Citat:
Det var inte knarkandet som gjorde att han blev cancellerad. Vill du veta om han är en sunkig mansgris och slusk så får du svaret här:
Kan bara hålla med.
Drevet mot honom har jag inte riktigt hajat. Väldigt oproportionerligt. Jag är inget större fan av honom, men störs ändå av dessa ständiga galna drev och cancelleringar. Gränslöst. Vad spelar det för roll om han rekreations-knarkat, satt guldkant på tillvaron, det gör ju alla andra? Som du säger har han väl inte begått något brott, och till skillnad mot personerna du nämnde, verkar ju Måns inte vara någon sunkig mansgris och slusk, tvärtom. Har bara fått bra vibbar från honom genom åren, om än han inte är min typ på något vis.
Bra ändå av honom, att han talade ut hos Skavlan och till råga på allt elände var "en glad skit". Hoppas hans situation med karriär och familj löser sig.
Drevet mot honom har jag inte riktigt hajat. Väldigt oproportionerligt. Jag är inget större fan av honom, men störs ändå av dessa ständiga galna drev och cancelleringar. Gränslöst. Vad spelar det för roll om han rekreations-knarkat, satt guldkant på tillvaron, det gör ju alla andra? Som du säger har han väl inte begått något brott, och till skillnad mot personerna du nämnde, verkar ju Måns inte vara någon sunkig mansgris och slusk, tvärtom. Har bara fått bra vibbar från honom genom åren, om än han inte är min typ på något vis.
Bra ändå av honom, att han talade ut hos Skavlan och till råga på allt elände var "en glad skit". Hoppas hans situation med karriär och familj löser sig.
https://youtu.be/A5rMOwe2x60
Det är en länk till ljudupptagningen från rättegången som krävdes för att få slut på hans olovliga kvarhållande av barnen efter skilsmässan.
1. A 180525-, och O, 220809-, ska överflyttas till Ciara
Zelmerlöw. A och O ska hämtas genom polismyndighetens försorg
och överlämnas till Ciara Zelmerlöw.
2. Måns Zelmerlöw ska ersätta Ciara Zelmerlöw för rättegångskostnader med ett
belopp om 318 315 kr, varav 236 512 kr, exkl. mervärdesskatt, för arvode. På
beloppet ska ränta enligt 6 § räntelagen (1975:635) utgå från dagen för beslutet
till dess betalning sker.
Tingsrätten finner även att det som Ciara Zelmerlöw gjort gällande, rörande att det var
ett villkor för parternas fortsatta sammanlevnad att Måns Zelmerlöw inte skulle vara
otrogen eller missbruka droger, framstår som både trovärdigt, logiskt och rimligt. Det
har också framgått att den slutliga separationen följde efter att Måns Zelmerlöw åter-
fallit i narkotikamissbruk.
Även om båda föräldrarna, på sätt som redovisats ovan, har en nära och god relation
med barnen gäller att Måns Zelmerlöw – genom narkotikamissbruk som han återfallit i
under tiden då barnen vistats i Sverige – har uppvisat en uppenbar brist i föräldra-
förmåga. Även detta är enligt tingsrätten en omständighet som talar för att moderns
hemvist måste anses representera en tryggare känslomässig förankring för barnen.
Vid en bedömning av samtliga omständigheter finner tingsrätten att den plats som
avspeglar var Albert och Ossian i mars 2025 främst måste anses ha varit integrerade
och förankrade socialt och känslomässigt, med hänsyn särskilt till deras familjeför-
hållanden, alltjämt var Storbritannien. Pojkarna hade således vid den relevanta
tidpunkten fortfarande hemvist där. Eftersom Måns Zelmerlöw nekat att återföra
pojkarna innebär det att de hålls kvar i Sverige olovligen.

.