2026-09-16, 19:49
Medlem
FjodorBajkalsjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DittMuppHelvete
Ok så hon är helt beroende av mäns våldskapital och sin mans pengar.
En lyxhustrus alternativ till feministiskt självförsvar 🙄
Citera
2026-09-16, 19:50
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lent-eel
Cissi skryter på instagram om att ha skickat säkerhetsbiffar på någon som hotat henne och familjen
https://imgur.com/a/M2hLDIn

Satte en av mina säkerhetssnubbar pả en störig tönt som trodde han kunde hota mig. Nu kommer han pissa på sig istället.
Hobby: lägga pengar på att hitta män som tror dom kan skrämma kvinnor till tvstnad och skrämma lite mer.

*

Klart jag skrämmer tillbaka! Jag är polack (+ nån emoji)

*

Jamen jag är ju som jag är (perfekt galen) så en gång satte jag en biff på att följa efter en tönt som hotat mig och min familj. I en vecka satt han utanför töntens port, följde efter när tönten gick till affärn osv

Kan varmt rekommendera om man har lite pengar över.

Citat:

Det där är brottsligt på en nivå som handlar om år i fängelse om något händer.

Hon är verkligen jättehäftig. Som en trettonåring ortenbrud.

Glöm henne.

Antagligen är det där bara påhitt för sina följare väl? Känns ganska självklart att hon inte kan ha som hobby att hålla på sådär utan att snabbt bli anmäld om det verkligen hänt.

Man får komma ihåg att hennes främsta yrke är Influencer.
Citera
2026-09-16, 19:52
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Antagligen är det där bara påhitt för sina följare väl? Känns ganska självklart att hon inte kan ha som hobby att hålla på sådär utan att snabbt bli anmäld om det verkligen hänt.

Man får komma ihåg att hennes främsta yrke är Influencer.

Jo man fattar ju vem som är tönten. Så j-vla cringe.

Bah "ja e polack!!!1!" Hon är tolv år mentalt.

Glöm. Pinsam. Vad för sorts vuxen kvinna håller på sådär?

Glöm henne. Hon är med de sina nu. De som bråkar om att de blivit våldtagna av mamma.
Senast redigerad av DittMuppHelvete 2026-09-16 kl. 20:01.
Citera
2026-09-17, 00:41
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Cissi skryter på instagram om att ha skickat säkerhetsbiffar på någon som hotat henne och familjen

Satte en av mina säkerhetssnubbar pả en störig tönt som trodde han kunde hota mig. Nu kommer han pissa på sig istället.
Hobby: lägga pengar på att hitta män som tror dom kan skrämma kvinnor till tvstnad och skrämma lite mer.

*

*

Jamen jag är ju som jag är (perfekt galen) så en gång satte jag en biff på att följa efter en tönt som hotat mig och min familj. I en vecka satt han utanför töntens port, följde efter när tönten gick till affärn osv

Citat:

Det där är brottsligt på en nivå som handlar om år i fängelse om något händer.

Hon är verkligen jättehäftig. Som en trettonåring ortenbrud.

Glöm henne.
Det kan ju lika gärna vara lögn.

Men ja, det låter orten.. 'Jag skickade folk..'
Allt jag läste är 'jag är för töntig för att göra något själv'.
Citera
2026-09-17, 06:02
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten

Nej precis. Hon har inget folk. Hon har inga egna pengar heller. Hon har massa fantasier om makt över män och deras våldskapital och pengar pga misslyckad.

Hade hon pengar skulle hon kanske göra något med dem, typ ta ett par veckor i Los Angeles med barnen. Inte sitta på nätet och haverera.

Det är bara en tidsfråga innan någon plockar ner henne på jorden.

Pinsamt och tragiskt.
Citera
2026-09-17, 12:09
Avslutad
Citat:

Vet inte om det finns säkerhetsfirmor om sysslar med sånt här, att paret Wallin-Blomgren har en hotbild pga pengar gör väl att de kan skicka spanare givetvis men annars är det väl lite tveksamt va?

Tror inte firman om den är seriös uppskattar det heller?
Senast redigerad av lent-eel 2026-09-17 kl. 12:12.
Citera
2026-09-17, 13:05
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:

*

*

Söt hon är ändå, tänk att vara från en hyfsat streetsmart befolkning som polackerna men ändå framstå som så jävla efterbliven!

Nu har givetvis ingenting av detta hänt, och jag är den första att utmana hennes påstående för att testa virket hos nämnda "biffar" (hon kan fråga sin nya kollega, Axel, om var jag bor -- det är inget jag direkt döljer). Kom -- jag knullar er.

Hade det varit någon "utsatt" med värdighet hade man dessutom förmodligen börjat förhandla med hennes utskickade "biff" för att blåsa henne på cash tillsammans, typ få "biffen" att hävda att hotet nu har eskalerat och det bara är att pynta för att behålla livet! Såna här hämndlystna och narcissistiska fruntimmer är till för att göra pengar på, så länge de går och lägger sig i tron om att "de fått rätt" så brukar cashen rulla in. Allt medan man skamlöst har utnyttjat det våldskapital man säger sig hata hos oss män ...

Undrar vad för bevis hon fått på att nämnda Beef Wellington faktiskt "legat på" den hon skickat honom till? Räckte det med bara dennes ord? Gissar i sådana fall att han numer kallas "Biffen med guldbyxorna". Perfekt scam ju -- att bara behöva intyga inför ett oroligt och uttråkat fruntimmer med konflikter som främsta skäl att leva vidare att man gjort det man fått betalt för, så pyntar hennes karl fakturan.
Citera
2026-09-17, 14:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KomTillGullmars
Undrar vad för bevis hon fått på att nämnda Beef Wellington faktiskt "legat på" den hon skickat honom till? Räckte det med bara dennes ord? Gissar i sådana fall att han numer kallas "Biffen med guldbyxorna". Perfekt scam ju -- att bara behöva intyga inför ett oroligt och uttråkat fruntimmer med konflikter som främsta skäl att leva vidare att man gjort det man fått betalt för, så pyntar hennes karl fakturan.

Kanske recept på Biff a la Lindström?

On topic, igår(?) var det sportkommentatorn Daniel Nannskog som blev uthängd (ej dömd ännu), idag verkar hon ha siktet inställt på Måns Zelmerlöv:

Blyg? 2006 kom Mans fram till mig pả en gala, när jag alltså stod och hånglande med en annan snubbe - och avbröt för att säga "vi byter nummer sen när ni är klara".

Det var ju lite kul! Men sả agerar såklart inte en blyg person-som "behöver" kokain för att våga vara framåt.

Källa: Cissis instagram-story.
Citera
2026-09-19, 20:50
Avslutad
Cissi postar över 40 stories on Anjo och Jocke Lundell idag.
Citera
2026-09-20, 01:49
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Kanske recept på Biff a la Lindström?

On topic, igår(?) var det sportkommentatorn Daniel Nannskog som blev uthängd (ej dömd ännu), idag verkar hon ha siktet inställt på Måns Zelmerlöv:

Blyg? 2006 kom Mans fram till mig pả en gala, när jag alltså stod och hånglande med en annan snubbe - och avbröt för att säga "vi byter nummer sen när ni är klara".

Det var ju lite kul! Men sả agerar såklart inte en blyg person-som "behöver" kokain för att våga vara framåt.

Källa: Cissis instagram-story.
Med tanke på att hon är ett vinfyllo kanske hon ska ligga lågt med ett här att tillföra mod.
Citera
2026-09-20, 09:14
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Det jag undrar är varför hennes eget AB inte likviderats då aktiekapitalet är noll.

https://www.ratsit.se/5569003006-Cissi_Wallin_Produktion_Aktiebolag
Citera
2026-09-20, 11:28
Avslutad
Citat:
Med tanke på att hon är ett vinfyllo kanske hon ska ligga lågt med ett här att tillföra mod.

Full som ett svin, på årgångsvin.

Citat:
Det jag undrar är varför hennes eget AB inte likviderats då aktiekapitalet är noll.

https://www.ratsit.se/5569003006-Cissi_Wallin_Produktion_Aktiebolag

Man måste vara fordringsägare för att begära bolaget i konkurs kanske? Men vet inte sånt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in