Igår, 19:27
Medlem
TaEnNyDas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsofthemushroom
Om det här är Jocke så är det ju helt sanslöst sjukt!
Och oavsett vem det är, så är det hen skriver helt fruktansvärt stört på så många sätt

En liten detalj, hur lyckas man stava så fel i dag? Autokorrekt finns ju i princip överallt, även om den förstås inte fångar allt och det ibland blir fel ord, men när det blir riktigt grova stavfel i helt vanliga ord känns det ändå lite...märkligt. Man BEHÖVER inte göra det medvetet men man brukar ju få ganska mycket hjälp av tangentbordet numera
Det är Jockiboi! 100%
Citera
Igår, 20:30
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Om det här är Jocke så är det ju helt sanslöst sjukt!
Och oavsett vem det är, så är det hen skriver helt fruktansvärt stört på så många sätt

En liten detalj, hur lyckas man stava så fel i dag? Autokorrekt finns ju i princip överallt, även om den förstås inte fångar allt och det ibland blir fel ord, men när det blir riktigt grova stavfel i helt vanliga ord känns det ändå lite...märkligt. Man BEHÖVER inte göra det medvetet men man brukar ju få ganska mycket hjälp av tangentbordet numera
Han stavar ju fel med flit och tror att han spelar 4d schack men han gör även alla klassiska jockiboi-stavfel hahahaha
Citera
Igår, 20:59
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Han stavar ju fel med flit och tror att han spelar 4d schack men han gör även alla klassiska jockiboi-stavfel hahahaha
Inte bara det.

Jocke har ett väldigt säreget sätt att uttrycka sig i skrift. Det är grammatiskt som om någon spelar falskt på fiol.
Citera
Igår, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1

Jag har svårt att tro att någon medvetet skulle välja så extrema felstavningar för att dölja vem man är. Det gör ju snarare att texten sticker ut ännu mer och att folk börjar granska språk, formuleringar och återkommande fel betydligt noggrannare.
Om det nu är han såkänns just den delen väldigt korkad
Citera
Igår, 21:21
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Jag har svårt att tro att någon medvetet skulle välja så extrema felstavningar för att dölja vem man är. Det gör ju snarare att texten sticker ut ännu mer och att folk börjar granska språk, formuleringar och återkommande fel betydligt noggrannare.
Om det nu är han såkänns just den delen väldigt korkad
Det är han och han ÄR väldigt korkad.
Citera
Igår, 22:22
Medlem
ruskinarmss avatar
Kan Jocke ligga bakom att medviktarna blev anhållna och fick sina mobiler tömda?

Martin Stensö är redan engagerad i fallet.
Citera
Igår, 22:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruskinarms
Kan Jocke ligga bakom att medviktarna blev anhållna och fick sina mobiler tömda?

Martin Stensö är redan engagerad i fallet.
Den tanken slog mig också .. men nej, det handlade troligen om att drönaren flög vid ett skyddsobjekt.

Vem är Martin Stensö?
Citera
Igår, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Den tanken slog mig också .. men nej, det handlade troligen om att drönaren flög vid ett skyddsobjekt.

Vem är Martin Stensö?
Jag tyckte det såg ut som de var ute vid gamla flygflottiljen. Där brukar stå överskottmaterial i väntan på beslut om att auktionera eller destruera. Jag har varit där både dag och nattid, har både blivit bortjagad och anhållen därifrån
Just då ägde jag en civil variant av ett av fordonen, och planerad att stjäla och göra ID fusk i papperna
Citera
Igår, 23:34
Medlem
cinmiks avatar
Så Jocke väljer att åka till Borlänge för att jaga selfies istället för att gå på Roines begravning.
Citera
Idag, 00:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Så Jocke väljer att åka till Borlänge för att jaga selfies istället för att gå på Roines begravning.
Blir du förvånad?
Roine har inte betytt mer än någon att dra tittare på.
Citera
Idag, 00:19
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astarte4ever
Men var jag så opedagogisk?!

Du vet att flera personer kan betraktas som hatiska. Även om en person är det kan fler personer tappa i förtroende och börja ses som det om de beter sig så.

Att lägga fram kritik är bra, att göra det på ett sätt som liknar rent hat är kanske inte lika bra. Förstår du nu?!
Vad har medvikt och Skilleras gjort som du tycker är rent hat emot Jocke eller Anjo?
Citera
Idag, 00:29
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Blir du förvånad?
Roine har inte betytt mer än någon att dra tittare på.
De kanske inte ville att begravningen skulle filmas och sändas på youtube, eller pratas om på youtube.
Eller så ville de bara ha den biologiska familjen närvarande.

Så det kan vara så att Jocke kanske inte kunde närvara även om han ville.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in