2026-09-21, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Om man drogar katten, tejpar den hårt med silvertejp och använder rikligt med glidmedel - ja, då bör man kunna ha ett regelrätt samlag? Man bångar in pitten, kanske med hjälp av skohorn, och så kanske det kommer ett mjau i andra änden.
Det låter krångligt men det kanske är värt det?

Då har man förbrukat sin rätt att leva Dödsstraff!!

STÖRDA, sjuka, onda tankar.
Citera
2026-09-21, 22:04
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorsteniSthlm76
Då har man förbrukat sin rätt att leva Dödsstraff!!

STÖRDA, sjuka, onda tankar.

Lugn och fin nu. Jag försöker kliniskt beskriva hur själva akten kan ha gått till. Vi bedriver ju litegrann av en utredning här. Jag är dessutom mer av en hundmänniska.
Citera
2026-09-21, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Med handen på hjärtat, du är en av de på Flashback som absolut mest borde hålla truten. Jubelidiot är vad du är.
Må så vara men jag skriver inte att folk är kattknullare utan att länka till en FUP eller liknande.
Citera
2026-09-21, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Om man drogar katten, tejpar den hårt med silvertejp och använder rikligt med glidmedel - ja, då bör man kunna ha ett regelrätt samlag? Man bångar in pitten, kanske med hjälp av skohorn, och så kanske det kommer ett mjau i andra änden.
Om katten är vid medvetande kan den slicka den kvinnliga partnern och då det blir på sätt och vis dubbel njutning.
Det låter krångligt men det kanske är värt det?
Enklast är att trycka ner katten i en stövel, så går allt smidigt sen.
Citera
2026-09-21, 22:40
Medlem
undrar om det var låsta dörrar på rättegången
Citera
2026-09-21, 22:45
Medlem
Avayas avatar
Detta måste ju vara ett open-shut case?

Inte ens en stjärnförsvarare av Leif Silberskys kaliber skulle kunna få domstolen att tro att det i själva verket var katten som tog initiativ till älskog med paret, bara för att ångra sig dagen efter när ruset av kattmynta avtagit

Jag undrar verkligen hur sånt här ens kommer på tal inom hemmets fyra väggar..
Satt paret där en kväll och åt ostron och drack vin i skenet av levande ljus när någon av dem tar den andra i handen och säger "Du älsking.. ska vi inte sätta på katten ikväll?"

Eller hur fan går det till!?

Ser fram emot att läsa dommen i vilket fall
Citera
2026-09-21, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avaya
Detta måste ju vara ett open-shut case?

Inte ens en stjärnförsvarare av Leif Silberskys kaliber skulle kunna få domstolen att tro att det i själva verket var katten som tog initiativ till älskog med paret, bara för att ångra sig dagen efter när ruset av kattmynta avtagit

Jag undrar verkligen hur sånt här ens kommer på tal inom hemmets fyra väggar..
Satt paret där en kväll och åt ostron och drack vin i skenet av levande ljus när någon av dem tar den andra i handen och säger "Du älsking.. ska vi inte sätta på katten ikväll?"

Eller hur fan går det till!?

Ser fram emot att läsa dommen i vilket fall
Ostron ?

Dessa två går på amfetamin och äter inte ostron
Citera
2026-09-21, 23:08
Medlem
Avayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagskagorakaos
Ostron ?

Dessa två går på amfetamin och äter inte ostron

OK, gör om scenariot:

"Satt paret där en kväll och drog tjack och drack vin i skenet av levande ljus när någon av dem tar den andra i handen och säger "Du älsking.. ska vi inte sätta på katten ikväll?"

Vill fortfarande veta hur kattknullandet ens kom på tal
Citera
2026-09-21, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avaya
OK, gör om scenariot:

"Satt paret där en kväll och drog tjack och drack vin i skenet av levande ljus när någon av dem tar den andra i handen och säger "Du älsking.. ska vi inte sätta på katten ikväll?"

Vill fortfarande veta hur kattknullandet ens kom på tal
Det får du se i fupen

Inte sista gången två idioter föddes
Citera
2026-09-21, 23:17
Medlem
Roligaste jag läst på länge. Några har idéer om att smörja knappen med söt grädde od. Gillar inte katter fisk.
Citera
2026-09-22, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator-Ronny
Jag är mest nyfiken på hur polisen "snubblade över" dessa chattkonversationer?

Kanske letade pedofiler?
Citera
2026-09-22, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Det är det som gör mig mest nyfiken också. Förutom att jag undrar hur katten mår.

Åtalet nämner inget om skadestånd.

Fast förutom katten borde det väl vara ganska barskrapat på "vittnen", jag vet inte vad som åsyftas med chattkonversationer. Nu vet jag väl visserligen inte varför man skulle få för sig att skicka filmer till sin sambo om man fått för sig att grovhångla med katten, risken är väl att den hamnat på Youtube som nån form av failvideo. Men ändå.

Chattar man om så "privata" detaljer offentligt 2026?

Jag absolut inte bagatellisera något, men jag har på känn att den här kvinnan och mannen gjort bort sig ordentligt och egentligen har det inte hänt katten något överdrivet allvarligt.

Det sexuella handlingarna behöver ju inte heller handla om våldtäkt utan är kanske var för sig att betrakta som sexuella ofredanden.

Jag tror absolut det hänt. Det finns så mycket sjuka människor. Å jag har hört om andra dylika fall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in