2026-09-22, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Jag förstår inte heller hur detta har gått till. Även med en mikropenis så måste det vara helt omöjligt. Den stackars katten måste ju ha blivit svårt skadad.

Det lär den blivit. Läste om larm från en veterinär där han var rätt säker på hur skador uppstått men kunde inte bevisas.
Citera
2026-09-22, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Björn Persson och Angelica Sjöström

Hoppas dom inte har några barn
Citera
2026-09-22, 11:22
Medlem
Mechilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Jag tror absolut det hänt. Det finns så mycket sjuka människor. Å jag har hört om andra dylika fall

Något har ju alldeles uppenbart hänt men jag reagerar på att man genomgående talar om att katten utsatts för sexuella handlingar. Vilket ju är alldeles förfärligt om det hänt mot kattens vilja men det nämns ingenting om djurplågeri. 🙏

Därför är jag lite frågande till allvarlighetsgraden i det inträffade. Hur sjukt det än är så finns det ju grader i helvetet. Lite skillnad att killa en misse på spenen som någon nämnde mot att runka av en katt eller vad sjutton man nu gör för sexuellt med en katt. 🐈

Gräddsex var det också någon som föreslog. 🧐

Som sagt vill jag inte bagatellisera något men jag hoppas att det är en kränkt katt vi har att göra med framför en traumatiserad stackare. Jag tror och hoppas på det förstnämnda... 😻

vi får hoppas att någon orkar försöka beställa ut FUP:en. 🤞

💖
Citera
2026-09-22, 11:23
Medlem
Eren-Jaegers avatar
FUP: https://nippydrop.com/v/icobWr0O
Citera
2026-09-22, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Något har ju alldeles uppenbart hänt men jag reagerar på att man genomgående talar om att katten utsatts för sexuella handlingar. Vilket ju är alldeles förfärligt om det hänt mot kattens vilja men det nämns ingenting om djurplågeri. 🙏

Därför är jag lite frågande till allvarlighetsgraden i det inträffade. Hur sjukt det än är så finns det ju grader i helvetet. Lite skillnad att killa en misse på spenen som någon nämnde mot att runka av en katt eller vad sjutton man nu gör för sexuellt med en katt. 🐈

Gräddsex var det också någon som föreslog. 🧐

Som sagt vill jag inte bagatellisera något men jag hoppas att det är en kränkt katt vi har att göra med framför en traumatiserad stackare. Jag tror och hoppas på det förstnämnda... 😻

vi får hoppas att någon orkar försöka beställa ut FUP:en. 🤞

💖

Eftersom kvinnan var förövaren så har hon väl förlett katten med att smeta leverpastej eller dyl och lockat med. Kanske ingen som tar skada av det men känns ändå rätt ofräscht. Har tänkt tanken ibland om kvinnor med katter men aldrig nån partner. Det hade ju dock denna.
Citera
2026-09-22, 11:38
Medlem
upplysas avatar
Stämningsansökan &
Förundersökningsprotokoll
Fup
Lycksele tingsrätt
B 689-24
Lycksele TR B 689-24 Stämningsansökan
Lycksele TR B 689-24 FUP
Citera
2026-09-22, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
FUP: https://nippydrop.com/v/icobWr0O

Några utdrag:

Klippet visar en katt som slickar på en kvinnas könsorgan. Kvinnan smörjer något från en flaska på könsorganet som katten slickar i sig. Kvinnans ansikte kan ses på ett av klippen och
liknar den misstänkte Sjöströms passbild.

-

Klippen visar närbild på samlag mellan kvinna och en man, med katten som slickar på det som smorts vid/på kvinnan och mannens könsorgan. Mannen tar ut sin penis ur kvinnan och
för den mot katten, som ser ut att slicka även på den. Uppfattas vara samma katt, inspelade vid samma tillfälle

-

En video där en katt slickar en kvinnas underliv. Man hör att kvinnan pratar. Man ser ett födelsemärke på kvinnan som även syns i videon där Angelica Sjöströms ansikte finns med.

-

Det påträffas även en video som är tagen 2022-08-24 01:19:39. Där så bråkar Björn Persson samt Angelica Sjöström verbalt med varandra. Det är ungefär 2 timmar och ungefär 7 minuter efter den senaste filmade videon med sexuella handlingar med katten. Bråket verkar handla om alkoholkonsumtion och att Angelica Sjöström känner sig påhoppad verbalt. Björn Persson känner att han också blir nerklankad på. Björn Persson nämner i slutet av videon att "Varför tror du jag vill droga bort de hela tiden bara. aja då väntar vi på nästa dag."

-

Diverse historik på nätet:

”MILF with a mask lets a dog have sex with her in an animal xxx video”

”Girl in stockings has animal sex with her black dog”

”THE DIRTIEST ANIMAL RIM JOB COMPILATION IN THE WORLD! EVER!!”

Plus en jääävla massa annat.
Citera
2026-09-22, 11:59
Medlem
Mechilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Det beror väl på katten.
Ifall katten var nöjd så kan det vara bra människor.

Hur hade dom sex med katten?
Grädde på snoppen?

Nu finns FUP, du tycks inte ha varit helt fel ute.

Citera
2026-09-22, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Tycker det är sjukare att mannen dragit sig ur kvinnan under samlaget och låtit katten slicka av honom... Eller ja, sjukare vet jag inte om det är... Det är ju ganska skevt att ja... 😳

Vart är Erland Eskilsson när man behöver honom som bäst?

Ta hand om er där ute.

🙏❤️

Var det så det gick till? Hur kommer man ens på tanken? Men hur kunde då bara kvinnan ses som förövare?
Citera
2026-09-22, 12:09
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Några utdrag:

Klippet visar en katt som slickar på en kvinnas könsorgan. Kvinnan smörjer något från en flaska på könsorganet som katten slickar i sig. Kvinnans ansikte kan ses på ett av klippen och
liknar den misstänkte Sjöströms passbild.

-

Klippen visar närbild på samlag mellan kvinna och en man, med katten som slickar på det som smorts vid/på kvinnan och mannens könsorgan. Mannen tar ut sin penis ur kvinnan och
för den mot katten, som ser ut att slicka även på den. Uppfattas vara samma katt, inspelade vid samma tillfälle

-

En video där en katt slickar en kvinnas underliv. Man hör att kvinnan pratar. Man ser ett födelsemärke på kvinnan som även syns i videon där Angelica Sjöströms ansikte finns med.

-

Det påträffas även en video som är tagen 2022-08-24 01:19:39. Där så bråkar Björn Persson samt Angelica Sjöström verbalt med varandra. Det är ungefär 2 timmar och ungefär 7 minuter efter den senaste filmade videon med sexuella handlingar med katten. Bråket verkar handla om alkoholkonsumtion och att Angelica Sjöström känner sig påhoppad verbalt. Björn Persson känner att han också blir nerklankad på. Björn Persson nämner i slutet av videon att "Varför tror du jag vill droga bort de hela tiden bara. aja då väntar vi på nästa dag."

-

Diverse historik på nätet:

”MILF with a mask lets a dog have sex with her in an animal xxx video”

”Girl in stockings has animal sex with her black dog”

”THE DIRTIEST ANIMAL RIM JOB COMPILATION IN THE WORLD! EVER!!”

Plus en jääävla massa annat.
Jävlar 😳 Förstår inte varför dessa som gör såna här udda saker, väljer att spela in.
Citera
2026-09-22, 12:10
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Stackars katt ,någon som vet hur det gick med den? Blev den omhändertagen av ett djurhem?
Citera
2026-09-22, 12:14
Medlem
Mechilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Var det så det gick till? Hur kommer man ens på tanken? Men hur kunde då bara kvinnan ses som förövare?

Från förhöret med Angelica som nekar:
"FL Har du någon katt?
Ja jag har två katter.
Hur ser dom ut?
En är sköldpaddsfärgad och en är lite fläckig. Bengal. Lite leopardfläckar.
FL Känner du att du kan minnas att du gjort några sexuella handlingar med en katt?
Nej inte vad jag vet.
FL Har du några djur nu?
Ja dom katterna då.
FL Har du pratat med Björn om att ha sexuella handlingar med djur?
Inte vad jag vet
FL Har du skrivit med han om det?
Nnn tror inte det.
FL Blir du upphetsad sexuellt av tanken att ha sex med djur?
Nej
FL När Björn skickar en länk till dig där länken heter om "Much dog rimming, sucking and
fucking of very exicited women" Så svarar du "Såg skönt ut".

FL Nästa länk skickas så är det en bild som det ser ut att en person har oralsex med ett djur.
Detta skickas från Björn till dig. Björn skriver som svar på det du skrev "Tycker jag med".
FL Sen skriver du. "Vill så gärna få en hund i mog." "Mig".
FL Björn skriver till dig.
"Den knullar dig medans jag .
FL Du skriver. "Ja det utesluter inte vad hunden gör".
FL Björn skriver
FL Du "Ja det låter skönt".
FL Vad tänker du när jag läser upp det här?

Jag tänker att jag blir chockad. Jag vet inte om att jag skrivit det där. Det är inget jag har
utfört.

FL Är det du som skriver det här?
Jag har inget minne. Han har ju haft tillgång till min telefon. Han har tagit den ganska ofta för
mig.

FL Varför är mobilen kopplad till dig då enligt dataslagningar?
Ja det är min mobil. Så den är kopplad till mig. När vi bodde tillsammans brukade han ta den
ganska ofta.

FL Menar du att björn har skrivit till sig själv via din telefon?
Ja det kan hända.
FL Varför skulle han göra det?
Vi hade inte så bra förhållande, han misshandla mig ganska ofta och var inte så snäll. Han var
psykopatisk.
"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in