2026-09-26, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PizzeriaZorba
Kan bara hålla med.

Drevet mot honom har jag inte riktigt hajat. Väldigt oproportionerligt. Jag är inget större fan av honom, men störs ändå av dessa ständiga galna drev och cancelleringar. Gränslöst. Vad spelar det för roll om han rekreations-knarkat, satt guldkant på tillvaron, det gör ju alla andra? Som du säger har han väl inte begått något brott, och till skillnad mot personerna du nämnde, verkar ju Måns inte vara någon sunkig mansgris och slusk, tvärtom. Har bara fått bra vibbar från honom genom åren, om än han inte är min typ på något vis.

Bra ändå av honom, att han talade ut hos Skavlan och till råga på allt elände var "en glad skit". Hoppas hans situation med karriär och familj löser sig.
Det var inte knarkandet som gjorde att han blev cancellerad. Vill du veta om han är en sunkig mansgris och slusk så får du svaret här:

https://youtu.be/A5rMOwe2x60

Det är en länk till ljudupptagningen från rättegången som krävdes för att få slut på hans olovliga kvarhållande av barnen efter skilsmässan.
1. A 180525-, och O, 220809-, ska överflyttas till Ciara
Zelmerlöw. A och O ska hämtas genom polismyndighetens försorg
och överlämnas till Ciara Zelmerlöw.
2. Måns Zelmerlöw ska ersätta Ciara Zelmerlöw för rättegångskostnader med ett
belopp om 318 315 kr, varav 236 512 kr, exkl. mervärdesskatt, för arvode. På
beloppet ska ränta enligt 6 § räntelagen (1975:635) utgå från dagen för beslutet
till dess betalning sker.
Tingsrätten finner även att det som Ciara Zelmerlöw gjort gällande, rörande att det var
ett villkor för parternas fortsatta sammanlevnad att Måns Zelmerlöw inte skulle vara
otrogen eller missbruka droger, framstår som både trovärdigt, logiskt och rimligt. Det
har också framgått att den slutliga separationen följde efter att Måns Zelmerlöw åter-
fallit i narkotikamissbruk.
Även om båda föräldrarna, på sätt som redovisats ovan, har en nära och god relation
med barnen gäller att Måns Zelmerlöw – genom narkotikamissbruk som han återfallit i
under tiden då barnen vistats i Sverige – har uppvisat en uppenbar brist i föräldra-
förmåga. Även detta är enligt tingsrätten en omständighet som talar för att moderns
hemvist måste anses representera en tryggare känslomässig förankring för barnen.
Vid en bedömning av samtliga omständigheter finner tingsrätten att den plats som
avspeglar var Albert och Ossian i mars 2025 främst måste anses ha varit integrerade
och förankrade socialt och känslomässigt, med hänsyn särskilt till deras familjeför-
hållanden, alltjämt var Storbritannien. Pojkarna hade således vid den relevanta
tidpunkten fortfarande hemvist där. Eftersom Måns Zelmerlöw nekat att återföra
pojkarna innebär det att de hålls kvar i Sverige olovligen.
Citera
2026-09-26, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Depression och självmordstankar är vanliga tecken på abstinens hos kokainmissbrukare. Det är fakta oavsett om du gillar det eller inte, det har inte heller med empati att göra. Det du och MånsPetter vill är att alla ska tycka synd om honom, det är inte empati, det är sympati. Skillnaden får du Googla dig till själv.

Vad gäller dina fantasier om Tommy Körberg så får jag väl svara dig med samma inlägg som tidigare när du har påstått samma sak.

Så nej, jag gillar varken MånsPetter, Körberg eller lutfisk. Jag förstår att jag måste vara övertydlig i ditt fall.

JAG GILLAR INTE MÅNSPETTER, KÖRBERG ELLER LUTFISK. JAG GÅR HELLRE PÅ GLÖDANDE LEGOBITAR ÄN EN KONSERT MED MÅNSPETTER ELLER KÖRBERG, ELLER ÄTER LUTFISK.

Fattar du nu?
Nä. Det var för minst ett år sedan du jämförde Körberg och MZ med varandra.
Strunt samma. Jag kanske misstar mig på skribent.

Vårt hat för lutfisk har vi gemensamt. Men det är också det enda.
Jag älskar Körbergs Anatolij i Chess.
Och hade Körberg blivit utsatt för ett lika oproportionerligt hatdrev som Måns, så hade han nog aldrig sjungit den rollen i Chess. Vilket hade varit väldigt tråkigt.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-26 kl. 22:45.
Citera
2026-09-26, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Vem var det i tråden som kände till Måns nya tjej? Hittar inte inlägget.
Undrar jag också!

Är det en tjej eller ”tjej”?
Citera
2026-09-26, 22:28
Medlem
Citat:
Tror ni Måns kommer att komma in i värmen igen, eller förblir han cancellerad?
Jag tycker tyvärr det ser mörkt ut just nu.
Sverige och svenskarna - och världen - verkar ha gått in i någon slags microbubbla där information åsidosätts och människovärdet minskat betydligt. Vi bryr oss helt enkelt inte om varken varandra, sanningen eller basic humanism längre.
Utvecklingen har skett oerhört snabbt och den gäller allt mellan högt och lågt - från Måns Zelmerlöw till barnen i Gaza.
Skalan rör sig ständigt mellan likgiltighet och hat.
Och aldrig mellan likgiltighet och förståelse.

För exemplifiering se N.Armstarks inlägg ovan. Hen jobbar oavbrutet mot ett mål där hat och osanning är vinnare. En "modern" människa helt enkelt.
Senast redigerad av Lazydell 2026-09-26 kl. 22:33.
Citera
2026-09-26, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Precis som Måns gör mot Ciara menar du? De läste upp i podden hur han hela tiden höll på med sin silent treatment när hon var ledsen för att trigga fram en reaktion och sen ge sig på henne fysiskt. Jag läste i en annan tråd av en som läst boken att han hållit på sådär redan på bröllopsnatten?? Legat och ignorerat henne när hon var arg för något han gjort mot henne tills hon hällde ut lite vatten på honom för att få honom sluta förminska henne genom att låtsas att hon inte existerade. Då gav han sig enligt denna användare i den andra tråden på henne fysiskt så hon ropade på hjälp och andra hörde.
På liknande sätt har det skrivits i denna tråd att han hockeytacklade henne efter att ha helt ignorerat henne, vägrat prata eller ens titta på henne medans hon försökte prata med honom om att han varit otrogen och spritt kokain över sitt hotellrum.
Nu håller han på hela tiden och ska provocera henne för att hon är sårbar och har mycket känslor, hånar att hon ville att han firade hennes födelsedag, (sånt som typ alla par gör, förutom Banankontrakt i tråden som saknar social kompetens), fira jul med familjen, uppmärksamma sin fru på Alla hjärtans dag, fira deras bröllopsdag osv.
Du och gänget sitter ju och hånar henne konstant för hennes sårade reaktioner på hans skit.
Det är du och gänget som är mobbargänget på skolgården och Måns är er kung ni ser upp till. Eller hans 10 personligheter.
Men lyssna på ljudboken människa! Innan du skriver en rad till. Det är så många faktafel i din text
att ingen i tråden orkar rätta dem alla. Det är som att du är en trasig robot som bara sprutar ur dig felaktigheter såvida du inte ljuger medvetet.
PS Får man fråga om din ålder?
Citera
2026-09-26, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fernandoboy
Tänk att självmant gå in i ett förhållande med Måns Zelmerlöw nu. Fräscht.

Eller hur...
Helt ärligt både ofräscht och ointelligent!
Citera
2026-09-26, 22:46
Medlem
Citat:

Det senare.
Citera
2026-09-26, 22:51
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Så bra att Måns träffat en ny.!!!!!! Det svartsjuka Ciara gjorde var "kvinnligt hedersvåld " dvs om inte bästa jag får skall ingen annan och det på egna barnens bekostnad. Hon är så hög i sig själv. Hon ljög och och sade allt negativt om en man som går bara för att ingen skulle se åt Måns. Nu har hon träffat någon genom tyck -synd -om mig kortet. Han verkar vara sådan som svarar på det. Måns och nya flickvännen ser ut som ett par som kan bli långvarigt.

Det är ju faktiskt ganska talande. Några dagar efter media skrev som att Ciara hade en ny kärlek. Kom Måns upp med en ny också. Undrar hur länge han varit tillsammans med henne. Kanske bara ett av hans fans som han ringde upp i veckan för att se om hon var intresserad att synas med honom

Måste ju vara ett sådant där riktigt fan. För normala kvinnor måste väl tveka litet att bli ihop med en knarkande kvinnomisshandlare. Han är ju också helt cancelled så blir ju inga coola premiärer och fester hon tillsammans med honom kommer få gå till.
Citera
2026-09-26, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det är ju faktiskt ganska talande. Några dagar efter media skrev som att Ciara hade en ny kärlek. Kom Måns upp med en ny också. Undrar hur länge han varit tillsammans med henne. Kanske bara ett av hans fans som han ringde upp i veckan för att se om hon var intresserad att synas med honom

Måste ju vara ett sådant där riktigt fan. För normala kvinnor måste väl tveka litet att bli ihop med en knarkande kvinnomisshandlare. Han är ju också helt cancelled så blir ju inga coola premiärer och fester hon tillsammans med honom kommer få gå till.
Han är varken "knarkare" eller kvinnomisshandlare.
Han är helt ren sedan ett år tillbaka och misshandlat någon alls har han aldrig gjort.
CJ polisanmälde honom för en knuff. I själva verket stannade MZ i steget när hon sprang efter honom.
Så hon sprang in i hans rygg och bröt en nagel Polisen la ned anmälan efter att ha vänt på varje sten.
De kunde ej finna någon misshandel.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-26 kl. 23:02.
Citera
2026-09-26, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Undrar jag också!

Är det en tjej eller ”tjej”?

Tycks vara en tjej som är döpt till Elin Anna-Lisa Kullberg, 34 år. Lazydell tipsade .
Mer vet jag inte. Nån säger att hon jobbar på Qliro, nån säger affärsutvecklare, nån säger kundtjänst.
Stoppapressarna skriver att hon kallas Elin från shottemåla och att hon och Måns var vakna i tre dygn ihop när de träffades och festade oavbrutet. 😭😂😂😂
Citera
2026-09-26, 23:06
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Om det bara hade rört sig om knarkandet. Så finns det ju många exempel på folk som kommit tillbaka in. Det som gör att han nog förmodligen aldrig mera släpps kommer ju bli detta med både psykisk och fysisk misshandel av en kvinna.

Men som många redan sagt. Går ju absolut ingen nöd på karln. Han har sina miljoner redan, och som vi ser i tråden fortsatt en trogen fanskara. En kvinna tex som han kanske bara kunde ringa upp på direkten och visa upp som sin nya kärlek.
Citera
2026-09-26, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews

6-7 månader.
Varför skulle han bry sig om att Ciara har någon ny att parasitera på? Borde väl snarast kännas som en befrielse?

Nu har MZ aldrig varit någon som brukar gå på premiärer och dylikt men om hon nu ändå aldrig kommer får gå på sådana undrar jag hur du känner till hennes existens?
Genom;
A) Carolas 60 års-fest?
B) Gårdagens premiär?
C) Annat......🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här