2026-10-02, 10:39
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Tror bara det är jlundellmusic, och definitivt hans nummer lol. Vad smart.
Är inte det samma konto som kallade Anjo för fläskkorv?

Ja precis!! Och annelie för "den lilla cancer offer"

Man ser ju direkt på meddelandena att det är lilla dyslektikerboi!
Citera
2026-10-02, 11:08
Medlem
TaEnNyDas avatar
https://www.youtube.com/shorts/2GzIcmcjvXc

Här är exposen från kontot Kelso Cutta. För alla som inte sett.
Citera
2026-10-02, 11:48
Medlem
Kommer det någon mer högläsning från Goatbrainkebab? Saknar hennes analyser av Jockiboi läser ut journalerna kontra Goatbrainkebab korrekturläser och reagerar.
Citera
2026-10-02, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
Han har tjänat åtskilliga miljoner på boken och podden

syftade inte på pengarna....de tar slut liksom B-kändisskapet...så vad har han tjänat när allt det ytliga skalas av....?
Citera
2026-10-02, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
Kommer det någon mer högläsning från Goatbrainkebab? Saknar hennes analyser av Jockiboi läser ut journalerna kontra Goatbrainkebab korrekturläser och reagerar.

Jag också, hon är otroligt bra.

Men jag förstår om hon inte orkar göra hur mycket som helst. Det måste ta enormt mycket tid att få ihop allt när hon är så noggrann, men det är ju också precis det som gör det bra. Hellre att hon slutar än att hon börjar gena eller slarva, för då försvinner både trovärdigheten och poängen med hela projektet
jag hoppas verkligen att hon inte redan har tröttnat och att hon har tid och ork att fortsätta hela vägen. Det finns fortfarande många viktiga händelser kvar, både verkliga och ihopfabrikerade
Citera
2026-10-02, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Jag tror du har blandat ihop medvikt och skilleras med Jocke.
Jocke är den som är en ren hatare som bara vill att andra ska må så dåligt som möjligt.

Men var jag så opedagogisk?!

Du vet att flera personer kan betraktas som hatiska. Även om en person är det kan fler personer tappa i förtroende och börja ses som det om de beter sig så.

Att lägga fram kritik är bra, att göra det på ett sätt som liknar rent hat är kanske inte lika bra. Förstår du nu?!
Citera
2026-10-02, 15:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astarte4ever
Men var jag så opedagogisk?!

Du vet att flera personer kan betraktas som hatiska. Även om en person är det kan fler personer tappa i förtroende och börja ses som det om de beter sig så.

Att lägga fram kritik är bra, att göra det på ett sätt som liknar rent hat är kanske inte lika bra. Förstår du nu?!
All kritik mot JockiNisseBoi är hatisk om man får tro JockiNisseBoi, hundarna och er smågrisar ..
Citera
2026-10-02, 15:18
Medlem
TaEnNyDas avatar
Varför ränner en av sveriges största profiler på Youtube och Instagram runt med fakekonton och skriver bland annat till sin brors fru väldigt nedsättande saker? Och själv säger karln att han "bara vill bli lämnad ifred" hela tiden.
Och media håller käft i vanlig ordning.
Citera
2026-10-02, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ggknallin
”Hon är otroligt bra”… Arbetslös och kan fan sätta en månadslön på att hon är extra kär i ”serbiska blå”, typisk benzopundare.

Är de jobbigt att hon synar mytomanen ända in i benmärgen?
Citera
2026-10-02, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ashlateoberduzem
Vilken app är den där loginprompten från?

Fråga den som delat den
Citera
2026-10-02, 16:24
Medlem
ashlateoberduzems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust
Fråga den som delat den
Kan inte
Citera
2026-10-02, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaEnNyDa
https://www.youtube.com/shorts/2GzIcmcjvXc

Här är exposen från kontot Kelso Cutta. För alla som inte sett.

Om det här är Jocke så är det ju helt sanslöst sjukt!
Och oavsett vem det är, så är det hen skriver helt fruktansvärt stört på så många sätt

En liten detalj, hur lyckas man stava så fel i dag? Autokorrekt finns ju i princip överallt, även om den förstås inte fångar allt och det ibland blir fel ord, men när det blir riktigt grova stavfel i helt vanliga ord känns det ändå lite...märkligt. Man BEHÖVER inte göra det medvetet men man brukar ju få ganska mycket hjälp av tangentbordet numera
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in