Citat:
Ursprungligen postat av
Milliemolly
Där känner jag att han vet vad han snackar om.
De andra framstår som incels.
Urban har ”studerat” och tittat på instruktionsfilmer där han lärt sig att kvinnor som använder sex-hjälpmedel inte längre kan få orgasm utan dem? Har aldrig träffat en väninna som skulle hålla med om detta.
Däremot många som kan ha haft problem med orgasmer utifrån att många män är fullkomligt odugliga rörande kvinnlig anatomi, och helt fokuserade på sin egen njutning. Män vars sexuella kunskaper härstammar mer från porr och andra tonårskillars antaganden, än från att fråga sin partner vad som känns skönt eller vilken typ av beröring man vill ha.
Mina bästa orgasmer har jag fått med en satisfyer, men det har inte påverkat min förmåga att komma tillsammans med min man. Däremot har jag haft förhållanden tidigare där en satisfyer eller vibrator varit enda chansen att få en orgasm, utifrån partnerns totala brist på fingertoppskänsla eller kunskap.
Det enda Urban utstrålar är en enorm osäkerhet och omedvetet även att han verkar ha uppenbara problem att förstå grundläggande saker om kvinnlig sexualitet. Men visst, en del kinks kan ju förstås vara svåra att konkurrera med. Gillar man känslan av att bli helt uppfylld så kan ju exempelvis storleken ändå ha betydelse. Men då kanske man kan prata om det tillsammans för att hitta vägar att lösa det?