2026-09-25, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
Storebror AKA Gossepajken. Snacka om att tillskriva honom väldigt mycket han aldrig varit eller någonsin kommer vara

Det är helt jävla galet så hon håller på. Absolut om hon själv sörjer att Liam aldrig fick födas (eller ens utvecklas till en fullgången bebis), men att prata med Lars dagligen sen hon tog sina första andetag om sin ”storebror” i graven är inte friskt. Han föddes i vecka 22 och det var fan 9 år sedan. Lars kommer behöva gå i terapi när hon blir äldre.
Citera
2026-09-25, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Det är helt jävla galet så hon håller på. Absolut om hon själv sörjer att Liam aldrig fick födas (eller ens utvecklas till en fullgången bebis), men att prata med Lars dagligen sen hon tog sina första andetag om sin ”storebror” i graven är inte friskt. Han föddes i vecka 22 och det var fan 9 år sedan. Lars kommer behöva gå i terapi när hon blir äldre.

Börjar iofs tro att hon provocerar. Kan inte alla här sluta reagerar på grav-pratet? Upplever att hon växlat upp så med det pga hur vi skriver om det🙃
Citera
2026-09-25, 13:57
Medlem
Om hon provocerar som någon påstod, kring allt med graven och "storebror" och bla bla bla, så är det ju ännu mer knäppt??... Vill hon framstå som manisk och psykiskt sjuk med vilje? 🤨

"Nu har mammisen köpt det här till storebror, aka gossepajken så nu får du också välja något, min bff" Hihi.
Citera
2026-09-25, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Men precis!
Hon är ju helgalen nu!
Citera
2026-09-25, 14:07
Medlem
*nytt till gossepajken* aså ursäkta men är hon helt dum i huvudet eller vad pågår i hennes hjärna just nu?

Och vadå rättvist att Lara får något också. Är det Lara själv som uttryckt att hon också vill ha något eftersom storebror fick en gravlykta = sjukt.

Eller har Hanna själv sagt att klart Lara ska ha en leksak för då är det rättvist. En gravlykta är samma sak som en leksak = ännu sjukare.

För övrigt så fick väl Lara leksaker från Ullared nyss. Var det inte en sån sandleksak även då?

Asså inga ord... hon är verkligen inte bra psykiskt, detta syns mer och mer. Jag hoppas att socialen tar tag i detta en gång för alla för hon är onormal som mamma. Äcklas av henne

Edit: såg nu att Lara fick en annan sandleksak från Ullaren för 3 dagar sen. Men bra att hon fick en ny nu. Vi vill ju inte att Lara ska känna avundsjuka på sin storebror. Han ligger ju bara i graven och Lara lever, men nej det ska vara rättvist med inköpen också. Ska man prata om orättvisa så fick Lara massa kläder också..
Senast redigerad av Barahartillfalligt 2026-09-25 kl. 14:18.
Citera
2026-09-25, 14:16
Medlem
Oj, börjar faktiskt bli lite orolig. Hon skriver och pratar som att hon har 2 levande barn. Om storebrorsan får något så får du också det… rättvisa mellan ett dött och ett levande syskon. Jag tror hon behöver få hjälp. Genuint..
Citera
2026-09-25, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sassastorstad
Oj, börjar faktiskt bli lite orolig. Hon skriver och pratar som att hon har 2 levande barn. Om storebrorsan får något så får du också det… rättvisa mellan ett dött och ett levande syskon. Jag tror hon behöver få hjälp. Genuint..
Snälla kan inte folk upprätta en anonym anmälan till socialen i Gislaved. Det finns en e tjänst där man fyller i uppgifter och det är anonymt. Detta är inte bra allså och de borde verkligen utreda henne. Att hennes sambo eller mamma inte reagerar på allt är också sjukt märkligt på alla sätt, men de är passiva och lika skyldiga till beteendet de också.
Citera
2026-09-25, 14:55
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Alltså det här är det SJUKASTE jag läst och sett HT göra. Det toppar alla hennes lögner, mens, hysterektomi, gravkontent ...

Att hennes levande 2-åring måste få välja en leksak, så det blir rättvist när hon köper ett hjärta av mossa och en gravlykta till "storebror".

Vadå rättvist? Det är SJUKT, DÅLIG BARNFOSTRAN OCH FY FAN VILKEN JÄVLA BÖRDA DU LÄGGER PÅ DITT "EFTERLÄNGTADE" LEVANDE BARN, HELT JÄVLA STÖRD ÄR DU OCH DU LÅTER DET GÅ I ARV TILL DIN DOTTER 😡😡😡😡😡
Citera
2026-09-25, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Åter igen, varför gör du det inte själv? Du verkar ju jätteorolig.
Okej hur vet du vad jag gjort eller inte? Du verkar inte orolig så varför lägger du dig i? Och om du INTE är orolig så är du lika märklig som H själv. Tror många fler än jag skriver hur sjukt allting är. Eller har du missat hela tråden bullkakan.

Ps. Du verkar lite besatt av mig då du verkar kommentera mina inlägg bara. Flera pers som kommenterat soc o oro utan att du bemött det. Men tar det som en komplimang. Lite kul ändå
Senast redigerad av Barahartillfalligt 2026-09-25 kl. 15:07.
Citera
2026-09-25, 15:55
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
https://imgur.com/a/UASWjWr

Hon har varit lika störd hela tiden, om man går tillbaka i hennes instagram till innan ivfen så är det samma på repeat hela tiden som nu, konstig mat/snasktallrik, Turkiet, grav, dött foster, shopping, förstör håret, möblerar om.
Citera
2026-09-25, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
https://imgur.com/a/UASWjWr

Hon har varit lika störd hela tiden, om man går tillbaka i hennes instagram till innan ivfen så är det samma på repeat hela tiden som nu, konstig mat/snasktallrik, Turkiet, grav, dött foster, shopping, förstör håret, möblerar om.

Jo men det är lite mer oroväckande nu när hon HAR ett barn att ta hand om. De allra flesta brukar prioritera om och anpassa sitt liv iaf till viss del efter barnet, men inte Hanna nej. Det enda som förändrats är att hon nu kan shoppa ÄNNU mer barnkläder och leksaker än hon gjorde innan.
Citera
2026-09-25, 16:18
Medlem
Nog för att hon har hållit på med gravsnacket länge men inte på den här nivån väl? Tänkte också att förskolan kanske har spätt på hennes idéer.

Edit: Såg bilden nu på skorna och att de alltid drömt om att få ge storebror ett syskon att vaka över👀
Kanske mani som går i skov.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2026-09-25 kl. 16:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in