2026-09-21, 18:47
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Hur utsätter man en katt för sexuella handlingar? Min fantasi räcker inte till här.
Tänker att de har en sträv tunga. Nog bättre besöka sexbutiken.
Citera
2026-09-21, 18:54
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Tänker att de har en sträv tunga. Nog bättre besöka sexbutiken.

Vassa tänder, dock.
Citera
2026-09-21, 19:00
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Vassa tänder, dock.
De kanske gillar det, jag blev biten i ollonet av min katt, det var inte ett initiativ av mig.
Citera
2026-09-21, 19:05
Medlem
stentoffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
J, det är andra gången det postas men så länge det inte länkas till ett läsbart dokument så kan det ju vara lika mycket trådsanning som om jag skriver att den skyldige är X för jag har pratat med honom och han har erkänt.

Du har ju målnr där, du får väl maila. Något får du väl göra själv om du är så nyfiken
Citera
2026-09-21, 19:15
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
De kanske gillar det, jag blev biten i ollonet av min katt, det var inte ett initiativ av mig.

Nä, det brukar låta så.
Citera
2026-09-21, 19:16
Medlem
Hur jävla sjuk i huvet kan man bli... Hoppas djurvänner kommer ta lagen i egna händer nu när de är uthängda med namn! Straffet för djurplågeri är alldeles för lindigt
Citera
2026-09-21, 19:52
Medlem
Halte Haralds avatar
A har tvingat B att slicka katten i prutten
Citera
2026-09-21, 20:32
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Nä, det brukar låta så.
? Vad bukar låta så, katten var nog sur för att tjejen inte brydde sig om den.
Citera
2026-09-21, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Det är det som gör mig mest nyfiken också. Förutom att jag undrar hur katten mår.

Åtalet nämner inget om skadestånd.

Fast förutom katten borde det väl vara ganska barskrapat på "vittnen", jag vet inte vad som åsyftas med chattkonversationer. Nu vet jag väl visserligen inte varför man skulle få för sig att skicka filmer till sin sambo om man fått för sig att grovhångla med katten, risken är väl att den hamnat på Youtube som nån form av failvideo. Men ändå.

Chattar man om så "privata" detaljer offentligt 2026?

Jag absolut inte bagatellisera något, men jag har på känn att den här kvinnan och mannen gjort bort sig ordentligt och egentligen har det inte hänt katten något överdrivet allvarligt.

Det sexuella handlingarna behöver ju inte heller handla om våldtäkt utan är kanske var för sig att betrakta som sexuella ofredanden.

Kan det vara så att kvinnan, på sitt kön, strukit på något som för katten luktar och smakar gott? För att sedan låta katten slicka av det som luktar och smakar gott?

Kan det vara så att mannen strukit katthonan på spenarna för att katten tyckte det var skönt?
Citera
2026-09-21, 21:44
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Kan det vara så att kvinnan, på sitt kön, strukit på något som för katten luktar och smakar gott? För att sedan låta katten slicka av det som luktar och smakar gott?

Kan det vara så att mannen strukit katthonan på spenarna för att katten tyckte det var skönt?

Om man drogar katten, tejpar den hårt med silvertejp och använder rikligt med glidmedel - ja, då bör man kunna ha ett regelrätt samlag? Man bångar in pitten, kanske med hjälp av skohorn, och så kanske det kommer ett mjau i andra änden.
Om katten är vid medvetande kan den slicka den kvinnliga partnern och då det blir på sätt och vis dubbel njutning.
Det låter krångligt men det kanske är värt det?
Senast redigerad av flesh-flute 2026-09-21 kl. 22:06.
Citera
2026-09-21, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stentoffel
Du har ju målnr där, du får väl maila. Något får du väl göra själv om du är så nyfiken
No no no, så funkar det inte och jag är inte ett dugg nyfiken. Skiter fullständigt i vilka de skyldiga är eftersom jag med 100% säkert vet att jag inte känner dem.

Om man skriver folks namn, länkar till deras Facebook och hävdar att de knullar katter, då får man fan göra mer än att skriva en bokstav och några siffror.
Citera
2026-09-21, 21:50
Medlem
Vad blir det för straff?

Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Jag absolut inte bagatellisera något, men jag har på känn att den här kvinnan och mannen gjort bort sig ordentligt och egentligen har det inte hänt katten något överdrivet allvarligt.

Det sexuella handlingarna behöver ju inte heller handla om våldtäkt utan är kanske var för sig att betrakta som sexuella ofredanden.
Ja, det är stor chans att detta är uppförstorat. Snutar gillar att ljuga och förstora saker och ting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in