2026-10-01, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaEnNyDa
Jockiboi exposad med nytt fake-konto. Kolla Kelso Cuttas instagram-story.

Bestofskilleras delade också en del, till linnea exempelvis och även där han låtsas vara sin mammas gamla klasskamrat. Vad i hela friden är detta för sjuk individ

https://imgur.com/a/gy4KDe2
Citera
2026-10-01, 23:55
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ggknallin
Hur är det expose? Det visar inte på någonting än vad man klipper fram? Visa på klara bevis så håller jag min käft sen!

https://imgur.com/a/PAtaLJH
Då räknar jag med att du håller din käft
Citera
2026-10-02, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
https://imgur.com/a/PAtaLJH
Då räknar jag med att du håller din käft
Är du helt tappad? Stjärnor och ej fullständiga uppgifter bevisar faktiskt ingenting.
Med bevis menade jag ju självklart sådant som inte incels bakom meme-konton publicerat. Det du visar på nu är INDICIER och INTE bevis.
Citera
2026-10-02, 04:29
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Är du helt tappad? Stjärnor och ej fullständiga uppgifter bevisar faktiskt ingenting.
Med bevis menade jag ju självklart sådant som inte incels bakom meme-konton publicerat. Det du visar på nu är INDICIER och INTE bevis.
Okej så när dom Swishar numret och det visar sig vara Jocki duger inte ens det som bevis?
Senast redigerad av kirugumi 2026-10-02 kl. 04:31.
Citera
2026-10-02, 06:28
Medlem
Deimos01s avatar
Varför håller Jocke på med dessa konstiga fejk konton?
Och nu har ju Jocke gått ut med att det var Danjal som misstänktes för våldtäkten på Åland.

Både Jocke och folk i hans närhet borde ju inse att detta inte är normalt.
Citera
2026-10-02, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Okej så när dom Swishar numret och det visar sig vara Jocki duger inte ens det som bevis?
Men motbevisa då, skärminspelning på Swish. Först då tror jag på det. Är så jävla less på alla trådsanningar som bara är rent skitsnack utan uppbackning.
Citera
2026-10-02, 07:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Men motbevisa då, skärminspelning på Swish. Först då tror jag på det. Är så jävla less på alla trådsanningar som bara är rent skitsnack utan uppbackning.
Varför skulle man behöva skärminspela när bekräftelsen på mottagare är en stillbild.

Är du osäker på äktheten så gör en egen swish och jämför med det som är utlagt.
Citera
2026-10-02, 08:11
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:

Snarare tvärt om.
Citera
2026-10-02, 08:24
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:

Du kan ju prova skriva in numret själv! Sluta va så förbannat lat eller spelar du så jävla dum?
Citera
2026-10-02, 08:54
Medlem
TaEnNyDas avatar
Citat:
Det är underligt hur vissa väljer att försvara Jockibois vidriga beteende när bevisen presenteras framför en. Gång på gång.
Citera
2026-10-02, 09:12
Medlem
TaEnNyDas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Tror bara det är jlundellmusic, och definitivt hans nummer lol. Vad smart.
Är inte det samma konto som kallade Anjo för fläskkorv?
Jo, han är jättesnäll mot sin bästa vän bakom kulisserna.
Citera
2026-10-02, 09:21
Medlem
ashlateoberduzems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust
Med din bevisföring så testar ja att du provar logga in själv på kontot. För du vet väl att man kan fakea en skärminspelning. Ja skulle dock rekommendera dig att söka professionell hjälp för dina agressionsproblem. De kan inte vara lätt att ha det samtidigt som man försöker skydda sveriges vidrigaste hebefil och mytoman. Men you go boygirl 🤡

Vilken app är den där loginprompten från?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in