2026-09-27, 17:19
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Vad räknar du Nick Alinia och Christian Peterson som?
Grindvaktare och SD svans.
Citera
2026-09-27, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Grindvaktare och SD svans.

Vadå, uppskattar du inte Christian Petersons avslöjanden om AFA och pedo/RFSL-folket?
Citera
2026-09-27, 17:27
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Vadå, uppskattar du inte Christian Petersons avslöjanden om AFA och pedo/RFSL-folket?
Finns andra som avslöjar dessa grupper inklusive Kasselstrand själv, så CP är inte så unik och betydelsefull som han själv och andra vill få honom till. Att han bygger upp cred för att sedan agenadriva sin "journalism" mot nationalister som AfS är i allra högsta grad suspekt.
Citera
2026-09-27, 17:30
Medlem
Citat:
Vad räknar du Nick Alinia och Christian Peterson som?

Slav åt Mammon.

Skulle Flamman eller Dagens Etc pröjsa nog bra skulle dom gladeligen hoppa dit.
Citera
2026-09-27, 23:28
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demigurgen
Du tror inte det var avsiktligt för att media inte skulle få öppet mål och peka på att "det är bara lantisar och obildade som röstat AfS"

Tyvärr är Stockholm ( + Göteborg och Malmö) så stor del av väljarbasen. Och folk som bor i dessa städer är så jävla tröga i skallen och man tror att man är bättre än gemene man, så skulle DN eller Aftonbladet bräka ur sig att de bara är bonnnläppar som gått livets hårda skola som planerar rösta på AfS tar fårbeteendet över i hufudstaden, och man får knappt nå röster där.

Nä, jag tror det handlade om den ständiga jämförelsen med SD och överkompensation efter att den egna statusen sjunkit när.man blivit utesluten.
Citera
2026-09-30, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag tror att Markus Allard håller på att bli den svensk som jag hatar allra mest av alla människor i hela det här landet. Finns det någonting töntigare än att tro att man själv är kontroversiell, modig och tuff samtidigt som man bara vräker ur sig en massa PK-grejer? "Alla somaliska hucklekärringar som har bott i Sverige i 20 år utan att ha skaffat sig ett arbete eller lärt sig svenska måste kastas ut." Bög! Tönt-Allard är lite grann som bandet Sahara Hotnights var när de för en massa år sedan gick ut och skulle visa hur modiga de var genom att tydligt ta avstånd från rasismen. Väldigt modigt gjort... Vilken tönt-snubbe Allard är alltså! De enda som är bra är de som vågar kritisera den verkliga makten. Konungasonen Gustav Kasselstrand och Alternativ för Sverige vågar göra det. Jag älskar dig, Gustav!

Eh Kasselstrand har aldrig någonsin kritiserat den "internationella klicken" (a.k.a. den judiska samlade makten). Enda Kasselstrand har kritiserat är primärt USA men även Israel i form av en sionistisk entitet, där han även på sin höjd förstår att AIPAC är ett stort problem, men det är typ där det slutar för honom. Antingen är det mycket som Kasselstrand inte förstår, eller som han inte vågar prata om.

Att Allard som en "icke-nationalist" (i era ögon iaf) så tycker jag att han går rätt långt när ÖP har en demografipolitik och som uttalat mål att bevara etniska svenskar som en stabil majoritetsbefolkning, samt utvisa väldigt många invandrare som antingen är kriminella, parasiter eller lögnare. Tycker det finns väldigt många andra som är mer välförtjänta av ditt hat än Allard.
Citera
2026-09-30, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Eh Kasselstrand har aldrig någonsin kritiserat den "internationella klicken" (a.k.a. den judiska samlade makten). Enda Kasselstrand har kritiserat är primärt USA men även Israel i form av en sionistisk entitet, där han även på sin höjd förstår att AIPAC är ett stort problem, men det är typ där det slutar för honom. Antingen är det mycket som Kasselstrand inte förstår, eller som han inte vågar prata om.

Att Allard som en "icke-nationalist" (i era ögon iaf) så tycker jag att han går rätt långt när ÖP har en demografipolitik och som uttalat mål att bevara etniska svenskar som en stabil majoritetsbefolkning, samt utvisa väldigt många invandrare som antingen är kriminella, parasiter eller lögnare. Tycker det finns väldigt många andra som är mer välförtjänta av ditt hat än Allard.

Offervilja har samma sjuka som kanalen Frihetsnytt: de är sura att ÖP blev större än Afs i valet.
Citera
2026-10-01, 08:37
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Offervilja har samma sjuka som kanalen Frihetsnytt: de är sura att ÖP blev större än Afs i valet.
Det är väl självklart att jag som nationalist tycker att det är tråkigt att det icke-nationalistiska ÖP blev större än det nationalistiska AFS. Sedan tycker inte jag att ÖP gjorde något särskilt bra val. Trots att de lyftes fram så mycket av mainstreammedia fick de bara 0,59 %. Om AFS hade fått lika mycket hjälp av media så hade de troligtvis blivit större än ÖP.
Citera
2026-10-01, 08:43
Medlem
hakanthebs avatar
Citat:
Jag lovade mig själv att minska kraftigt på aktiviteten på flashback efter valet, och det har jag gjort också, men vill ändå starta den här tråden.

Afs har ställt upp i tre val. I år gjorde de sitt bästa val, men fick ändå bara 0.39 procent. Örebropartiet däremot fick 0.59 procent, alltså mer, trots att detta är det första riksdagsvalet Örebropartiet ställde upp i. Som jämförelse fick Afs 0.31 procent i sitt första val.

Vad är det som gör att ÖP lyckas bättre än Afs? Kommer ÖP att forstätta växa? Medan Afs kommer läggas ner?

Jag har mina teorier om varför ÖP lyckas bättre än Afs men vill höra andras.

Ganska säker på att det beror på att Kasselstrand har allt för många psykiska diagnoser som han tyvärr inte behandlas för.
Citera
2026-10-01, 08:46
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Jag lovade mig själv att minska kraftigt på aktiviteten på flashback efter valet, och det har jag gjort också, men vill ändå starta den här tråden.

Afs har ställt upp i tre val. I år gjorde de sitt bästa val, men fick ändå bara 0.39 procent. Örebropartiet däremot fick 0.59 procent, alltså mer, trots att detta är det första riksdagsvalet Örebropartiet ställde upp i. Som jämförelse fick Afs 0.31 procent i sitt första val.

Vad är det som gör att ÖP lyckas bättre än Afs? Kommer ÖP att forstätta växa? Medan Afs kommer läggas ner?

Jag har mina teorier om varför ÖP lyckas bättre än Afs men vill höra andras.
.
.
Varför lyckas sossarna bättre än nassarna?
.
.
Citera
2026-10-03, 12:52
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1

Han har specifikt öppet ifrågasatt JUDAR som det utvalda folket. Både från ett religiöst och geopolitiskt perspektiv. Strax innan valet konfronterade han dessutom David Bass och pekade ut just vissa judar som Dan Korn som hatiska mot AfS. Ingen påstår att Kasselstrand är antisemit annat än då hans och AfS kritik implicerar judar och judiska makt.

Feministen Allard däremot sitter och lipar över "importerade patriarkala strukturer från Mellanöstern" samt hur hans egen vänster bidrar till judehat pga massinvandringen. Fight the power!!

Föresten. Vad tror du själv Allard menade med uttalandet "skit i AfS"? Judehat? Kritik mot NATO? Försvar för traditionella könsroller? Israelkritik?
Citera
2026-10-03, 12:59
Medlem
Pinoputchins avatar
Kan bero på att Kasselstrand är lika spännande som en gammal torr Kung.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in