Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Jag tror att Markus Allard håller på att bli den svensk som jag hatar allra mest av alla människor i hela det här landet. Finns det någonting töntigare än att tro att man själv är kontroversiell, modig och tuff samtidigt som man bara vräker ur sig en massa PK-grejer? "Alla somaliska hucklekärringar som har bott i Sverige i 20 år utan att ha skaffat sig ett arbete eller lärt sig svenska måste kastas ut." Bög! Tönt-Allard är lite grann som bandet Sahara Hotnights var när de för en massa år sedan gick ut och skulle visa hur modiga de var genom att tydligt ta avstånd från rasismen. Väldigt modigt gjort... Vilken tönt-snubbe Allard är alltså! De enda som är bra är de som vågar kritisera den verkliga makten. Konungasonen Gustav Kasselstrand och Alternativ för Sverige vågar göra det. Jag älskar dig, Gustav!
Eh Kasselstrand har aldrig någonsin kritiserat den "internationella klicken" (a.k.a. den judiska samlade makten). Enda Kasselstrand har kritiserat är primärt USA men även Israel i form av en sionistisk entitet, där han även på sin höjd förstår att AIPAC är ett stort problem, men det är typ där det slutar för honom. Antingen är det mycket som Kasselstrand inte förstår, eller som han inte vågar prata om.
Att Allard som en "icke-nationalist" (i era ögon iaf) så tycker jag att han går rätt långt när ÖP har en demografipolitik och som uttalat mål att bevara etniska svenskar som en stabil majoritetsbefolkning, samt utvisa väldigt många invandrare som antingen är kriminella, parasiter eller lögnare. Tycker det finns väldigt många andra som är mer välförtjänta av ditt hat än Allard.