2026-09-28, 18:05
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Oftast handlar det om utsatta kvinnor som säljer sex. De vill inte ha sex med männen.

Ett köpt övergrepp helt enkelt.
Kanske din brevbärare inte egentligen vill dela ut brev? Kanske de som putsar dina fönster (om du nu inte gör det själv) inte vill putsa fönster? Någon sorts guru-ninja-yoga massage som Bianca Ingrosso går på där de gnussar henne till orgasm är helt ok, men inte thaimassage med happy ending?

Lurvgrotta var inne på något, det är äckligt.. Har aldrig varit på thaimassage, köpt prostituerade, inte ens dragit hem ett groggluder från krogen. Just för jag tycker det är lite äckligt. Dock ser jag inget olagligt med det. Vad andra vuxna gör skiter jag i!
Citera
2026-09-28, 18:05
Medlem
Citat:
Thaisalonger där kvinnor tvingas sälja happy endings.

Och du tror att det tvånget ger lyckliga horor?

Nej de tvingas inte till det, och jag skiter väl i om de är lyckliga. De flesta är inte lyckliga på jobbet.
Citera
2026-09-28, 18:07
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurvgrotta
För att det är äckligt? Obs har själv varit prostituerad
Var du en lycklig hora som njöt av "sexet" med torskarna?
Citera
2026-09-28, 18:09
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Kanske din brevbärare inte egentligen vill dela ut brev? Kanske de som putsar dina fönster (om du nu inte gör det själv) inte vill putsa fönster? Någon sorts guru-ninja-yoga massage som Bianca Ingrosso går på där de gnussar henne till orgasm är helt ok, men inte thaimassage med happy ending?

Lurvgrotta var inne på något, det är äckligt.. Har aldrig varit på thaimassage, köpt prostituerade, inte ens dragit hem ett groggluder från krogen. Just för jag tycker det är lite äckligt. Dock ser jag inget olagligt med det. Vad andra vuxna gör skiter jag i!
Du ser inget olagligt I att det är olagligt att köpa sex i Sverige?
Citera
2026-09-28, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurvgrotta
För att det är äckligt? Obs har själv varit prostituerad

Hur vet vi att du inte ljuger om att du varit prostituerad?
Citera
2026-09-28, 18:14
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Var du en lycklig hora som njöt av "sexet" med torskarna?
Antar du tror alla som arbetar i Sverige är lyckliga njuter av sitt jobb? Man är där och gör det man skall för man får pengar för det. Inte många skulle gå till jobbet i morgon om de inte fick betalt.

Citat:
Du ser inget olagligt I att det är olagligt att köpa sex i Sverige?
Nej? Förutom om jag vore kvinna och gubben kom hem från en konferens med blämmor på kuken. Då är det omoraliskt fel men inte olagligt.
Citera
2026-09-28, 18:16
Medlem
Citat:
Thaisalonger där kvinnor tvingas sälja happy endings.

Och du tror att det tvånget ger lyckliga horor?

Förekommer det alltid tvång?
Citera
2026-09-28, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator-Ronny
Äckligare att en man för 20 år sedan köpte en halvtimme med kondom av en hora än att en kvinna åker till Mallorca/Grekland och blir gruppknullad i alla hål på fyllan? Det senare är nog ungefär lika vanligt som att män köper sex, och det kan jag ge mig fan på att du tycker att män bara ska acceptera.

Män köper inte sex, det är bara ynkliga patetiska individer som utnyttjar prostituerade.
Citera
2026-09-28, 18:18
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Undrar varför ”Pretty Woman” var så populär? Det var väl mest kvinnor som gillade den? Kan inte minnas att det var våldsamma demonstrationer utanför biograferna? Är det nån som vet (läs: förstår) varför?

Det hade ju varit ett ypperligt tillfälle att protestera mot myten om den lyckliga horan. Alla hade kunnat kedjat fast sig i dörrhandtagen eller limmat fast sig på golvet. Kastat färg på affischerna och skanderat ”Fy för alla mansgrisar!”. Skrivit insändare om att patriarkatet suger.
Citera
2026-09-28, 18:19
Medlem
Det är djävligt osexigt att behöva betala för det.
Citera
2026-09-28, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Det är djävligt osexigt att behöva betala för det.

Även om en man betalar för ”ovanliga” saker som typ två eller tre tjejer samtidigt?
Citera
2026-09-28, 18:23
Medlem
Christopher.s avatar
Tänk ett steg längre, handlar ju noll om sympati för horan utan om upplevt mindre sexuellt värde och svårare att få en partner och mäns uppmärksamhet. Ganska stor anledning till varför en majoritet kvinnor varit positiva till massinvandring av män, skulle det varit en massinvandring av unga kvinnor hade de stått på barrikaderna och protesterat.

Kvinnor är minst lika egoistiska som män i alla avseende. Nej jag köper inte horor men rent principiellt har jag inget emot att två eller fler vuxna människor frivilligt kommer överens om att idka könsumgänge oavsett om pengar eller inte är involverat.

Jag säljer min kropp för pengar dagligen och gjort det större delen av livet.
Senast redigerad av Christopher. 2026-09-28 kl. 18:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in