Citat:
Ursprungligen postat av
Solivagus
Att du en gång i tiden skulle ha ägnat dig åt att förutspå framtiden, är bara ytterligare ett påstående utan några som helst bevis. Vad har det för relevans?
Inte förvånande att du inte begriper det
Citat:
Ursprungligen postat av
Solivagus
Helt fantastiskt att ha en superkraft som ger en förmågan att förutspå travresultat, men som slutar fungera om man satsar pengar.
Det stod så i böcker även innan jag testade och mina tester bekräftade det
Citat:
Ursprungligen postat av
Solivagus
(Som svar på att du drivs av girighet)
Du vet ingenting om vad jag drivs av. Dessutom är det inget som hindrar en från att skänka vartenda öre till välgörenhet. Men det är ju som sagt olyckligt de här förmågorna slutar att fungera när man kan dra in pengar på dem eller ska testas vetenskapligt
Jo det vet jag för jag har förmågan
Fast nu är det inte supernatural, det är logik

Det märkte jag direkt på vad du skrev om pengar i din förra post - och nu gör du det igen...
Citat:
Ursprungligen postat av
Solivagus
Dock försvinner även deras förmåga så fort den ska prövas vetenskapligt.
Du fortsätter med ditt inskränkta skitsnack. Det ÄR ju bevisat, det är motståndarna som HÄVDAR att det inte är bevisat "för att" inte SAMMA test gjort en massa gånger!
Citat:
Ursprungligen postat av
Solivagus
Att tjäna pengar på den påstådda förmågan är dock inget som medium verkar ha några problem med.
Nu verkar du försöka blanda in bluffmakarna.
Att VERKLIGA medium tjänar hyffsat på att visa att de är det är ju inte fel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Solivagus
Och NEJ, dina påståenden om att du bevisat dina förmågor för en civilingenjör eller vad det nu var för idiotiskt du skrev, är inte ett vetenskapligt test som kan kontrolleras.
Där bevisade du att du är korkad.
DE KONTROLLERADES JU AV MOTSTÅNDARE DÅ JAG GJORDE DEM.
Det finns flera med starkare förmåga än min.
Citat:
Ursprungligen postat av
Solivagus
Det är väl inget som säger att du måste förutspå varenda jävla lopp i resten av livet?
Nu visade du igen att du är korkad.
JAG SLUTADE TRÄNA FÖR ATT JAG KOM PÅ ATT DET
INTE ÄR SPÄNNANDE ATT SE PÅ SPORT OM MAN VET HUR DET SLUTAR.
Citat:
Ursprungligen postat av
Solivagus
Det skulle inte krävas så många för att påvisa att du har en övernaturlig förmåga och sen kan du återgå till att titta på travet utan att använda din förmåga, så du inte blir uttråkad. Men du har säkert någon bortförklaring här med gissar jag?
Tre ursäkter har du kommit med hittills.
1. Det blev tråkigt att förutsäga framtiden.
2. Förmågan slutar att fungera när man försöker tjäna pengar på den.
3. Du vill inte förlora spänningen det ger att kolla på sport.
Tycker du själv att det här verkar rimligt?
Helkorkat av dig. Så du menar att jag skulle träna upp det igen efter 35 år för din korkade uppgift! Det finns ju andra, som är igång, som kan klara testerna om motståndarna lägger av med det orimliga kravet att det måste vara SAMMA test en massa gånger.
Du verkar tro att det är bara att stänga av förmågan efter att man tränat en massa
2. Enligt böcker ska det inte gå att tjäna pengar på gambling med den här fömågan. Ingen aning om varför men kanske är supernatural girigt som du
1. Nej det var INTE tråkigt att kolla att det GÅR
3. men det är SÅKLART tråkigt att se på sport om man är för bra på att förutspå slutresultat. Du är så korkad att du inte ens begriper det...
Ja det är rimligt. Inte mitt fel att du inte begriper det
Citat:
Ursprungligen postat av
Solivagus
Högst oklart vad något av detta har med saken att göra
Det är solklart vad det har med saken att göra