2026-09-26, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Tycks vara en tjej som är döpt till Elin Anna-Lisa Kullberg, 34 år. Lazydell tipsade .
Mer vet jag inte. Nån säger att hon jobbar på Qliro, nån säger affärsutvecklare, nån säger kundtjänst.
Stoppapressarna skriver att hon kallas Elin från shottemåla och att hon och Måns var vakna i tre dygn ihop när de träffades och festade oavbrutet. 😭😂😂😂
Men haha! Nu räcker det inte längre att hitta på (lätt faktacheckade) saker om MZ? Nu ska du lägga ord i min mun också?
Jag har ingen aning om vem denna Elin är!
Det jag vet är att du är en synnerligen förvirrad och ond själ.
Citera
2026-09-26, 23:24
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
6-7 månader.
Varför skulle han bry sig om att Ciara har någon ny att parasitera på? Borde väl snarast kännas som en befrielse?

Nu har MZ aldrig varit någon som brukar gå på premiärer och dylikt men om hon nu ändå aldrig kommer får gå på sådana undrar jag hur du känner till hennes existens?
Genom;

A) Carolas 60 års-fest?
B) Gårdagens premiär?
C) Annat......🤔

Ja ok han verkar ju ändå få gå på en del då. Helt cancelled vad gäller större saker då kanske.
Citera
2026-09-26, 23:40
Medlem
PizzeriaZorbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det var inte knarkandet som gjorde att han blev cancellerad. Vill du veta om han är en sunkig mansgris och slusk så får du svaret här:

https://youtu.be/A5rMOwe2x60

Det är en länk till ljudupptagningen från rättegången som krävdes för att få slut på hans olovliga kvarhållande av barnen efter skilsmässan.
1. A 180525-, och O, 220809-, ska överflyttas till Ciara
Zelmerlöw. A och O ska hämtas genom polismyndighetens försorg
och överlämnas till Ciara Zelmerlöw.
2. Måns Zelmerlöw ska ersätta Ciara Zelmerlöw för rättegångskostnader med ett
belopp om 318 315 kr, varav 236 512 kr, exkl. mervärdesskatt, för arvode. På
beloppet ska ränta enligt 6 § räntelagen (1975:635) utgå från dagen för beslutet
till dess betalning sker.
Tingsrätten finner även att det som Ciara Zelmerlöw gjort gällande, rörande att det var
ett villkor för parternas fortsatta sammanlevnad att Måns Zelmerlöw inte skulle vara
otrogen eller missbruka droger, framstår som både trovärdigt, logiskt och rimligt. Det
har också framgått att den slutliga separationen följde efter att Måns Zelmerlöw åter-
fallit i narkotikamissbruk.
Även om båda föräldrarna, på sätt som redovisats ovan, har en nära och god relation
med barnen gäller att Måns Zelmerlöw – genom narkotikamissbruk som han återfallit i
under tiden då barnen vistats i Sverige – har uppvisat en uppenbar brist i föräldra-
förmåga. Även detta är enligt tingsrätten en omständighet som talar för att moderns
hemvist måste anses representera en tryggare känslomässig förankring för barnen.
Vid en bedömning av samtliga omständigheter finner tingsrätten att den plats som
avspeglar var Albert och Ossian i mars 2025 främst måste anses ha varit integrerade
och förankrade socialt och känslomässigt, med hänsyn särskilt till deras familjeför-
hållanden, alltjämt var Storbritannien. Pojkarna hade således vid den relevanta
tidpunkten fortfarande hemvist där. Eftersom Måns Zelmerlöw nekat att återföra
pojkarna innebär det att de hålls kvar i Sverige olovligen.

Vi har alla olika uppfattningar av vad en slusk och mansgris är. Att han varit otrogen och "partyknarkat" gör honom inte till detta. I så fall är merparten män det. Det handlar lika mycket om persona och jargong. Måns går ju inte att jämföra med ett svin som Persbrandt ecempelvis
Citera
2026-09-26, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Tycks vara en tjej som är döpt till Elin Anna-Lisa Kullberg, 34 år. Lazydell tipsade .
Mer vet jag inte. Nån säger att hon jobbar på Qliro, nån säger affärsutvecklare, nån säger kundtjänst.
Stoppapressarna skriver att hon kallas Elin från shottemåla och att hon och Måns var vakna i tre dygn ihop när de träffades och festade oavbrutet. 😭😂😂😂

Hon har nyss flyttat till en bostadsrätt. Har Måns nån finger med i det? O det är väl den kvinnan han var fotad med på Carolas fest.
Citera
2026-09-26, 23:47
Medlem
PizzeriaZorbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Jag tycker tyvärr det ser mörkt ut just nu.
Sverige och svenskarna - och världen - verkar ha gått in i någon slags microbubbla där information åsidosätts och människovärdet minskat betydligt. Vi bryr oss helt enkelt inte om varken varandra, sanningen eller basic humanism längre.
Utvecklingen har skett oerhört snabbt och den gäller allt mellan högt och lågt - från Måns Zelmerlöw till barnen i Gaza.
Skalan rör sig ständigt mellan likgiltighet och hat.
Och aldrig mellan likgiltighet och förståelse.

För exemplifiering se N.Armstarks inlägg ovan. Hen jobbar oavbrutet mot ett mål där hat och osanning är vinnare. En "modern" människa helt enkelt.

Håller med dig.

Och det finns alltid (minst) två sanningar av en berättelse. Men, tyvärr så älskar alltför många att pissa på de som redan ligger, som flera i denna tråd.

Alla har skelett i garderoben. Alla har bra och dåliga sidor. Så även Måns. Inget konstigt. Men är du känd så förstoras allt upp till absurditet och personen blir helt plötsligt ett monster. Hade han varit det hade han inte haft den långa karriär han haft, dessutom hade det framkommit genom åren från andra, vilket det inte verkar ha gjort, "bara" att han varit notoriskt otrogen och dragit kola.
Citera
2026-09-26, 23:48
Medlem
PizzeriaZorbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Det senare.

Jag är inte så säker. Skavlan-intervjun känns lite som en biljett tillbaka.
Citera
2026-09-26, 23:56
Medlem
PizzeriaZorbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Om det bara hade rört sig om knarkandet. Så finns det ju många exempel på folk som kommit tillbaka in. Det som gör att han nog förmodligen aldrig mera släpps kommer ju bli detta med både psykisk och fysisk misshandel av en kvinna.

Men som många redan sagt. Går ju absolut ingen nöd på karln. Han har sina miljoner redan, och som vi ser i tråden fortsatt en trogen fanskara. En kvinna tex som han kanske bara kunde ringa upp på direkten och visa upp som sin nya kärlek.

Jag är inte insatt i "misshandeln". Men jag vet hur kvinnor kan vara och uppföra sig när de är djupt kränkta och sårade, då kan en mindre knuff eller ett "tag i armen" bli misshandel, om man ifrågasätter henne eller bemöter henne med samma mynt verbalt, kan det bli "psykisk misshandel". Givetvis vill jag inte förringa hennes upplevelser. Och jag eller vi vet ju inte hela sanningen. Måns kanske har varit jävligare än vad som framkommit. Vad vet man.

I bråk och uppbrott är saker sällan vackra, vi plockar fram våra sämsta sidor, eller partnern lockar fram dem.

Jag säger inte att Måns är en ängel, men tror att i ärlighetens namn inte att han är det odjur som målats upp. Det kryllar av folk inom nöjesvärlden och det konstnärliga som förmodligen är betydligt större svin som inte blivit cancellerade, trots att alla vet.
Citera
2026-09-27, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PizzeriaZorba
Jag är inte insatt i "misshandeln". Men jag vet hur kvinnor kan vara och uppföra sig när de är djupt kränkta och sårade, då kan en mindre knuff eller ett "tag i armen" bli misshandel, om man ifrågasätter henne eller bemöter henne med samma mynt verbalt, kan det bli "psykisk misshandel". Givetvis vill jag inte förringa hennes upplevelser. Och jag eller vi vet ju inte hela sanningen. Måns kanske har varit jävligare än vad som framkommit. Vad vet man.

I bråk och uppbrott är saker sällan vackra, vi plockar fram våra sämsta sidor, eller partnern lockar fram dem.

Jag säger inte att Måns är en ängel, men tror att i ärlighetens namn inte att han är det odjur som målats upp. Det kryllar av folk inom nöjesvärlden och det konstnärliga som förmodligen är betydligt större svin som inte blivit cancellerade, trots att alla vet.
Det är aldrig ens fel att två träter.
Och den så sällsynta sanningen brukar ligga i mitten.
Inget är svart eller vitt. Mera är det hela gråskalan.

Det som är unikt med denna skilsmässan är att hustrun förtalade maken inför hela allmänheten.
Deras högst privata smutstvätt till allmänt beskådande.
Enbart för att väcka missaktning för sin kända make.

Tror det finns massor av väldigt smutsiga skilsmässor. Som vi inte känner till, eftersom folk håller det privat.
Framförallt för barnens skull. Så de slipper höra om det i skolan.
Men deras son A fick höra om det i sin skola.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-27 kl. 00:29.
Citera
2026-09-27, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PizzeriaZorba
Jag är inte så säker. Skavlan-intervjun känns lite som en biljett tillbaka.

Skojar du?!😄 Naturligtvis var det hans förhoppning, men den intervjun grävde honom bara djupare ner! Den "mannen" har satt sin sista potatis.

Han har visat flera gånger nu att han inte har förstånd nog att begripa vad han behöver göra för att återfå folks förtroende. Jag tror att det främst beror på hans narcissism.
Citera
2026-09-27, 00:31
Medlem
Citat:
Skojar du?!😄 Naturligtvis var det hans förhoppning, men den intervjun grävde honom bara djupare ner! Den "mannen" har satt sin sista potatis.

Han har visat flera gånger nu att han inte har förstånd nog att begripa vad han behöver göra för att återfå folks förtroende. Jag tror att det främst beror på hans narcissism.
Jag tycker det var väldigt modigt av Måns att ställa upp i ett debattprogram som handlade om hans bok.
Citera
2026-09-27, 00:37
Medlem
Citat:

Kan du tala om i klartext exakt vad det är han är skyldig svenska folket för att "återfå deras förtroende"?
Citera
2026-09-27, 00:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Ja typ och kanske värre. Nån som behöver få ihop till en liter eller en liten sudd heroin.
Det skulle inte förvåna mig om anonyma "uppgiftslämnare" rent av hittas här?
Det har verkligen rimmat ibland med vad som skrivs i tråden och sedan i SP.

Så måste det ju vara! Flashbacktråd-skribenterna rider i skymningen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in