det ju verkligen inte värt priset på något sätt, 430kr sen kmr frakten som är på över 100kr, och det är för 3g.

Lagligt = Dyrt
Citera
2009-10-28, 18:11
Bannlyst
Hur länge håller det i sig ungefär?
Alltså från intag tills man är klar nog att kunna köra bil t.ex?

Hur mycket krävs för en kväll om man ska hålla på i runt 4-6 timmar?
Citera
2009-10-28, 18:11
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik
Lagligt = Dyrt
Ja, vi diskuterade ju det i den andra tråden. Och som jag sa där, det är trist att det har blivit så, men det kan jag ta så länge lagligt inte per automatik innebär dåligt.
Nu verkar ju inte Diamond vara dåligt enligt er, ska bli kul att se vad andra tycker framåt helgen.
Citera
2009-10-28, 18:13
Medlem
RMBKKs avatar
Jag har rökt rätt mycket spice, genie, mojo, smoke och allt vad det heter, men Lunar Diamond var hittils bäst. Ruset var helt fantastiskt, nu minns jag inte om jag skrev detta i recensionen eller inte, men det var helt bra, hela tiden. Aldrig en riktigt överjävlig peak då man är så stukad att man knappt kan röra sej, heller aldrig den där känslan av att man inte är nog beng. Priset är väl en annan fråga, personligen skulle jag inte ha några problem med att betala de drygt 400 kronorna för en trea grymt jävla bra Diamond, mycket hellre än 500 för en femma "sådär" brunt. Och det behöver inte bli en hundring extra om man förskottsbetalar med Internetbank som de flesta myndiga personer har.
Citera
2009-10-28, 18:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Ja, vi diskuterade ju det i den andra tråden. Och som jag sa där, det är trist att det har blivit så, men det kan jag ta så länge lagligt inte per automatik innebär dåligt.
Nu verkar ju inte Diamond vara dåligt enligt er, ska bli kul att se vad andra tycker framåt helgen.

När du säger er så syftar du på SN.
Inga garantier har lämnats från deras sida, enbart en recension från en testperson.
Citera
2009-10-28, 18:18
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik
När du säger er så syftar du på SN.
Inga garantier har lämnats från deras sida, enbart en recension från en testperson.
Ja, jag ber om ursäkt, jag menar RMBKK och dig, även om du aldrig uttalat dig i frågan. Men någonstans företräder du ju ändå SN, dock inofficiellt, och jag utgår från att dom tror på sin egen produkt.
Citera
2009-10-28, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Ja, jag ber om ursäkt, jag menar RMBKK och dig, även om du aldrig uttalat dig i frågan. Men någonstans företräder du ju ändå SN, dock inofficiellt, och jag utgår från att dom tror på sin egen produkt.

Tack, inga regler brutna.

Jag kan avslöja att SN har pratat med en leverantör idag.....
Det kommer att komma en överjävlig sort i framtiden.
Mr: man som skapade denna tråd är också först ut att prova, vad jag har hört.
Citera
2009-10-28, 18:23
Medlem
RMBKKs avatar
Jag tycker personligen att Lunar Diamond var en bra römix. En riktigt jävla bra rökmix, in fact. Och det är min personliga åsikt. Jag har till och med blivit ombedd inför recensioner att inte vara "för snäll", utan att faktiskt ge en objektiv bild av mixen i fråga. Därav det låga betyget på Gold, som jag blev besviken på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in