2026-09-29, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Hoppas det är typ Robinson eller farmen

Robinson vore fantastiskt! ✨️
Citera
2026-09-30, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAceOfSpades
Robinson vore fantastiskt! ✨️

Men vilka program kan kräva en hälsokontroll förutom typ Robinson? Eller vänta, hennes hälsokontroll är ju inte obligatorisk, det är hon själv som vill göra den 🤪🤪🤪🤪 börjar tro på hypokondriker nu också alltså
Citera
2026-09-30, 08:40
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Haha what! Vad ska hon göra? Låter ju som att hon ska springa ett lopp men nej, det går ju inte för hon är ju sängliggande eeh köks-stående 24/7 menar jag...

Hela Sverige bakar kanske. Hade varit kul att se henne bli sågad längs med fotknölarna pga hennrs underbakta kletiga bakverk.
Citera
2026-09-30, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Hela Sverige bakar kanske. Hade varit kul att se henne bli sågad längs med fotknölarna pga hennrs underbakta kletiga bakverk.
Omöjligt att vara med där för henne som inte kan stå, gå och måste ha sidennattlinne. OCH kan hon delta i sånt, kan hon bannemig jobba!
Citera
2026-09-30, 09:04
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Omöjligt att vara med där för henne som inte kan stå, gå och måste ha sidennattlinne. OCH kan hon delta i sånt, kan hon bannemig jobba!
Fatta vad hon hade gjort reklam för stackars lilla offret Alice om hon var med där! Först hade hon bakat något kladdigt halvfabrikat som fått domarna att halvt kräkas. Sedan en lång monolog om att de inte förstår sig på hennes unika bakverk och att Maria Montazzami iaf älskar dem! Till sist hoppar hon av i förtid snyftande om sin njursmärta, neuropati, epilepsimedicin, brutna fötter och kala fläckar på skallen... Snyft snyft och så pang hade hon fått massor av följare som tycker synd om lilla Alice.
En guldgruva för denna hypokondriker som är arbetsskygg som få.
Citera
2026-09-30, 10:21
Medlem
Ingen sjukhus reality på gång på tv då?
Citera
2026-09-30, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetascoffee
Ingen sjukhus reality på gång på tv då?
Nåt i typ med "udda diagnoser" hade ju varit toppen för henne.
Citera
2026-09-30, 11:08
Medlem
Var det idag hon skulle på hälsokontroll? Undrar vart hon plötsligt får till en sån, knappast nåt vi bara kan få på VC på eget bevåg?
Citera
2026-09-30, 11:39
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Var det idag hon skulle på hälsokontroll? Undrar vart hon plötsligt får till en sån, knappast nåt vi bara kan få på VC på eget bevåg?
Det är nog det minst krävande Alice har bett dem om på flera år så de kanske gick med på det innan hon började gapa om MR av hela kroppen och så?

Jag jobbade på en privat klinik dit vissa kända personer kom för att göra hälsokontroll innan de medverkade i fysiska program typ Robinson, Let's Dance osv. Det var en ganska enkel koll egentligen. Typ vikt, längd, lyssna på hjärta, kolla kondition, kolla vanliga blodprover (järn, infektion osv). Jag tänker det är något sådant Alice har i åtanke. Sedan vet jag inte vad för VC hon går till, risken är väl som vanligt stor att hon blir besviken.
Citera
2026-09-30, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Det är nog det minst krävande Alice har bett dem om på flera år så de kanske gick med på det innan hon började gapa om MR av hela kroppen och så?

Jag jobbade på en privat klinik dit vissa kända personer kom för att göra hälsokontroll innan de medverkade i fysiska program typ Robinson, Let's Dance osv. Det var en ganska enkel koll egentligen. Typ vikt, längd, lyssna på hjärta, kolla kondition, kolla vanliga blodprover (järn, infektion osv). Jag tänker det är något sådant Alice har i åtanke. Sedan vet jag inte vad för VC hon går till, risken är väl som vanligt stor att hon blir besviken.

Jag tror faktiskt inte det är sant vid närmre eftertanke… har man sett en remiss eller nåt? Eller hon bokar tiden själv? Vad som helst kan ju vara en hälsokontroll för henne. Typ ett blodprov.
Citera
2026-09-30, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Jag tror faktiskt inte det är sant vid närmre eftertanke… har man sett en remiss eller nåt? Eller hon bokar tiden själv? Vad som helst kan ju vara en hälsokontroll för henne. Typ ett blodprov.
Ingen remiss har man fått se..bara en bild på ett rött sidennattlinne där hon skrivit att hon skulle på hälsoundersökning i dag.
Citera
2026-09-30, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
Ingen remiss har man fått se..bara en bild på ett rött sidennattlinne där hon skrivit att hon skulle på hälsoundersökning i dag.
Poppar popcorn sålänge…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in