Citat:
Ursprungligen postat av
lent-eel
Cissi skryter på instagram om att ha skickat säkerhetsbiffar på någon som hotat henne och familjen
https://imgur.com/a/M2hLDIn
Satte en av mina säkerhetssnubbar pả en störig tönt som trodde han kunde hota mig. Nu kommer han pissa på sig istället.
Hobby: lägga pengar på att hitta män som tror dom kan skrämma kvinnor till tvstnad och skrämma lite mer.
*
Klart jag skrämmer tillbaka! Jag är polack (+ nån emoji)
*
Jamen jag är ju som jag är (perfekt galen) så en gång satte jag en biff på att följa efter en tönt som hotat mig och min familj. I en vecka satt han utanför töntens port, följde efter när tönten gick till affärn osv
Kan varmt rekommendera om man har lite pengar över.
Söt hon är ändå, tänk att vara från en hyfsat streetsmart befolkning som polackerna men ändå framstå som så jävla efterbliven!
Nu har givetvis ingenting av detta hänt, och jag är den första att utmana hennes påstående för att testa virket hos nämnda "biffar" (hon kan fråga sin nya kollega, Axel, om var jag bor -- det är inget jag direkt döljer). Kom -- jag knullar er.
Hade det varit någon "utsatt" med värdighet hade man dessutom förmodligen börjat förhandla med hennes utskickade "biff" för att blåsa henne på cash tillsammans, typ få "biffen" att hävda att hotet nu har eskalerat och det bara är att pynta för att behålla livet! Såna här hämndlystna och narcissistiska fruntimmer är till för att göra pengar på, så länge de går och lägger sig i tron om att "de fått rätt" så brukar cashen rulla in. Allt medan man skamlöst har utnyttjat det våldskapital man säger sig hata hos oss män ...
Undrar vad för bevis hon fått på att nämnda Beef Wellington faktiskt "legat på" den hon skickat honom till? Räckte det med bara dennes ord? Gissar i sådana fall att han numer kallas "Biffen med guldbyxorna". Perfekt scam ju -- att bara behöva intyga inför ett oroligt och uttråkat fruntimmer med konflikter som främsta skäl att leva vidare att man gjort det man fått betalt för, så pyntar hennes karl fakturan.