2026-02-28, 00:30
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jtd
En av dom där ica reklam snubbarna träffa jag några gånger på rangen när jag bodde i marbella några år, han jobbade i alla fall 3-4 dagar en vecka i månaden och bodde då på hotell, resten i Spanien. Då spelades det in för en månad. Det lät något drygt för en annan att leva så, å andra sidan finns det gott om folk som flygpendlar där nere oftare än så, t.om veckobasis. Är det bra med pengar så kanske det är värt det ett tag.
Ja, du kanske har rätt i det.
Citera
2026-02-28, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jtd
En av dom där ica reklam snubbarna träffa jag några gånger på rangen när jag bodde i marbella några år, han jobbade i alla fall 3-4 dagar en vecka i månaden och bodde då på hotell, resten i Spanien. Då spelades det in för en månad. Det lät något drygt för en annan att leva så, å andra sidan finns det gott om folk som flygpendlar där nere oftare än så, t.om veckobasis. Är det bra med pengar så kanske det är värt det ett tag.

OffT: Du pratar om Paul Tilly som spelar ICA-Ulf sedan 2001. Han bor med fru och son i Marbella och jobbar som projektledare/mäklare där när han inte spelar Ulf.

Björn Kjellman, Paul Tilly, Magnus Skogsberg Tear (Ica-Sebastian) har tjänat miljontals kr genom åren på sin medverkan.

Reklamfilmerna spelas in i en fiktiv ICA-butik i Gustavsberg, utanför Stockholm. Sju till åtta gånger per år reser Ulf Tilly till Stockholm för att spela in. Teamet spelar in sju till åtta reklamfilmer per omgång under en vecka. Sedan är det uppehåll i sex till sju veckor tills nästa inspelningsomgång och inspelningarna är schemalagda utifrån kampanjplaner och sändningsdatum. Reklambyrån King ligger bakom produktionen. Från början fanns även prodbolaget Tre Vänner (skapade bla Svensson Svensson) med.

Bakom kulisserna
https://www.youtube.com/watch?v=8jkyN38P8dU

OnT: Pernilla säger i senaste podden (släpptes under fredagen) med Sofia Wiman att Bauer inte ska spela Stig, framförallt för att Bauer är ingen skådis eller van vid manus.

https://poddtoppen.se/podcast/973949360/wahlgren-wistam/580-franck-57

Vem avslöjas förmodligen på måndag när nästa ICA-film släpps. Det har iaf varit klart sedan förra året, förmodligen redan i somras eller hösten 2025 under stort hemlighetsmakeri.
Citera
2026-02-28, 16:03
Avslutad
Var det inte han Christian Bauer som sjöng den där hitsången "Hit N Run, reload your gun." ?
Är inte förvånad att hon är gift med en sådan jävla 1-hit wonder kändis. Typiskt oss. Vi är ingenting jämfört med resten av världen och vår främsta svenska kändis är gift med en jävla britt som har hypokondri i puben där han träffar alla. Namnet är förmodligen skyltat någonstans i kärring pampers världen där de aldrig får se sig omkring eller lära sig hur en iPad verkligen fungerar.
Hade personligen aldrig tagit hans snopp i munnen och i fittan och röven om jag var Pernilla Wahlgren iallafall.
Hon borrar ju förmodligen tungan i hans röv varje natt eller nåt i 69 ställning då de inte konsumerar kryddor i storbritannien ändå och fjärtarna knappt luktar ens.
Nåja, hon kanske inte gjorde ett dumt val ändå.
Senast redigerad av Skribentminimum 2026-02-28 kl. 16:05.
Citera
2026-03-01, 01:15
Medlem
Han tror att han är nya Gunde Svan med alla sina inlägg på Insta om sitt Vasalopp 🤮
En sann narcissist 🫡😬
Tycker synd om P som inte ännu fattat hur knäpp han är…! 🤥
Citera
2026-03-01, 02:25
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Han tror att han är nya Gunde Svan med alla sina inlägg på Insta om sitt Vasalopp 🤮
En sann narcissist 🫡😬
hahahahaha
Citera
2026-03-01, 09:34
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
En sann narcissist 🫡😬

Nä, det liksom redan 150.000 män som åkt den sträckan, så jäkla stort är det inte
Citera
2026-03-01, 13:34
Medlem
Exakt
De förstår ALLA utom han själv
Bauersvägtillmora
Borde va Bauersvägtillattblikänd
Eller Pernillasvägmotattbliluradengångtill

🤥🫢😬
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Nä, det liksom redan 150.000 män som åkt den sträckan, så jäkla stort är det inte
Citera
2026-03-05, 16:00
Medlem
ziggarillens avatar
Råkade läsa idag att paret slutat ligga och det händer inte alls även fast dom är "nygifta". Senast året är helt torrlagt och märkligast är hur man kan vräka ut sitt privatliv i TV och media om det mest intima. Borde vara nåt fel på båda två. Jag är dock inte förvånad och Pernillas framgångar med motsatta könet har varit lika med noll alla 3 ggr. Ingen verkar stå ut med människan.
Citera
2026-03-05, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Råkade läsa idag att paret slutat ligga och det händer inte alls även fast dom är "nygifta". Senast året är helt torrlagt och märkligast är hur man kan vräka ut sitt privatliv i TV och media om det mest intima. Borde vara nåt fel på båda två. Jag är dock inte förvånad och Pernillas framgångar med motsatta könet har varit lika med noll alla 3 ggr. Ingen verkar stå ut med människan.
Tror på riktigt att tom detta bråk är regisserat för att locka fler tittare till serien. Vad gör man inte liksom!
Kändes inte äkta alls . Då borde någon ställt sig upp och gått iväg men nej....här fortsätter vi civiliserat att klaga på varandra. Nej nej nej! Fake lång väg!
Citera
2026-03-05, 17:55
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Råkade läsa idag att paret slutat ligga och det händer inte alls även fast dom är "nygifta". Senast året är helt torrlagt och märkligast är hur man kan vräka ut sitt privatliv i TV och media om det mest intima.

Borde vara nåt fel på båda två.

Risken är väl att CB blir lika egotrippad och uppmärksamhetssökande som resten av familjen?

Man blir som dom man umgås med. CB tar troligtvis starkt intryck av hur de andra uppträder i den där familjen?

Citat:
Jag är dock inte förvånad och P*rnill*s framgångar med motsatta könet har varit lika med noll alla 3 ggr. Ingen verkar stå ut med människan.

Vi skänker självklart en tanke till CB och hoppas att han klarar sig helskinnad ur det här.
Citera
2026-03-05, 19:01
Medlem
Sjuttiotalistens avatar
Tror Ke-NAPPAST att CB är nästa Ica-Stig. Anställda på ICA får inte vara det, om Ica är ett företag som har någon form av normala policies.
Han skulle få Über-Hybris och trillla av pinn av bara frågan dessutom, antar jag.

Nej, för en kvinna igen kanske? Lotta Tejle tycker jag hade varit kul!
Citera
2026-03-06, 10:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuttiotalisten
Tror Ke-NAPPAST att CB är nästa Ica-Stig. Anställda på ICA får inte vara det, om Ica är ett företag som har någon form av normala policies.
Han skulle få Über-Hybris och trillla av pinn av bara frågan dessutom, antar jag.

Nej, för en kvinna igen kanske? Lotta Tejle tycker jag hade varit kul!
Vad fan snackar du om? Varför skulle inte anställda få vara med i reklamfilmer?
Och varför i helvete skulle man bli smickrad för att erbjudas en sån skitroll? Välbetalt förstås men fattar du inte att en seriös skådespelare skäms varje gång de gör ett sånt jobb?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in