Citat:
Ursprungligen postat av
GusFring
Jo, AFS tänkte fel kring trovärdighet redan från början när de satte upp en massa akademiker på riksdagslistan 2018 som de sen skyltade med för att visa upp vilken personlig status företrädarna har. Trams rakt av. Allard bygger trovärdighet genom karaktär och lokal förankring, två saker som Kasselstrand saknar.
Du tror inte det var avsiktligt för att media inte skulle få öppet mål och peka på att "det är bara lantisar och obildade som röstat AfS"
Tyvärr är Stockholm ( + Göteborg och Malmö) så stor del av väljarbasen. Och folk som bor i dessa städer är så jävla tröga i skallen och man tror att man är bättre än gemene man, så skulle DN eller Aftonbladet bräka ur sig att de bara är bonnnläppar som gått livets hårda skola som planerar rösta på AfS tar fårbeteendet över i hufudstaden, och man får knappt nå röster där.
Citat:
Ursprungligen postat av
JohanSverkersson
Ändå blev som du vet Örebropartiet mer än dubbelt så stora som Afs i skolvalet.
Nu ska man fråga sig hur legitimt skolvalet var.
Rapporteras ju från flera håll att man inte fick rösta på vad man ville...
Citat:
Ursprungligen postat av
LoveInAColdClimate
Har inte räknat. Min största anledning att rösta på dem är att han var den enda som tog ställning för barnen som Örebro kommun kidnappade på olagliga grunder och sen vägrade prata om.
Som jag sagt så är det som spelar roll för mig att han inte är rasist, han uttrycker sig inte om etniciteter hatiskt utan han pratar om transferiatet dit han räknar arbetslösa invandrare som inte försöker intregrera sig.
Han har också en idé om att människorna i ett land med landets kultur inte ska utraderas till förmån för andra. Jag ser inte det som rasistiskt alls, det kan man ju säga i försvar av vilken kultur som helst. Är det inte det alla som gapar om Palestina säger?
AFS uttalar sig hatiskt om etniciteter pga deras etniciteter, främst då judar. Det är rent hat mot judar, om judar. Vilket är rasism.
Då har du uppenbarligen inte lyssnat, utan du bara gapar som tomtarna i Bögern.
Eller är du en sån där som har sionist = jude?
Kasselstrand förklarade väl i debatten mot Barkenbom att det är självklart som nationalist att judarna ska få ha sitt eget land.
Vad man vänder sig mot är terrorn Israel utsätter sina grannländer för, och de bottnar i sionismen där målet är Eretz Israel. Och alla följder som kommer därav, massinvandring t.ex.
Vidare är alla sionister globalister, och som nationalist kan man inte stödja globalismen.
Vad säger Allard om globalism? Han kan tjata hur mycket han vill om transferiatet, så länge vi skänker bort mer makt åt Bryssel och förlägningen Washintgon och Tel Aviv så kan han bara stå och gapa utan att nått händer.
Men han kanske får 81k i månaden för det.