2026-09-26, 13:09
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Tror inte att det ska tolkas bokstavligt utan att Christian är typen som skulle kunna springa omkring och dirigera trafiken så att folk inte ska stanna utanför deras hus.

Edit: PW´s hus.
Citera
2026-09-26, 13:57
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Pernilla är 1,58 så om du tittar på en bild där dom står bredvid varandra så kan du få en uppfattning om hans längd.,
Inte högre än 1,75 va?. Ser lite kortväxt ut.😂
Citera
2026-09-26, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Nu har Bauer, som den öbon han är, lagt ut en liten omtänksam varning till oss vanliga dödliga.
Vi ska tänka oss för i helgen för det komner typ 30000 pers till Lidingö för loppet och alla kommer att springa kors och tvärs över ön.
Försök inte nu Bauer. Springer du så kommer vi att se dig...tro mig.
Vi vet att du bor på Lidingö. Tjata inte på!
Jag har varit med om löpfesten långt före du flyttade till ön så tagga ner.
Vad exakt vill du säga egentligen? Hela Sverige vet ju redan detta.
Ska bara titta efter dig så vi vet om du fuskar eller uteblir( vilket är mest troligt). Har inte fysik för ett lopp på långa vägar.
Hela Sverige bryr sig inte ett skit om er på Lidingö. Lika intressant som en kökrock på Essingeleden. Det springs någon gång på hösten. Kom igen när ni uppnått Vasaloppets nivå.
Citera
2026-09-27, 02:53
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Har någon sett honom springa Lidingöloppet?
Inte ett pip på Insta. Han brukar ju lägga ut svettiga närbilder så lite förvånad över radiotystnaden...
Citera
2026-09-28, 08:31
Medlem
Citat:
Inte ett pip på Insta. Han brukar ju lägga ut svettiga närbilder så lite förvånad över radiotystnaden...
Nu har de firat Mama Bauer. Självklart hemma hos Pernilla, det var vel hon som betalade för hela festen och.
Citera
2026-09-28, 10:57
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canima
Nu har de firat Mama Bauer. Självklart hemma hos Pernilla, det var vel hon som betalade för hela festen och.
Exakt! Tur hon har fixat så gott om plats för alla hans ungar och släkt som vill fira hennes 82 år. Nu fick han skryta och glänsa Bauer. Fan vad nöjd han ska vara.Tanten hade väl kunnat bjuda hem dom typ. 82 är ju lagom beige och ojämt. Varför hussa upp det liksom.
Nu vet vi att han inte sprungit i helgen iallafall. 0 inlägg om Lidingöloppet.
Bauer gillar att snacka träning men han tränar inte. Snack utan verkstad på riktigt. Inte undra på att han fettar till sig.
Citera
2026-09-28, 16:30
Medlem
Citat:

Bauer sprang ikke.
https://www.lidingoloppet.se/tcs-lidingoloppet/resultat-och-statistik
Citera
2026-09-28, 17:27
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snopp1
Bauer sprang ikke.

Då ljög han! Sa tidigare i höst att han tränade för loppet. Mycket snack men tror inte han tränar alls.
Citera
2026-09-28, 17:38
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Då ljög han! Sa tidigare i höst att han tränade för loppet. Mycket snack men tror inte han tränar alls.

Han kanske inte tränar löpning men hans limpsax är iaf vältränad.
Citera
2026-09-28, 18:42
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Han kanske inte tränar löpning men hans limpsax är iaf vältränad.
Det enda tränade i den kroppen Mycket jag jag jag jag...inte speciellt vältalig.
Citera
2026-09-29, 08:49
Medlem
Så har lögnhalsen glappat igen då med sina påhittade egohistorier.
Citat:
Ursprungligen postat av Snopp1
Bauer sprang ikke.
Citera
Idag, 00:24
Medlem
Citat:
Det enda tränade i den kroppen Mycket jag jag jag jag...inte speciellt vältalig.
Håller med. Tänk dig den dagen Pernilla vaknar och kastar ut honom. Vad ska han göra då? Det finns väl inte en enda vettig människa som skulle vilja vara med honom efter att ha sett hans dumma/själviska beteende på TV och andra medier. Vem skulle vilja ha en sådan man???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in