Citat:
Ursprungligen postat av
Solivagus
Ja visst är det korkat av mig att inte tro på dina psykotiska påståenden, helt utan några bevis.
Om du säger att du haft förmågan att se in i framtiden, så MÅSTE det givetvis vara så. Att ifrågasätta detta är ren idioti.
Likaså att ifrågasätta påståendet att ”medium” i ett underhållningsprogram kan prata med döda människor, när det finns tydliga bevis i form av troende människor som blir imponerade. Det kan omöjligen finnas någon annan förklaring till detta än att de har övernaturliga superkrafter.
Styrd av pengatänk, fortsätter du med ditt trångsynta tänkande...
((Jag svarade dig inte på ett tag, för jag har jobbat mycket med att få till en deal, som kommer att ge mycket vinst och jobb om ägaren går med på att vi får det. Vinsten kommer på 10 gånger pengarna, men jag har inte pengar att bjuda mer, går "all in". Vinsten kommer jag bara ta tillbaka lite till mig själv, resten är tänkt att gå till att utvigda så fler fattiga får jobb.
Så till skillnad från dig

kan jag båda...))
Citat:
Ursprungligen postat av
Dr Tinnitus
Som sagt, tramsiga fantasier i förvirrade skallar är inget att skryta om av er som tror och påstår att ni kan prata med döda. Ingen av er har klarat att stryka det en enda gång, någonsin. Så det är och förblir bara era vanföreställningar och galna fantasier tills ni klarar att bevisa era stolliga påståenden.
Ja det finns tokstollar och bedragare,
MEN det finns även personer som verkligen har förmågan...