2026-09-20, 11:52
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lent-eel
Full som ett svin, på årgångsvin.

Man måste vara fordringsägare för att begära bolaget i konkurs kanske? Men vet inte sånt.

Nä det är styrelsen själv som ska agera. Hennes AB befinner sig hursom till synes i ett olagligt tillstånd.

Bolagsverket borde tvångslikvidera.
Citera
2026-09-21, 01:39
Medlem
Sjukt störig kvinna.

Hade så jävla gärna velat trycka henne innan hon blev gammal och ful.
Citera
2026-09-21, 18:14
Avstängd
Oskartorskar23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ionia
Sjukt störig kvinna.

Hade så jävla gärna velat trycka henne innan hon blev gammal och ful.
Hon är billig nu förtiden har jag hört
Citera
2026-09-21, 18:16
Avstängd
Oskartorskar23s avatar
Cissis utseende är i totalt förfall och hennes media satsing värkar inte framgångsfull! Populäraste artikeln är en brunsmetning av Jocke Lundell och sajten är kodad av den inkompetenta rasisten Emma Hager!
Citera
2026-09-27, 09:13
Medlem
EnLitenkilles avatar
Den här golddiggern är riktigt läskig
Citera
2026-09-27, 10:59
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Den här golddiggern är riktigt läskig

Vaddårå?

Det är mest dråpligt att se parallellsamhället.

"Aktarej för mig annars hänger jag ut dig!!!1!"kärring på Södermalm som ska leka gangster och börja yra om biffar.

Det är ju inte Dumle i Dödspatrullen hon och hennes avskrap till kommunistluder sitter och kaxar med någonsin direkt.
Citera
2026-09-27, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DittMuppHelvete
Vaddårå?

Det är mest dråpligt att se parallellsamhället.

"Aktarej för mig annars hänger jag ut dig!!!1!"kärring på Södermalm som ska leka gangster och börja yra om biffar.

Det är ju inte Dumle i Dödspatrullen hon och hennes avskrap till kommunistluder sitter och kaxar med någonsin direkt.

Undrar vad hon gör när mannen vill skiljas. För det lär han nog vilja, frågan är om han vågar.
Citera
2026-09-27, 11:19
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Undrar vad hon gör när mannen vill skiljas. För det lär han nog vilja, frågan är om han vågar.

Hon som är så lyckad, varför skulle han vilja det?

Sitter och kaxar med de ansiktstatuerade incestmänniskorna.
Citera
2026-09-27, 11:23
Medlem
Citat:
Hon som är så lyckad, varför skulle han vilja det?

Sitter och kaxar med de ansiktstatuerade incestmänniskorna.

Ja varför skulle man vilja lämna det åkerspöket ?
Citera
2026-09-27, 11:59
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig1.2
På sätt och vis ett kul initiativ. Greppet att syssla med förtal under delvis skydd av utgivningsbevis tvingar fram ställningstaganden från mediasfären och lyfter förtalslagstiftningen. Men nu är det Cissi som driver det här så det är väl inte omöjligt att det går fel och slutar med nya advokatnotor för hennes man att betala.

Grejen är att Cissi verkar förutsätta att hela det här kommer att falla ut till hennes fördel, att förtalslagstiftningen skrivs om och GDPR slopas, eller något sådant. Det kan lika gärna sluta åt andra hållet - att till exempel tyglarna dras åt för att få utgivningsbevis.

Sverige har ju rent allmänt gett medier rätt mycket frihet under förutsättningen att de även granskar och reglerar sig själva. Det funkade bra när det var kostsamt att faktiskt driva en tidning med utgivningsbevis. Nu så kan varje jöns som vill ha lite extra skydd för att kunna förtala människor skaffa det. Klart människor som Aschberg purknar på henne, Dumpen och andra då det finns en risk för att man försöker tygla medier istället för att ge mer frihet för förtal.
Citera
2026-09-27, 12:55
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Ja varför skulle man vilja lämna det åkerspöket ?

Ett skäl till att inte vilja lämna är att hon har inte haft någon inkomst öht och har giftorätt till hälften av Linus pengar.

Kan lika gärna bli Linus som kontaktar en biff för att sänka Cissi i Nybroviken. Men jag har hört att han är duktigt cuckad så det där kommer nog inte bli aktuellt.

Skitsamma, det är de vita på Södermalm som leker sina lekar medan landet går åt h-lvete.

Sen bryr jag mig inte så mycket om hur hon ser ut, jag är inte så snygg själv. Men det är klart att hon åldras som alla andra.
Senast redigerad av DittMuppHelvete 2026-09-27 kl. 13:01.
Citera
2026-09-27, 13:00
Medlem
Citat:
Ett skäl till att inte vilja lämna är att hon har inte haft någon inkomst öht och har giftorätt till hälften av Linus pengar.

Kan lika gärna bli Linus som kontaktar en biff för att sänka Cissi i Nybroviken. Men jag har hört att han är duktigt cuckad så det där kommer nog inte bli aktuellt.

Skitsamma, det är de vita på Södermalm som leker sina lekar medan landet går åt h-lvete.

Sen bryr jag mig inte så mycket om hur hon ser ut, jag är inte så snygg själv. Men det är klart att hon åldras som alla andra.

Att han lämnar menade jag. Snygg är ju helt objektivt, men jösses vad hon gör sig fulare än vad hon är. Lajvar sval elegant kvinna men ser ut som ett.....åkerspöke. Nu är ju hennes man inte så snygg heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in