Igår, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Många högutbildade kvinnor har svårt att hitta
någon man idag eftersom de vägrar att dejta neråt.
Behöver dock inte handla om pengar utan om delad allmänbildning ä, delade referenser, intressen etc. De flesta kvinnor har ju inga problem att försörja sig själva i Sverige idag så det finns ingen anledning att skaffa sig en man bara för att.
Citera
Igår, 19:44
Medlem
AlanGarners avatar
Om du är bekymrad över att kvinnor tvingas in i prostitution så är ju den tyska modellen överlägsen. Alltså förbjud hallickar, ge sexarbetarna stöd och support istället för att tvinga dem under jorden och in i utnyttjande av kriminella gäng.

Det finns forskning som visar att den tyska modellen är mycket mer framgångsrik i att skydda kvinnorna än det svenska totalförbudet.

Kontentan är att sex köps och säljs så länge det finns kvinnor som vill sälja och män som vill köpa. Bättre då att låta dem vara och fokusera på att skydda de som blir tvingade. Finns det lagliga bordeller så försvinner efterfrågan på de olagliga.

Själv kan jag inte tänka mig att köpa sex för att jag skulle tycka att det var så osexigt att ha sex med någon som inte var låt och ville ha mig, bara mina pengar. Jag hade inte kunnat få upp den i den situationen. Men det är ju jag och alla är olika.

Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Oftast handlar det om utsatta kvinnor som säljer sex. De vill inte ha sex med männen.

Ett köpt övergrepp helt enkelt.
Citera
Igår, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Det är djävligt osexigt att behöva betala för det.

Och extremt omanligt.
Citera
Igår, 19:45
Medlem
Citat:
Behöver dock inte handla om pengar utan om delad allmänbildning ä, delade referenser, intressen etc. De flesta kvinnor har ju inga problem att försörja sig själva i Sverige idag så det finns ingen anledning att skaffa sig en man bara för att.

Tyvärr handlar det om pengar också men kvinnorna lindar in det fint med att de söker en generös man.
Citera
Igår, 19:45
Medlem
AboveTopSecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
För att Svenska kvinnor i grunden är avundsjuka hoes.

De tar pengar indirekt för sina tjänster men vägrar erkänna det, pryda som de är.

8-9 av 10 kvinnor är horor by nature och bär på en inneboende hormentalitet. Endast säljarna (glädjeflickorna) erkänner att det i slutändan nästan bara handlar om pengar!

VARFÖR vägrar Melania att dumpa sin Donnie?

VARFÖR gifte sig Anna Nicole Smith med en döende gammal gubbe med slapptask vars ena fot stod i graven?

VARFÖR hotar svenska tjejer att dumpa karln om han skär ner på utgifterna ELLER ve och fasa hamnar på obestånd?

VARFÖR hämnas svenska tjejer på karln om de bråkar om pengar med att knulla främmande män?

VARFÖR tänder svenska tjejer så ENORMT mycket på idén om att leva med en sugar daddy (Ja, du får lov att knulla mig 100 gånger så länge du står för alla utgifter och köper det jag önskar köpa!)?

Minns att jag såg ett reportage om australiensiska karriärkvinnor som BETALADE för sex med välhängda hunkar på särskilda bordeller i Queensland, Australien. Ja, du lästa rätt. Medelålders haggor som pröjsar för att bli tagna med råge av manshoror i Aussie-landet.

Hela debatten om sexköp är SÅ befängd!

P. S. : Det finns andra jobb! Hororna gör det endast på grund av GIRIGHET!
Citera
Igår, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Tänk ett steg längre, handlar ju noll om sympati för horan utan om upplevt mindre sexuellt värde och svårare att få en partner och mäns uppmärksamhet. Ganska stor anledning till varför en majoritet kvinnor varit positiva till massinvandring av män, skulle det varit en massinvandring av unga kvinnor hade de stått på barrikaderna och protesterat.

Kvinnor är minst lika egoistiska som män i alla avseende. Nej jag köper inte horor men rent principiellt har jag inget emot att två eller fler vuxna människor frivilligt kommer överens om att idka könsumgänge oavsett om pengar eller inte är involverat.

Jag säljer min kropp för pengar dagligen och gjort det större delen av livet.

Trodde att en majoritet av de borgerilga väljarna är män.
Citera
Igår, 19:50
Medlem
Citat:
Tyvärr handlar det om pengar också men kvinnorna lindar in det fint med att de söker en generös man.
Jag blir nyfiken på vilka sorters kvinnor du träffar. Jag har aldrig uttryckt önskemål om en generös man, mer än att jag gillar när man är generös mot varandra i en relation. Jag gillar att bjuda på middagar och köpa presenter till mina manliga partners men det skulle ju kännas drygt om det var en envägsgrej. Blir dock lättare om det inte råder alltför stor ekonomisk ojämlikhet mellan mig och mina partners.
Citera
Igår, 19:52
Medlem
Citat:
På den tiden låg nog inte 90% av kvinnorna med 10% av männen.

Så är det väl inte nu heller. Cirka 60% av befolkningen över 20 år lever i ett stadigt förhållande.
Citera
Igår, 19:52
Medlem
SvettigArabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demigurgen
Ja men jag syftade mer på att det inte sker en direkt transaktion.

Tänk Ann Nicole Smith.
När hon gifte sig med nån 98-årig gubbe.
Är inte det en form av prostution då?
Bara att den är indirekt.

Han får knulla en ung vacker kvinna och hon erhåller god finansiell trygghet.
Men i grund och botten är det kvinnor som säljer sin fitta för pengar.

Kolla vilka de här tjejerna i realityserier "råkade bli kära i"

Robinson Emma råkade bli kär i Henrik Zetterberg svinrik hockeyspelare

Big Brother Annica råkade bli kär i Elias Lindholm svinrik hockeyspelare

Big Brother Carolina Gynning som redan varit ambulerande lyxhora i Frankrike råkade bli kär i Viktor Philipsson, son till svinrika Aje Philipsson.

De är också horor
Citera
Igår, 19:53
Medlem
Nordfeldts avatar
Citat:
Jag blir nyfiken på vilka sorters kvinnor du träffar. Jag har aldrig uttryckt önskemål om en generös man, mer än att jag gillar när man är generös mot varandra i en relation. Jag gillar att bjuda på middagar och köpa presenter till mina manliga partners men det skulle ju kännas drygt om det var en envägsgrej. Blir dock lättare om det inte råder alltför stor ekonomisk ojämlikhet mellan mig och mina partners.
Du representerar dock inte hela kvinnosläktet. På exempelvis dejtingappar är det ganska vanligt att kvinnor har med i sin bio att de söker en ”generös man”.
Citera
Igår, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordfeldt
Du representerar dock inte hela kvinnosläktet. På exempelvis dejtingappar är det ganska vanligt att kvinnor har med i sin bio att de söker en ”generös man”.
Ja utbudet finns ju och därmed efterfrågan antar jag.
Citera
Igår, 20:02
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Det är djävligt osexigt att behöva betala för det.

Det är nog inte någon gigantisk procent av de som besöker prostituerade som faktiskt måste göra det. Det handlar nog minst lika mycket om tidsbesparing och fantasiutlevelse som desperation. Visst finns desperata män som aldrig i helvete skulle få något om de inte gick till prostituerade, men de torde vara en liten procent av kundkretsen.

Några av världens mest åtråvärda män har besökt, eller besöker prostituerade och call girls regelbundet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in