2026-09-25, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruPelargon
Dessutom har hon redan en lång vinterjacka vilket man kan se om man går bakåt i hennes flöde.. sa någon shoppingberoende?
I slutet av december och början av januari la hon ut bilder på en varm, lång vinterjacka. Måste man köpa ny varje år??
Citera
2026-09-25, 10:15
Medlem
Alltid bullbak känns det som men trevligt o gott. Men annars händer inte mycket i det theorinska hemmet.
Citera
2026-09-25, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intenuigen999
Undrar när hon plockar bort den där badräktsbilden. Den känns liksom inte särskilt genuin eller äkta när hon sitter med badräkten på i vardagsrummet. Eller är det så folk gör, sätter sig i soffan med badräkt för att ta bilder?

Jag hade nog tyckt att den känts mer trovärdig om hon åtminstone hade tagit bilden på stranden. Det är ju ganska lätt att fota sig från sin sämsta vinkel när man sitter i soffan.
Kommer inte ske… tyvärr.
Citera
2026-09-25, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Hon kanske har slängt den pga smutsig!

Kanske kom kräftspad på den
Citera
2026-09-25, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruPelargon
Dessutom har hon redan en lång vinterjacka vilket man kan se om man går bakåt i hennes flöde.. sa någon shoppingberoende?

Hahahaha ja ”jag har letat en lång varm jacka” hahaha hur länge då? Sen imorse? Kanske börja med att leta i garderoben nästa gång?
Citera
2026-09-25, 12:03
Medlem
Gotyourbacks avatar
Alltså de där Lager157-jackorna är absolut bra för den som inte har råd att lägga mer men skulle verkligen inte säga att de håller bra kvalitet eller är snygga.
Citera
2026-09-25, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Hahahaha ja ”jag har letat en lång varm jacka” hahaha hur länge då? Sen imorse? Kanske börja med att leta i garderoben nästa gång?
Hon var i Ullared för bara några dagar sedan, vet inte om hon ens tittade efter en jacka där, men man måste vara sjukt kräsen om man inte kan hitta en passande jacka där!
Citera
2026-09-25, 13:03
Medlem
Såklart Lars också ska få en present när mamma shoppar åt storebror i graven… rättvist
Mår illa.
Citera
2026-09-25, 13:04
Medlem
Idag piffas det på graven igen....
Och lite fler leksaker till L. Det ska vara rättvist 🙄. Hon är helt crazy, hennes värld är såååå pytteliten
Citera
2026-09-25, 13:08
Medlem
Känns som att det är ovanligt mycket fokus på graven just nu. Känns som att hon har fastnat i ältandet av ett förlorat foster, i brist på annat som händer i livet.
Om detta verkligen är genuint så borde hon söka hjälp. Det är inte normalt efter såhär pass lång tid.

Är det för att skapa content så är det ännu sjukare…
Citera
2026-09-25, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Såklart Lars också ska få en present när mamma shoppar åt storebror i graven… rättvist
Mår illa.

Storebror AKA Gossepajken. Snacka om att tillskriva honom väldigt mycket han aldrig varit eller någonsin kommer vara
Citera
2026-09-25, 13:19
Medlem
Ja hon är galen. Jag tror att hon går igång på att göra den här tråden upprörd då det är det enda sättet för henne att dra trafik till hennes kanaler. Hon har däremot ingen tanke på hur det här (tråden) kommer ge långtgående konsekvenser för L när hon växer upp, och för DET borde hon anmälas till soc.

En annan hade stängd ner sina sociala kanaler direkt om det var fara för mitt barn på något vis. Tycker att hon är så omdömeslös och har en aura av att hellre skrika ”fuck you” till oss som ser hennes sjuka beteenden och lyfter dem.

Jag undrar hur H och K’s samtal hemma i soffan går om den här tråden. Jag tror något sånt här:

H stampar i golvet och svär över oss och kallar oss det ena och det andra fula ordet

K mmm:ar på knorrande skånska livrädd för att råka ut för H’s vrede. Tror ni de är kära ens?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in