2026-09-20, 15:07
Medlem
Vad tycker ni om årets personliga saker?

Siris läppbalsam tycker jag var rätt korkad sak att ta med.

Sedan tog en annan deltagare med sig vodka.
Citera
2026-09-20, 16:04
Medlem
Loikkaris avatar
Fredrik verkar vara en skön "gubbe" lite som turken i OS som sköt pistol.
Citera
2026-09-20, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaghatarsd
Allvarligt nu. Gå inte in och läs här innan man sett avsnitten bara? Det är la fan inte svårare än så. Fattar seriöst inte vad problemet är.

Det är klart att du förstår vad problemet är. Spela inte dum, det gör ju varken dig eller annan någon tjänst.
Citera
2026-09-20, 17:04
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaghatarsd
Allvarligt nu. Gå inte in och läs här innan man sett avsnitten bara? Det är la fan inte svårare än så. Fattar seriöst inte vad problemet är.

Allvarligt, varför känner du att du måste förstöra för så många tittare? Jag vet också vem som vann senaste robinsontävlingen och vem som riskerar att åka hem ifall någon kommer till gränslandet från örådet. De flesta i tråden får inte se det förrän på torsdag..

gränslands spoiler
Citera
2026-09-20, 17:20
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Har du missat helheten? Fett under armhålorna och armar och lår som är lika sladdriga som en pensionärs, men ni killar tappar ju hjärnan så fort ni ser bröst. Vill man kolla på en snygg kvinnokropp så är det Siris som gäller.
tar celine framför bimbo siri alla dagar i veckan, kul ha en tjej som bara har pengar i huvudet liksom.

I min värd spelar det ingen roll om du blir flådd för 500 eller 500 000
Citera
2026-09-20, 17:22
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Finns ju inga regler här, så spoilande är ju inte emot nån regel.
Förstår du är ny på forumet, de reglerna finns alltid i de här trådarna förstår du, snart kommer någon moderator bli tvungen pränta in det med, för det finns folk som inte förstår det.
Citera
2026-09-20, 17:27
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFrank
Det kan göra att programmet blir mer intressant, helt klart.
Tycker jag verkligen inte, de har fått otroliga fördelar nu, dessutom finns de gamla deltagare jag mycket hellre hade sett igen, men inte dem två de är tråkiga och lever bara på sitt paktande, hoppas verkligen grupperna läser dem och tar ut dem tidigt.
Citera
2026-09-20, 18:31
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
tar celine framför bimbo siri alla dagar i veckan, kul ha en tjej som bara har pengar i huvudet liksom.

I min värd spelar det ingen roll om du blir flådd för 500 eller 500 000

Båda är lika jobbiga, såg du inte hur de betedde sig på Gränslandet? Men här pratade vi enbart om skönhet, Siris hemska personlighet har jag tidigare skrivit om i tråden.
Citera
2026-09-20, 19:03
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Båda är lika jobbiga, såg du inte hur de betedde sig på Gränslandet? Men här pratade vi enbart om skönhet, Siris hemska personlighet har jag tidigare skrivit om i tråden.
skönhet hör ihop med själen, är din själ ful som siris blir hela du ful, hon är vad vi kallar på svenska parasit som går över lik.

Celine var väl den på gränslandet som hade bäst karma hon snackade med Varg med ju och han sade ju han ville han henne kvar före tanten sofie med så. Nej tråkigt hon var så dåligt tränad, för det sociala hade hon och bra energi med, väljer henne varje dag före golddigger siri som måste lägga upp sig varje morgon och kväll för att överleva.

Har missat din tidigare inlägg tyvärr började precis läsa här, men tycker du som jag hon är en kvinna man inte kan ha i sin närhet är vi överens, Celine störde jag mig inte på ett dugg, det enda fel hon gjorde var inte välja kärringen i tävlingen in till robinson för då hade hon nog vunnit.

Han Milo kan man ju undra vad han gör där överhuvudtaget, lipar hela tiden och tjatar om sin mormor, han är så svagt virke så han åker ut härnäst tror jag, jämför han med devin som med är gay.
Citera
2026-09-20, 19:57
Medlem
SodaFointains avatar
Redan nu på söndagen är hela kommande veckans avsnitt uppe
Citera
2026-09-20, 19:59
Medlem
SodaFointains avatar
Senast redigerad av SodaFointain 2026-09-20 kl. 20:03.
Citera
2026-09-20, 20:02
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
skönhet hör ihop med själen, är din själ ful som siris blir hela du ful, hon är vad vi kallar på svenska parasit som går över lik.

Celine var väl den på gränslandet som hade bäst karma hon snackade med Varg med ju och han sade ju han ville han henne kvar före tanten sofie med så. Nej tråkigt hon var så dåligt tränad, för det sociala hade hon och bra energi med, väljer henne varje dag före golddigger siri som måste lägga upp sig varje morgon och kväll för att överleva.

Har missat din tidigare inlägg tyvärr började precis läsa här, men tycker du som jag hon är en kvinna man inte kan ha i sin närhet är vi överens, Celine störde jag mig inte på ett dugg, det enda fel hon gjorde var inte välja kärringen i tävlingen in till robinson för då hade hon nog vunnit.

Han Milo kan man ju undra vad han gör där överhuvudtaget, lipar hela tiden och tjatar om sin mormor, han är så svagt virke så han åker ut härnäst tror jag, jämför han med devin som med är gay.

Nja, detta blir viktigt bara om man ska ha personen som partner eller dylikt. Men rent objektivt så har Siri en väldigt fin kropp oavsett vad man tycker om hennes jobbiga personlighet.

Och nej, Celines personlighet är inte på något sätt bättre. De två med bögen på Gränslandet gick ju inte att umgås med, så osköna som de var hela bunten.

Förresten så gissar jag att Siris make är troligtvis 70 år eller äldre, hon visar inte honom alls på sociala medier där hon lägger ut allt annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in