Citat:
Suck... Så om jag ogillar en person som har dopingbrott på sig redan. Så kan jag beställa hem 4 testo till han tipsa tullen( hej jag hörde en kille på gymmet säga till sin vän att han beställt hem doping , han heter *** *** )
så kommer han åka på det.. fan va smart du är riktigt geni 😁
Eller bara beställa tills det fastnar av sig själv
Ibland är ni mäniskor så smarta så man blir helt varm i kroppen 😁
NEJ bara för du har något i registret så måste fortfarande POLISEN bevisa att personen beställt det...
Mn är född med en hjärna av en anledning. Använd den
Vem som helst kan beställa vad som helst i vem som helst namn.
så kommer han åka på det.. fan va smart du är riktigt geni 😁
Eller bara beställa tills det fastnar av sig själv
Ibland är ni mäniskor så smarta så man blir helt varm i kroppen 😁
NEJ bara för du har något i registret så måste fortfarande POLISEN bevisa att personen beställt det...
Mn är född med en hjärna av en anledning. Använd den
Vem som helst kan beställa vad som helst i vem som helst namn.
Du bemödade dig inte att söka lite innan?
Visserligen en inrikesförsändelse men principen är densamma.
Citat:
Till skillnad från tingsrätten anser hovrätten att NN:s invändning om att någon annan måste ha beställt narkotikan och haft för avsikt att lirka ur kuverten från det låsta postfacket vid två tillfällen framstår som så osannolik att den kan lämnas utan avseende”, skriver Göta hovrätt i sin dom.
Till skillnad från tingsrätten anser hovrätten att NN:s invändning om att någon annan måste ha beställt narkotikan och haft för avsikt att lirka ur kuverten från det låsta postfacket vid två tillfällen framstår som så osannolik att den kan lämnas utan avseende”, skriver Göta hovrätt i sin dom.
Det är helt enkelt osannolikt att någon annan skulle beställa narkotika i ditt namn flera gånger om. Därför kan du dömas på bevisning som består i att du fått flera paket adresserade till dig vid olika tillfällen.
Du kan tycka vad du vill om detta men det är så domstolarna resonerar som framgår ovan.
https://www.smalanningen.se/almhult/hovratten-trodde-inte-pa-forklaringen-osannolik/