2026-09-27, 21:19
Medlem
ArttuWiskarins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnkeliSotilas
Varför inte? Bara proffsen kan

För den man kommer fram till inte alltid är vad han/hon utger sig för att vara.

Samt det finns en risk att du bara pratar med skalet av den avlidne, och endast de negativa delarna är kvar på vårt plan.

De positiva delarna av den dödas personlighet har transcenderat till en högre nivå, på samma sätt som vi är en/två nivå upp från djuren.

Så den du tror dig prata med kan tyvärr visa sig vara alldeles förjävlig och elak och hatisk - inte som man mindes personen
Citera
2026-09-27, 21:28
Medlem
Jag börja få bilder i drömmarna om döda massa blod överallt men dom säga ingenting.
.
Citera
2026-09-28, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Jag börja få bilder i drömmarna om döda massa blod överallt men dom säga ingenting.
.

Att man kan ha de mest märkliga drömmar är vetenskapen väl medveten om. Det är dock inte på minsta sätt något som skulle tyda på att allt vi drömmer är verkligt, utan det är bara stolligheter som kommer från en hjärna som inte är helt ”vaken”noshörning därför heller inte fungerar helt och fullt som den ska göra hos en frisk vaken person.
Citera
Idag, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solivagus
Ja visst är det korkat av mig att inte tro på dina psykotiska påståenden, helt utan några bevis.
Om du säger att du haft förmågan att se in i framtiden, så MÅSTE det givetvis vara så. Att ifrågasätta detta är ren idioti.
Likaså att ifrågasätta påståendet att ”medium” i ett underhållningsprogram kan prata med döda människor, när det finns tydliga bevis i form av troende människor som blir imponerade. Det kan omöjligen finnas någon annan förklaring till detta än att de har övernaturliga superkrafter.
Styrd av pengatänk, fortsätter du med ditt trångsynta tänkande...

((Jag svarade dig inte på ett tag, för jag har jobbat mycket med att få till en deal, som kommer att ge mycket vinst och jobb om ägaren går med på att vi får det. Vinsten kommer på 10 gånger pengarna, men jag har inte pengar att bjuda mer, går "all in". Vinsten kommer jag bara ta tillbaka lite till mig själv, resten är tänkt att gå till att utvigda så fler fattiga får jobb.
Så till skillnad från dig kan jag båda...))
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Som sagt, tramsiga fantasier i förvirrade skallar är inget att skryta om av er som tror och påstår att ni kan prata med döda. Ingen av er har klarat att stryka det en enda gång, någonsin. Så det är och förblir bara era vanföreställningar och galna fantasier tills ni klarar att bevisa era stolliga påståenden.
Ja det finns tokstollar och bedragare,
MEN det finns även personer som verkligen har förmågan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in