2026-09-29, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Varsågod. Ok jag förstår men jag hade det i bakhuvudet, det kan ju hända den bäste att man missar alltså, men tur att du hann innan lagändringen, blev det en hen över eller under 172 cm?

Bara en vild gissning😊

Längd verkar ju vara en av de viktigaste parametrarna i tråden.

Det är ju i tråden det, i verkligheten är jag inte så kinkig (mer kinky än kinkig, faktiskt). Vill inte outa min kusins längd här, men låt oss säga att den är adekvat.
Citera
2026-09-29, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Det är ju i tråden det, i verkligheten är jag inte så kinkig (mer kinky än kinkig, faktiskt). Vill inte outa min kusins längd här, men låt oss säga att den är adekvat.

JA men då förstår jag precis 👍
Citera
2026-09-29, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vankel
Jag tycker att det värsta med den här historien är att Måns och hans familj har under en lång tid planerat för att ”ta barnen” från sin mamma och skapat en riktig fälla för Ciara. Det är riktigt elakt och oförskämt. Jag är glad över att hon i sista minuten med eller utan vänner förstod vad fam Z hade för planer. Något så utstuderat är svårt att ignorera i detta fall.
Det är ju också konstigt att man kommer undan ansvar bland tanterna bara för att Måns är snygg enigt dem. Då får man tydligen bete dig hur som helst. Det är helt obegripligt!?!
Absolut det värsta, det framgår bland annat genom rättegången om MånsPetters bidragsfusk. Barnen skulle skrivas i Sverige, börja skola och förskola så snabbt som möjligt och MånsPetter ansökte om barnbidraget, allt med syfte att ge en bild av att barnen var starkt förankrade i landet inför en kommande vårdnadstvist.

Hade det inte varit för missbruket och att han valde att kvarhålla barnen olovligt så hade planen kanske lyckats, men han knarkade bort sina chanser. Det och att Ciara fick oväntad hjälp från goda vänner.

Jag är övertygad om att många har genomskådat planen och att det är orsaken till den stenhårda cancelleringen. Det agerandet passerade alla normala gränser.
Citera
2026-09-29, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Nej. Ciara var singel då, det var ju bara några månader sen som ett anonymt konto påstod att Ciara ska ha gått på dejt med någon som tidigare haft ett förhållande och dejtat Ciara kort efter att han gjort slut.
Du vet, anonyma konton är det fullt upp i bara denna tråd.

Sedan erkänner Måns själv otrohet i VARJE förhållande. Han hade en känd relation mellan Marie Serneholt och Ciara, en advokat som han pissade på med lögner och otrohet och knark.

Dejtat Ciara kort efter han gjort slut.. jaja mycket har jag läst till Ciaras försvar men detta tar priset
Citera
2026-09-29, 06:00
Medlem
Jag är nyfiken på vad nya tjejen Elin hittade på i sitt liv i Kvänum. Försökt läsa ikapp här för att se om någon kollat upp domen på henne. Någon som har koll?
Citera
2026-09-29, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Ja herregud vad du tar i JA man är gift om ens skilsmässa inte har gått igenom.

Hänger du med i något överhuvudtaget?

MZ var ju i förhandling i England senast i slutet på augusti för att avgöra var skilsmässan skulle avgöras Sverige eller England.

Sverige var ju det som stod i Äktenskapsförordet men Ciara ville ju förstås kringgå det för att kunna få mer pengar.

Men jag är ganska övertygad om att denna gång gick det MZ väg vilket glädjer mig.

Spelar ingen roll eftersom det inte är otrohet om kvinnan dejtar någon nästan ett år efter separationen, när mannen har knullat allt och alla bara under den väntan på att skilsmässan ska gå igenom.
Och när anledningen till skilsmässan var "emotional abuse, physical abuse, drug abuse and endless infidelity".
Citera
2026-09-29, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vankel
Jag tycker att det värsta med den här historien är att Måns och hans familj har under en lång tid planerat för att ”ta barnen” från sin mamma och skapat en riktig fälla för Ciara. Det är riktigt elakt och oförskämt. Jag är glad över att hon i sista minuten med eller utan vänner förstod vad fam Z hade för planer. Något så utstuderat är svårt att ignorera i detta fall.
Det är ju också konstigt att man kommer undan ansvar bland tanterna bara för att Måns är snygg enigt dem. Då får man tydligen bete dig hur som helst. Det är helt obegripligt!?!

Äntligen en som kom ut med sanningen.
Måns manipulerade henne från början med att de skulle ge äktenskapet en chans till. Han hade som överraskning köpt en vingård till dem i sverige. De snulle pröva med att bo tillsammans i samma land o med det skulle måns kunna sluta med sitt destruktiva beteende med otrohet o droger.
Bluff o lögner från början till slut som uppdagats. Allt för att ”stjäla” barnen att ha bovist i sverige.
Hemskt beteende o planerande från hela Z familjen.
Det har aldrig innan varit något tals om att C skulle lämna england. Det visste M från början när han gav sig in i relationen.
Senast redigerad av Hmmmthinking8 2026-09-29 kl. 10:20.
Citera
2026-09-29, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bo-Berit
Jag är nyfiken på vad nya tjejen Elin hittade på i sitt liv i Kvänum. Försökt läsa ikapp här för att se om någon kollat upp domen på henne. Någon som har koll?

Två trasiga stjälar som möter varandra på baravara. Helt otroligt att måns är där för sex-och knarkmissbruk och det första som sker är att han inleder en relation med en annan deltagare. Detta borde bli mer uppmärksammat och kritik mot kursgården borde verkligen framföras.

Såg en artikel om att måns säger att dom träffades på tinder? Det är inte sant.
Citera
2026-09-29, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hmmmthinking8
Äntligen en som kom ut med sanningen.
Måns manipulerade henne från början med att de skulle ge äktenskapet en chans till. Han hade som överraskning köpt en vingård till dem i sverige. De snulle pröva med att bo tillsammans i samma land o med det skulle måns kunna sluta med sitt destruktiva beteende med otrohet o droger.
Bluff o lögner från början till slut som uppdagats. Allt för att ”stjäla” barnen att ha bovist i sverige.
Hemskt beteende o planerande från hela Z familjen.
Det har aldrig innan varit något tals om att C skulle lämna england. Det visste M från början när han gav sig in i relationen.

Inte undra på att han är som han är med såna föräldrar som planerar att förstöra sina barnbarns liv. Helt hänsynslöst att använda barnen som brickor i ett spel för att krossa sin sons fru.

Citat:
Ursprungligen postat av Toka01
Två trasiga stjälar som möter varandra på baravara. Helt otroligt att måns är där för sex-och knarkmissbruk och det första som sker är att han inleder en relation med en annan deltagare. Detta borde bli mer uppmärksammat och kritik mot kursgården borde verkligen framföras.

Såg en artikel om att måns säger att dom träffades på tinder? Det är inte sant.

På vilket sätt är hon en trasig själ? Han vet vi ju. Så de träffades på BaraVara?
Men höll han inte på att ragga på en mörk tjej där som han exotifierade?
Elin var andrahandsvalet eller han triangulerade dem? 😂
Citera
2026-09-29, 11:33
Medlem
Citat:
Inte undra på att han är som han är med såna föräldrar som planerar att förstöra sina barnbarns liv. Helt hänsynslöst att använda barnen som brickor i ett spel för att krossa sin sons fru.

På vilket sätt är hon en trasig själ? Han vet vi ju. Så de träffades på BaraVara?

Ja dom träffades på baravara, hans beskrivning av en "mörk kvinna", är bara en omskrivning för att inte gå ut med att det var Elin han träffade och inledde en relation med.
Citera
2026-09-29, 12:15
Medlem
Citat:

Den mörka var en han träffade på en uteservering och hamnade i säng med medan han var ihop med Ciara.
Citera
2026-09-29, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toka01
Ja dom träffades på baravara, hans beskrivning av en "mörk kvinna", är bara en omskrivning för att inte gå ut med att det var Elin han träffade och inledde en relation med.

Så denna Elin är den kvinna han skrev rebusar till enlighet denna artikel?

Citat:
På vintern, en tid efter, åkte Måns Zelmerlöw tillbaka till Baravara. 

Där träffade han en kvinna som föll honom i smaken. 

Han flörtade med henne i tre dagar genom att rita olika rebusar i sitt anteckningsblock och gav dem till henne. 

”Hela tiden medveten om att detta troligen är ett högst sällsynt sätt att flirta. Möjligen rentav töntigt. Men vi får ju inte prata med varandra här”, skriver han i boken. 

Zelmerlöw berättar att de råkade få ögonkontakt med varandra den första kvällen. 

”Plötsligt väcktes en känsla och en lust som jag nästan glömt att jag känt förut. Lekfullheten. Busigheten. Spänningen”. 

https://www.expressen.se/noje/mans-zelmerlows-flort-pa-baravara/

Det känns ju väldigt seriöst att att ägna tiden på Baravara att ragga istället för att ta tag i att jobba på sitt drogmissbruk och ständiga otrohet.

Är det narkotika inblandat i hennes dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in