2026-09-28, 18:23
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Det är djävligt osexigt att behöva betala för det.
Instämmer! Men fortfarande inte brottsligt enligt mig. har svårt att förstå såna som Paolo som har (hade) en snygg tjej hemma och ändå går till prostituerade. 18åringar som aldrig får till det eller snubbar i rullstol har jag förståelse för.
Citera
2026-09-28, 18:24
Medlem
Smekarn87s avatar
I ett samhälle där man kan köpa sex helt lagligt sjunker efterfrågan på sex. Kvinnorna ser sin position som hotad. Jag tror egentligen det inte handlar om empati alls hos kvinnor.
Citera
2026-09-28, 18:28
Medlem
Citat:

Det är väldigt mycket som är osexigt men som inte väcker så mycket engagemang från kvinnor.
Sen så är det många som inte "behöver" betala för sex, men som gör det av bekvämlighet när de ändå är utomlands, eller som vill pröva saker som vanliga krogragg inte skulle gå med på.

När jag var 14-15 och köpte en hora i Tyskland så var jag inte oskuld, och jag gjorde det bara som en kul grej.
Citera
2026-09-28, 18:28
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smekarn87
I ett samhälle där man kan köpa sex helt lagligt sjunker efterfrågan på sex. Kvinnorna ser sin position som hotad. Jag tror egentligen det inte handlar om empati alls hos kvinnor.

Precis så är det. Så går det när man har så många kvinnor i riksdagen.
Citera
2026-09-28, 18:31
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Citat:

Det är osexigt med McDonalds personal och alla tjockisar som äter där.
Citera
2026-09-28, 18:34
Medlem
SvettigArabs avatar
Citat:

Kvinnor har ju bara sin fitta och komma med. Värdet på deras fitta devalveras ju om det finns unga snygga tjejer som bjuder ut sin fitta för pengar.

De skulle bli fullständigt vansinniga om de själva fick frågan om de sålt sex eller bilder nån gång.

Eller om de varit med nån neger eller arab ...
Citera
2026-09-28, 18:35
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Var lagligt i Sverige fram till nångång på 90 talet eller tidigt 20 tal. Var fortfarande stor efterfrågan på kvinnor, vanliga kvinnor som inte tog betalt på den tiden när det var lagligt.
Citera
2026-09-28, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Var lagligt i Sverige fram till nångång på 90 talet eller tidigt 20 tal. Var fortfarande stor efterfrågan på kvinnor, vanliga kvinnor som inte tog betalt på den tiden när det var lagligt.

På den tiden låg nog inte 90% av kvinnorna med 10% av männen.
Citera
2026-09-28, 18:45
Medlem
För att vi är får lära oss att det bara är utsatta och trafficking offer som säljer sex och såna ska vi inte ha i Sverige. Det är det korta förklaringen.

Sen finns det andra aspekter i det, länder som tillåter sexköp har högre andel allvarliga könssjukdomar som HIV, syfilis, gonnoré - något vi heller inte vill ha till Sverige.

Sen kan kvinnor tycka det är helt okej att ligga med killar som betalar notor, drinkar och hyror - om det är deras egen pojkvän men inte om det är flera män. Vi måste ändra på hur svenskar ser generellt på sexköp - då hade ingen brytt sig.
Citera
2026-09-28, 18:45
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
För att Svenska kvinnor i grunden är avundsjuka hoes.

De tar pengar indirekt för sina tjänster men vägrar erkänna det, pryda som de är.
Citera
2026-09-28, 18:48
Medlem
Är de bara när det sker en transaktion av pengar kvinnor vänder sig emot?

Eller är de lika äckligt när småtjejer flygs in för att vara cuttersmycken på nån yacht och sen gurgla gubbkuk med förhoppning om att han ska bli kär i hon och i förlägningen giftermål (utan äktenskapsförord)

Är de lika äckligt med alla gold diggers som äktar professionella idrottsmän och skiljer sig efter ett litet tag varefter man med naglar och klor försöker lägga vantarna på lejonparten av förmögenheten?
Citera
2026-09-28, 18:50
Medlem
En gång för skojs skull som ung kan jag acceptera. Är det återkommande köp upp i mogen ålder är det en annan femma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in