2026-09-25, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Nej det är olika mammor.

Ja, den äldsta dotterns mamma är en uppmärksamhetssökande bitch precis som sin dotter och Bauer själv. Han hyllade henne i Pappa-podden han besökte. Den yngsta dotterns mamma hatar han. Hon är tuff och står inte ut med att bli illa behandlad av honom, han reagerade genom att inte betala underhållsbidrag till deras dotter och var skyldig kronofogden pengar.
Skuld som Pernilla betalade av efter att de blev tillsammans. Usch, vilken pappa. Inte!!!
Citera
2026-09-26, 08:13
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canima
Ja, den äldsta dotterns mamma är en uppmärksamhetssökande bitch precis som sin dotter och Bauer själv. Han hyllade henne i Pappa-podden han besökte. Den yngsta dotterns mamma hatar han. Hon är tuff och står inte ut med att bli illa behandlad av honom, han reagerade genom att inte betala underhållsbidrag till deras dotter och var skyldig kronofogden pengar.
Skuld som Pernilla betalade av efter att de blev tillsammans. Usch, vilken pappa. Inte!!!
Bra sammanfattning!
Äldsta dottern verkar ju vara ett kapitel för sig. Totalt urblåst😱som nu vill bli influänsär som pappsen. Jiiiiisus! Snyltar på plastmammas hus i Spanien och bosätter sig där i månader med familjen. Lika hög arbetsmoral som pappa./ moffa 🤣. Vilket skämt till familj. Har hon någon man ens?
Citera
2026-09-26, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canima

Vet du om Bauer hade umgänge med den yngre dottern eller om han ignorerade henne?
Citera
2026-09-26, 10:23
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Nu har Bauer, som den öbon han är, lagt ut en liten omtänksam varning till oss vanliga dödliga.
Vi ska tänka oss för i helgen för det komner typ 30000 pers till Lidingö för loppet och alla kommer att springa kors och tvärs över ön.
Försök inte nu Bauer. Springer du så kommer vi att se dig...tro mig.
Vi vet att du bor på Lidingö. Tjata inte på!
Jag har varit med om löpfesten långt före du flyttade till ön så tagga ner.
Vad exakt vill du säga egentligen? Hela Sverige vet ju redan detta.
Ska bara titta efter dig så vi vet om du fuskar eller uteblir( vilket är mest troligt). Har inte fysik för ett lopp på långa vägar.
Senast redigerad av SCHMACKOS 2026-09-26 kl. 10:41.
Citera
2026-09-26, 11:01
Medlem
Säker är det så, han är rädd att folk ska se att han inte är med eller att han inte har den spänsten han skryter om
Senast redigerad av spirv2026 2026-09-26 kl. 11:06.
Citera
2026-09-26, 11:03
Medlem
-Nigger-s avatar
Hur lång är Christian?
157?
Citera
2026-09-26, 11:06
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Nigger-
Hur lång är Christian?
157?

Nej han är hela 162,5 cm
Citera
2026-09-26, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Nigger-
Hur lång är Christian?
157?

Pernilla är 1,58 så om du tittar på en bild där dom står bredvid varandra så kan du få en uppfattning om hans längd.,
Citera
2026-09-26, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Nu har Bauer, som den öbon han är, lagt ut en liten omtänksam varning till oss vanliga dödliga.
Vi ska tänka oss för i helgen för det komner typ 30000 pers till Lidingö för loppet och alla kommer att springa kors och tvärs över ön.
Försök inte nu Bauer. Springer du så kommer vi att se dig...tro mig.
Vi vet att du bor på Lidingö. Tjata inte på!
Jag har varit med om löpfesten långt före du flyttade till ön så tagga ner.
Vad exakt vill du säga egentligen? Hela Sverige vet ju redan detta.
Ska bara titta efter dig så vi vet om du fuskar eller uteblir( vilket är mest troligt). Har inte fysik för ett lopp på långa vägar.

Jag bor 40mil från Stockholm så har inte särskilt mycket koll men har fattat att Lidingö, där är det fint att bo. Christian vill gärna tala om hur bra/fint osv. det är att vara hemma på ön.

Är det särskilt fint att bo på ”ön”? Finare än Östermalm tex.
Citera
2026-09-26, 12:02
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Jag bor 40mil från Stockholm så har inte särskilt mycket koll men har fattat att Lidingö, där är det fint att bo. Christian vill gärna tala om hur bra/fint osv. det är att vara hemma på ön.

Är det särskilt fint att bo på ”ön”? Finare än Östermalm tex.
Säkert i hans värld. Ser honom springa runt och dirigera trafiken så att nyfikna inte parkerar på gatan osv.
Citera
2026-09-26, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Säkert i hans värld. Ser honom springa runt och dirigera trafiken så att nyfikna inte parkerar på gatan osv.
Är det sant? Men det skulle ju inte förvåna mig
Citera
2026-09-26, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spirv2026
Är det sant? Men det skulle ju inte förvåna mig

Tror inte att det ska tolkas bokstavligt utan att Christian är typen som skulle kunna springa omkring och dirigera trafiken så att folk inte ska stanna utanför deras hus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in